D. Tóth Kriszta 40 évesen is olyan, mintha egyetemista lenne, mert minden nap tanul. Vállalkozása indításáról is beszélt a WMN alapítója.
„Azt sem tudtam, hogyan lehet ezzel pénzt keresni. Fél évnek el kellett telnie, mire leírtam egy kockás füzetbe, hogy bevétel-kiadás. Beírtam a Google-be, »hogy üzleti terv készítése, hogy kell« - mesélt D. Tóth Kriszta vállalkozásának első lépéseiről a Forbes „Legyél Jobb Napján”.
A WMN.hu női magazin alapítója annak idején a köztévé brüsszeli tudósítójaként dolgozott, majd saját talkshow-t vezetett DTK Show címmel. „Az egészségem, családom, életem azért fontosabb, mint WMN, pedig annál nem sok van fontosabb” – árulta el DTK, akinek a tervei között az szerepel, hogy idén kicsit visszavesz a tempóból.
Ugyanakkor egy új ötlete máris a neten van. Április 1-jén indította el az Instagramon 365 napra szóló sorozatát, az Anti-Instát. Több mint 80 ezer követőjének ezt írta:
„Mindannyian tudjuk, hogy az élet nem olyan, mint ahogy azt az insta feeded mutatja. Az élet: lepattogzott körömlakk, meghúzott kocsi, leejtett pohár. Mostantól egy teljes éven át minden nap megmutatok egy-egy tökéletlenséget magamon vagy magam körül. Akkor is, ha előnytelen, akkor is, ha bosszantó. A lényeg, hogy igazi legyen. Szabadítsuk föl az Instagramot!”
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.