Megújulva, koncepciót váltva tér vissza a hazai médiapiacra a FUNZINE. A médium népszerű online platformja hamarosan friss, kétnyelvű tartalmakkal gazdagodva várja a látogatókat, míg a nyomtatott FUNZINE magazint augusztus közepétől vehetik ismét kézbe az olvasók. Az újraindulás sok változást hoz magával. A száz százalékban magyar tulajdonú, rendezvényekkel, kiadványszerkesztéssel, terjesztéssel is foglalkozó FUNZINE Média megtartva a védjegyévé vált angol tartalmakat, magyar nyelvű cikkekkel, ajánlókkal, illetve egyéb híranyagokkal jelentősen kibővítve színesíti a FUNZINE mindkét felületét. Az új struktúrával, szerkesztéssel minél szélesebb olvasói tábort szeretnének megszólítani. Az ő elérésük érdekében, igazodva a piaci viszonyokhoz Budapesten és az ország számos területén elérhetővé teszik a magazint, valamint a magyar közönség igényeit alapul véve a médiummal együttműködő partnerek, szolgáltatók körét is jelentősen szélesítik.
„16 éve vagyunk a sokszereplős fővárosi médiapiacon, és a programmagazinok között sikerült ez idő alatt erős pozíciót elérnünk, amivel párhuzamosan az esztendők során egy széles szolgáltatást nyújtó médiavállalattá is fejlődtünk. Most nagyon speciális helyzetben vagyunk. A vírusjárvány után egyedüliként maradtunk meg ebben a szegmensben, ami komoly felelősséget is ró ránk. Amikor az újraindulás mellett döntöttünk, egyúttal azt is elhatároztuk, hogy azt új koncepció mellett valósítjuk meg. Minden erőnkkel azon leszünk, hogy, lehetőségeinkhez mérten, minél több piaci szereplőt segítünk bemutatkozáshoz elsősorban a hazai kulturális, gasztro és turisztikai szektor képviselői közül” – hangsúlyozta a FUNZINE Média ügyvezető tulajdonosa, Forrai Kovács Krisztina.
A szakember kiemelte, hogy rengeteg változást fognak tapasztalni az olvasók a FUNZINE online és a nyomtatott felületén is. A piaci elvárásokhoz, igényekhez az eddigieknél is jobban idomulva a FUNZINE teret, lehetőséget fog adni arra, hogy a lehető legszélesebb választékot mutassa be a kulturális vagy épp könnyűzenei programoktól, kulináris kalandozásoktól kezdve a legkülönfélébb szabadtéri eseményekig. Mind a nyomtatott, mind az online felületük olyan fórum szeretne lenni, amelyeken minden érdeklődésre számot tartó esemény, rendezvény, ajánlott hely megtalálható, így segítve azt, hogy könnyebben egymásra találjanak a szolgáltatók és a érdeklődők.
A programajánlók mellett pedig színes magazinos tartalom is vár az olvasókra, immár magyarul is. Az online és a nyomtatott FUNZINE egyik legjelentősebb újítása a kétnyelvűség lesz, azaz a már megszokott angol anyagok mellett a cikkek, ajánlók, egyéb kiegészítő információk most már magyarul is megtalálhatóak lesznek. A médiacég várakozásai szerint ez a tartalmat is érintő változtatás sok, programkereső, szórakozni és új élményekre vágyó hazai olvasóval bővíti a FUNZINE táborát.
Az újraindulás utáni első szám augusztus közepétől lesz elérhető a fővárosi éttermekben, irodaházakban, kávézókban, kulturális intézetekben, szolgáltatóknál, szabadidős létesítményekben és még számtalan más helyszínen. A terjesztési pontok körét folyamatosan bővíteni szeretné a FUNZINE Média, ahol a lapot és annak online felületét továbbra is az eddigi szerkesztőgárda készíti.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.