Így még kevesen látták a Fradi focistáit

Így még kevesen látták a Fradi focistáit
2021. 08. 27., 18:30

Szeptembertől újjászületik a Ferencváros labdarúgóinak pályán kívüli uniformisa, az új kollekció a zöld-fehér klub és a Retro Jeans brandjét egyesíti.

Amint a Groupama Arénában megtartott pénteki divatbemutatón elhangzott, a klub és a cég egymással karöltve egy sokkal dominánsabb, a korábbiakhoz képest erősebb karakterű kollekcióval rukkol elő.

Kubatov Gábor, a Ferencváros elnöke az eseményen hangsúlyozta, egy 32-szeres bajnokcsapatnál mindennek a helyén kell lennie, ezért nemcsak kiváló edzőre, modern stadionra és sok nézőre van szükség, hanem ebbe a sorba egy jó brand is beletartozik. Emlékeztetett arra, hogy amikor tíz éve átvette a klub irányítását, a buszgarázsból kialakított Fradi Shopban naponta két-három vevő fordult meg, manapság pedig van olyan nap, amikor 10 millió forint feletti a bevételük.

Fekete Imre, az idén 20 esztendős Retro Jeans művészeti igazgatója felhívta a figyelmet arra, hogy mivel a divatszakmában a kollaborációk időszakát éljük, ezért a klubbal egy olyan, egyenlő felek közötti együttműködés jött létre, amely több egy szponzorációs megállapodásnál. Hozzátette: ezzel párhuzamosan egy 29 daraból álló termékkínálat is készült a Ferencváros szimpatizánsai számára, amely igazodik az aktuális trendekhez, valamint a szurkolói tábor összetételéhez. A széles kínálattal azt szeretnék elérni, hogy nők és férfiak, fiatalok és idősek egyaránt megtalálják azokat a ruhadarabokat, amelyeket szívesen viselnek majd.

A csapat új, pályán kívüli uniformisát az esemény keretében a Ferencváros játékosai személyesen is bemutatták, a sérüléséből felépülőben lévő Sigér Dávid például azt mondta róla, hogy az öltözék vagány, fiatalos, ugyanakkor kényelmes is.

Fekete Imre tájékoztatása szerint a szurkolói kollekció szombattól lesz megvásárolható a nagyközönség számára. (MTI)

(Fotó: MTI/Illyés Tibor)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.
2024-04-19 20:10:18
A 2023-2027. közötti időszakra vonatkozó, magyar Közös Agrárpolitika Stratégiai Tervvel összefüggő információk megújult formában új honlapon, a kap.gov.hu oldalon érhetőek el.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Az Országos Atomenergia Hivatal elindította Instagram oldalát, amelynek célja az ismeretterjesztés: rövid, szórakoztató posztok formájában mutatja be az atomenergia és annak békés célú alkalmazásához kapcsolódó érdekességeket elsősorban a diákoknak, illetve mindenkinek, aki az atomenergia iránt érdeklődik.