Visszatér a fővárosi sajtópiacra a FUNZINE

2020. 07. 17., 09:15

Megújulva, koncepciót váltva tér vissza a hazai médiapiacra a FUNZINE. A médium népszerű online platformja hamarosan friss, kétnyelvű tartalmakkal gazdagodva várja a látogatókat, míg a nyomtatott FUNZINE magazint augusztus közepétől vehetik ismét kézbe az olvasók. Az újraindulás sok változást hoz magával. A száz százalékban magyar tulajdonú, rendezvényekkel, kiadványszerkesztéssel, terjesztéssel is foglalkozó FUNZINE Média megtartva a védjegyévé vált angol tartalmakat, magyar nyelvű cikkekkel, ajánlókkal, illetve egyéb híranyagokkal jelentősen kibővítve színesíti a FUNZINE mindkét felületét. Az új struktúrával, szerkesztéssel minél szélesebb olvasói tábort szeretnének megszólítani. Az ő elérésük érdekében, igazodva a piaci viszonyokhoz Budapesten és az ország számos területén elérhetővé teszik a magazint, valamint a magyar közönség igényeit alapul véve a médiummal együttműködő partnerek, szolgáltatók körét is jelentősen szélesítik.

„16 éve vagyunk a sokszereplős fővárosi médiapiacon, és a programmagazinok között sikerült ez idő alatt erős pozíciót elérnünk, amivel párhuzamosan az esztendők során egy széles szolgáltatást nyújtó médiavállalattá is fejlődtünk. Most nagyon speciális helyzetben vagyunk. A vírusjárvány után egyedüliként maradtunk meg ebben a szegmensben, ami komoly felelősséget is ró ránk. Amikor az újraindulás mellett döntöttünk, egyúttal azt is elhatároztuk, hogy azt új koncepció mellett valósítjuk meg. Minden erőnkkel azon leszünk, hogy, lehetőségeinkhez mérten, minél több piaci szereplőt segítünk bemutatkozáshoz elsősorban a hazai kulturális, gasztro és turisztikai szektor képviselői közül” – hangsúlyozta a FUNZINE Média ügyvezető tulajdonosa, Forrai Kovács Krisztina.

A szakember kiemelte, hogy rengeteg változást fognak tapasztalni az olvasók a FUNZINE online és a nyomtatott felületén is. A piaci elvárásokhoz, igényekhez az eddigieknél is jobban idomulva a FUNZINE teret, lehetőséget fog adni arra, hogy a lehető legszélesebb választékot mutassa be a kulturális vagy épp könnyűzenei programoktól, kulináris kalandozásoktól kezdve a legkülönfélébb szabadtéri eseményekig. Mind a nyomtatott, mind az online felületük olyan fórum szeretne lenni, amelyeken minden érdeklődésre számot tartó esemény, rendezvény, ajánlott hely megtalálható, így segítve azt, hogy könnyebben egymásra találjanak a szolgáltatók és a érdeklődők.

A programajánlók mellett pedig színes magazinos tartalom is vár az olvasókra, immár magyarul is. Az online és a nyomtatott FUNZINE egyik legjelentősebb újítása a kétnyelvűség lesz, azaz a már megszokott angol anyagok mellett a cikkek, ajánlók, egyéb kiegészítő információk most már magyarul is megtalálhatóak lesznek. A médiacég várakozásai szerint ez a tartalmat is érintő változtatás sok, programkereső, szórakozni és új élményekre vágyó hazai olvasóval bővíti a FUNZINE táborát. 

Az újraindulás utáni első szám augusztus közepétől lesz elérhető a fővárosi éttermekben, irodaházakban, kávézókban, kulturális intézetekben, szolgáltatóknál, szabadidős létesítményekben és még számtalan más helyszínen. A terjesztési pontok körét folyamatosan bővíteni szeretné a FUNZINE Média, ahol a lapot és annak online felületét továbbra is az eddigi szerkesztőgárda készíti.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-19 06:30:00
A bankok azonnal ki akarják használni az állami támogatással jövőre induló új kölcsönöket: a munkáshitel már a januári nyitáskor igényelhető lesz, és falusi lakásfelújítási hitelt is több pénzintézet kínálja majd – derül ki a Bank360.hu felméréséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS