Itt találod az összes cikket a „sajtó” témában!
A hosszú távú tervezés helyett sokszor fontosabb, ha az ember gyorsan tud reagálni váratlan, sokszor nehéz, összetett helyzetekre, és ilyen helyzetekben nyomás alatt is jó döntést képes hozni – mondta Szalay Dániel, a Media1 alapító-főszerkesztője az Üzletemnek.
A világ megváltozott, manapság mindig a következő célt tűzöm ki magam elé és arra koncentrálok. Ez jelenleg a Marquard teljeskörű digitális transzformációjának folytatása – mondta az Üzletemnek Fenyővári Szilvia, a Marquard Group Hungary ügyvezető igazgatója.
A folyamatosan ránk zúduló „tartalomcunami" a hagyományos média számára egyre nagyobb kihívást jelent: a streaming szolgáltatók, a közösségi oldalak és a klasszikus sajtótermékek egyszerre versenyeznek az emberek figyelméért. A legújabb trendekről is beszélgettek a téma szakértői a Protechtor videósorozatának legújabb epizódjában.
Hosszú távú kapcsolatokra törekszem, ahol kölcsönösen előnyös, építő, hasznos partnerei lehetünk egymásnak – mondta az Üzletemnek Czeczon István, a Csak POZITÍVAN Magazin alapító-tulajdonos-főszerkesztője.
2021. október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait.
Egy hirtelen jött új, de jó ötletre nagyon rá tudok pörögni, bele tudom ásni magam és háttérbe szorítani miatta szinte minden mást. De azért az egyik szemem mindig ott van a hosszútávú, távoli célokon – mondta az Üzletemnek Zubor Rozi, az ÉvaMagazin.hu főszerkesztője.
A koronavírus-járvány miatt most inkább a rövid távú tervek megvalósítására koncentrálok, és a kis sikereknek is igyekszem örülni – mondta az Üzletemnek Pastyik Renáta, a Marquard Media Magyarország Kft. kereskedelmi igazgatója.
A koronavírus-járvány kitörése óta mindenhonnan áradnak a negatív hírek, így nem csoda, ha egyre fáradtabbak vagyunk, a kiégés egyre több tünetét tapasztaljuk, amikor olvassuk őket. Pedig a választás a mi kezünkben van.
Megújulva, koncepciót váltva tér vissza a hazai médiapiacra a FUNZINE. A médium népszerű online platformja hamarosan friss, kétnyelvű tartalmakkal gazdagodva várja a látogatókat, míg a nyomtatott FUNZINE magazint augusztus közepétől vehetik ismét kézbe az olvasók.
Július 1-től 110 ezer példányban jelenik meg a Mol új utazási magazinja, ami szintén ingyenes lesz.
Az Európai Bizottság és a tagállami fogyasztóvédelmi hatóságok koordináltan fésültek át weboldalakat. A cél az volt, hogy feltárják: az Európai Unió fogyasztóit hol célozzák átverésekkel a koronavírussal kapcsolatba hozható termékek hirdetéseiben.
Ryszka Sambort választotta elnökké a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének közgyűlése március 10-én.
Legszívesebben kenyeret vágnék, kennék, kínálnék hajléktalanoknak – mondta az Üzletemnek Jásdi Beáta. A Nők Lapja volt főszerkesztője szívesen kipróbálná magát favágóként is, de az igazi flow-élményt mégis az unokákkal töltött idő jelenti.
Januárban jelent meg a Varázslatos Magyarország fotós és természetvédelmi magazin első száma. A lap negyedévente, 80 oldalon várja a természetfotó és környezetvédelem iránt érdeklődőket.
Engem tényleg érdekelnek az emberek, akikkel körül vagyok véve – mondta az Üzletemnek Kamasz Melinda. A növekedés.hu gazdasági portál alapító főszerkesztője úgy látja: a fiataloktól is van mit tanulni.
Azt gondolom, az emberek kezdik felismerni, hogy jó érzés adni a rászorulóknak – mondja az Üzletemnek Berczelly Réka, a Baptista Szeretetszolgálat pr vezetője.
Júliustól Azurák Csaba a Budapest Honvéd kommunikációs és marketing igazgatójaként dolgozik.
Szigeti Péter lapigazgatóként felel majd a 24.hu portálért, utódja a főszerkesztői pozícióban eddigi helyettese, Pető Péter lesz.
A Ringier Axel Springer Media AG 2019. szeptember 1-jétől Kovács Tibort nevezi ki a Ringier Axel Springer Magyarország kiadóvállalat ügyvezető igazgatói posztjára.
A „tűzvonalból” tudósíthattam az európai integráció elmúlt 22 évéről – mondja az Üzletemnek Gyévai Zoltán, a BruxInfo főszerkesztője.
Az autós tematika mellett divat- és szépségápolási trendekkel, technikai újdonságokkal és utazással kapcsolatos témákkal is foglalkozik egy nőknek szóló új magazin.
A Turizmus Panoráma magazin korábbi felelős szerkesztője május 1-jétől a Turizmus.com online főszerkesztői posztját tölti be.
Vidus Gabriellát és Vaszily Miklóst választotta alelnökké a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének közgyűlése.
Új turisztikai magazinnal lép a sajtópiacra a Kreatív kiadója.
D. Tóth Kriszta 40 évesen is olyan, mintha egyetemista lenne, mert minden nap tanul. Vállalkozása indításáról is beszélt a WMN alapítója.
Harmincnégy közösségi és kisközösségi rádió, illetve televízió működési költségét támogatja mintegy 209 millió forinttal a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa.
Március 26-tól a Figyelő hetilap és a Világgazdaság főszerkesztője egy személyben Deák Bálint.
Kocsis Attila kiadóvezető és Galambos Márton főszerkesztő 4-4 százalékos részesedést kap a zártkörű részvénytársasággá átalakuló, a magyar Forbes magazint kiadó cégben.
Órákon belül lejár a MÚOSZ Fotóriporterek Szakosztályának pályázati határideje.
Édesapám piacosként nagyon értett az emberek nyelvén, ezt az érzéket tőle tanultam, nagy hasznát veszem a mindennapokban – mondja az Üzletemnek adott interjúban Koczka Máté.
A német Handelsblatt két évvel ezelőtti megújulásával bebizonyította, hogy egy gazdasági napilap is lehet olvasmányos és letisztult.
Hatan vehették át hétfőn a Junior Prima Díjat sajtó kategóriában a budapesti ünnepségen.
Teljes jogú taggá vált a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesületében a Retro Rádió.
Küldetése, hogy a borászatok kedvelői ősszel is felfedezzék a régió egyedülálló borkultúráját, gasztronómiáját.
Folytatódik a munkagödör kialakítása az 5. blokk területén – jelentette be Szijjártó Péter.