Sajtó

Itt találod az összes cikket a „sajtó” témában!

Januártól változik a napilapok forgalmának rögzítése az online pénztárgépeken

Januártól változik a napilapok forgalmának rögzítése az online pénztárgépeken

2024. január 1-től a napilapok értékesítésekor a vételárban az áfa 0 százalék. Az online pénztárgépi bizonylatokat jövőre már ennek megfelelően kell kiállítani.
2022. 03. 18., 09:13
A robotok egyelőre nem veszélyeztetik az újságírók munkáját

A folyamatosan ránk zúduló „tartalomcunami" a hagyományos média számára egyre nagyobb kihívást jelent: a streaming szolgáltatók, a közösségi oldalak és a klasszikus sajtótermékek egyszerre versenyeznek az emberek figyelméért. A legújabb trendekről is beszélgettek a téma szakértői a Protechtor videósorozatának legújabb epizódjában.

2021. 12. 13., 15:28
Czeczon István: Mindenki tanít, mindenkitől tanulok

Hosszú távú kapcsolatokra törekszem, ahol kölcsönösen előnyös, építő, hasznos partnerei lehetünk egymásnak – mondta az Üzletemnek Czeczon István, a Csak POZITÍVAN Magazin alapító-tulajdonos-főszerkesztője.

2021. 09. 14., 13:00
Zubor Rozi: Igyekszem a pozitív dolgokra fókuszálni

Egy hirtelen jött új, de jó ötletre nagyon rá tudok pörögni, bele tudom ásni magam és háttérbe szorítani miatta szinte minden mást. De azért az egyik szemem mindig ott van a hosszútávú, távoli célokon – mondta az Üzletemnek Zubor Rozi, az ÉvaMagazin.hu főszerkesztője.

2021. 04. 07., 10:00
Pastyik Renáta: Mindig tartom magam az adott szóhoz

A koronavírus-járvány miatt most inkább a rövid távú tervek megvalósítására koncentrálok, és a kis sikereknek is igyekszem örülni – mondta az Üzletemnek Pastyik Renáta, a Marquard Media Magyarország Kft. kereskedelmi igazgatója.

2021. 03. 30., 19:45
Hogyan kerüljünk ki a rossz hírek spiráljából?

A koronavírus-járvány kitörése óta mindenhonnan áradnak a negatív hírek, így nem csoda, ha egyre fáradtabbak vagyunk, a kiégés egyre több tünetét tapasztaljuk, amikor olvassuk őket. Pedig a választás a mi kezünkben van.

2020. 07. 17., 09:15
Visszatér a fővárosi sajtópiacra a FUNZINE

Megújulva, koncepciót váltva tér vissza a hazai médiapiacra a FUNZINE. A médium népszerű online platformja hamarosan friss, kétnyelvű tartalmakkal gazdagodva várja a látogatókat, míg a nyomtatott FUNZINE magazint augusztus közepétől vehetik ismét kézbe az olvasók.

2020. 05. 29., 14:30
Megtévesztő koronavírusos reklámok tömegét blokkolták

Az Európai Bizottság és a tagállami fogyasztóvédelmi hatóságok koordináltan fésültek át weboldalakat. A cél az volt, hogy feltárják: az Európai Unió fogyasztóit hol célozzák átverésekkel a koronavírussal kapcsolatba hozható termékek hirdetéseiben.

2020. 03. 02., 10:00
Jásdi Beáta: Magamról tudom, hogy a dicséret szárnyakat ad

Legszívesebben kenyeret vágnék, kennék, kínálnék hajléktalanoknak – mondta az Üzletemnek Jásdi Beáta. A Nők Lapja volt főszerkesztője szívesen kipróbálná magát favágóként is, de az igazi flow-élményt mégis az unokákkal töltött idő jelenti.

2019. 11. 13., 09:30
Kamasz Melinda: Nagyon elégedett tudok lenni a jó munkával

Engem tényleg érdekelnek az emberek, akikkel körül vagyok véve – mondta az Üzletemnek Kamasz Melinda. A növekedés.hu gazdasági portál alapító főszerkesztője úgy látja: a fiataloktól is van mit tanulni.

2019. 05. 09., 12:30
Autózást imádó nőkre hajt az új magazin

Az autós tematika mellett divat- és szépségápolási trendekkel, technikai újdonságokkal és utazással kapcsolatos témákkal is foglalkozik egy nőknek szóló új magazin.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS