Visszatér a fővárosi sajtópiacra a FUNZINE

2020. 07. 17., 09:15

Megújulva, koncepciót váltva tér vissza a hazai médiapiacra a FUNZINE. A médium népszerű online platformja hamarosan friss, kétnyelvű tartalmakkal gazdagodva várja a látogatókat, míg a nyomtatott FUNZINE magazint augusztus közepétől vehetik ismét kézbe az olvasók. Az újraindulás sok változást hoz magával. A száz százalékban magyar tulajdonú, rendezvényekkel, kiadványszerkesztéssel, terjesztéssel is foglalkozó FUNZINE Média megtartva a védjegyévé vált angol tartalmakat, magyar nyelvű cikkekkel, ajánlókkal, illetve egyéb híranyagokkal jelentősen kibővítve színesíti a FUNZINE mindkét felületét. Az új struktúrával, szerkesztéssel minél szélesebb olvasói tábort szeretnének megszólítani. Az ő elérésük érdekében, igazodva a piaci viszonyokhoz Budapesten és az ország számos területén elérhetővé teszik a magazint, valamint a magyar közönség igényeit alapul véve a médiummal együttműködő partnerek, szolgáltatók körét is jelentősen szélesítik.

„16 éve vagyunk a sokszereplős fővárosi médiapiacon, és a programmagazinok között sikerült ez idő alatt erős pozíciót elérnünk, amivel párhuzamosan az esztendők során egy széles szolgáltatást nyújtó médiavállalattá is fejlődtünk. Most nagyon speciális helyzetben vagyunk. A vírusjárvány után egyedüliként maradtunk meg ebben a szegmensben, ami komoly felelősséget is ró ránk. Amikor az újraindulás mellett döntöttünk, egyúttal azt is elhatároztuk, hogy azt új koncepció mellett valósítjuk meg. Minden erőnkkel azon leszünk, hogy, lehetőségeinkhez mérten, minél több piaci szereplőt segítünk bemutatkozáshoz elsősorban a hazai kulturális, gasztro és turisztikai szektor képviselői közül” – hangsúlyozta a FUNZINE Média ügyvezető tulajdonosa, Forrai Kovács Krisztina.

A szakember kiemelte, hogy rengeteg változást fognak tapasztalni az olvasók a FUNZINE online és a nyomtatott felületén is. A piaci elvárásokhoz, igényekhez az eddigieknél is jobban idomulva a FUNZINE teret, lehetőséget fog adni arra, hogy a lehető legszélesebb választékot mutassa be a kulturális vagy épp könnyűzenei programoktól, kulináris kalandozásoktól kezdve a legkülönfélébb szabadtéri eseményekig. Mind a nyomtatott, mind az online felületük olyan fórum szeretne lenni, amelyeken minden érdeklődésre számot tartó esemény, rendezvény, ajánlott hely megtalálható, így segítve azt, hogy könnyebben egymásra találjanak a szolgáltatók és a érdeklődők.

A programajánlók mellett pedig színes magazinos tartalom is vár az olvasókra, immár magyarul is. Az online és a nyomtatott FUNZINE egyik legjelentősebb újítása a kétnyelvűség lesz, azaz a már megszokott angol anyagok mellett a cikkek, ajánlók, egyéb kiegészítő információk most már magyarul is megtalálhatóak lesznek. A médiacég várakozásai szerint ez a tartalmat is érintő változtatás sok, programkereső, szórakozni és új élményekre vágyó hazai olvasóval bővíti a FUNZINE táborát. 

Az újraindulás utáni első szám augusztus közepétől lesz elérhető a fővárosi éttermekben, irodaházakban, kávézókban, kulturális intézetekben, szolgáltatóknál, szabadidős létesítményekben és még számtalan más helyszínen. A terjesztési pontok körét folyamatosan bővíteni szeretné a FUNZINE Média, ahol a lapot és annak online felületét továbbra is az eddigi szerkesztőgárda készíti.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS