Így még kevesen látták a Fradi focistáit

Így még kevesen látták a Fradi focistáit
2021. 08. 27., 18:30

Szeptembertől újjászületik a Ferencváros labdarúgóinak pályán kívüli uniformisa, az új kollekció a zöld-fehér klub és a Retro Jeans brandjét egyesíti.

Amint a Groupama Arénában megtartott pénteki divatbemutatón elhangzott, a klub és a cég egymással karöltve egy sokkal dominánsabb, a korábbiakhoz képest erősebb karakterű kollekcióval rukkol elő.

Kubatov Gábor, a Ferencváros elnöke az eseményen hangsúlyozta, egy 32-szeres bajnokcsapatnál mindennek a helyén kell lennie, ezért nemcsak kiváló edzőre, modern stadionra és sok nézőre van szükség, hanem ebbe a sorba egy jó brand is beletartozik. Emlékeztetett arra, hogy amikor tíz éve átvette a klub irányítását, a buszgarázsból kialakított Fradi Shopban naponta két-három vevő fordult meg, manapság pedig van olyan nap, amikor 10 millió forint feletti a bevételük.

Fekete Imre, az idén 20 esztendős Retro Jeans művészeti igazgatója felhívta a figyelmet arra, hogy mivel a divatszakmában a kollaborációk időszakát éljük, ezért a klubbal egy olyan, egyenlő felek közötti együttműködés jött létre, amely több egy szponzorációs megállapodásnál. Hozzátette: ezzel párhuzamosan egy 29 daraból álló termékkínálat is készült a Ferencváros szimpatizánsai számára, amely igazodik az aktuális trendekhez, valamint a szurkolói tábor összetételéhez. A széles kínálattal azt szeretnék elérni, hogy nők és férfiak, fiatalok és idősek egyaránt megtalálják azokat a ruhadarabokat, amelyeket szívesen viselnek majd.

A csapat új, pályán kívüli uniformisát az esemény keretében a Ferencváros játékosai személyesen is bemutatták, a sérüléséből felépülőben lévő Sigér Dávid például azt mondta róla, hogy az öltözék vagány, fiatalos, ugyanakkor kényelmes is.

Fekete Imre tájékoztatása szerint a szurkolói kollekció szombattól lesz megvásárolható a nagyközönség számára. (MTI)

(Fotó: MTI/Illyés Tibor)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS