Pastyik Renáta: Mindig tartom magam az adott szóhoz

Szerdahelyi Csaba  |  2021. 04. 07., 10:00

A koronavírus-járvány miatt most inkább a rövid távú tervek megvalósítására koncentrálok, és a kis sikereknek is igyekszem örülni – mondta az Üzletemnek Pastyik Renáta, a Marquard Media Magyarország Kft. kereskedelmi igazgatója.

Pastyik Renáta annak ellenéreszívesen kipróbálná egyszer magát a filmkészítés világában, hogy a jelenlegi pörgős munkaterületen nagyszerűen érzi magát. Nem sajnálja a pénzt a kultúrára, a Radnóti társulatáért annyira rajong, hogy a vírustól terhes hónapokban sem mondott le az on-line „színházba járásról”. Ha arra is kíváncsi, hogy Renáta milyen önkéntes munkát vállalna örömmel, olvassa el az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 272. interjúját!

Mit tart karrierje csúcsának?

– Szerencsés vagyok, hogy a Marquard Media Hungaryn belül több területen is sikerült kipróbálni magam, de a szívemhez mindig is a kereskedelem és az értékesítést állt legközelebb. Így a csúcsnak a jelenlegi pozíciómat tekintem.

Milyen távra tervez?

– Régebben legalább 3-5 évre előre szerettem tervezni, de a járvány hatására inkább a rövid távú tervek megvalósítása az, amire jelenleg koncentrálok, és a kis sikereknek is ugyanolyan lelkesedéssel igyekszem örülni.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Nagy álmom volt a Brand management FIPP kurzus, amit Londonban sikerült elvégeznem, de nagyon szeretném a csapatommal értékesítés terén is sikerre vinni a digitális transzformációt, ami nem csak részemről, hanem a teljes csapat részéről rengeteg tanulást és fejlődni akarást igényel.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– 18 éve szorosan együtt dolgozom a jelenlegi főnökömmel, Óhidi Zsuzsával, a Marquard Media Magyarország Kft. ügyvető igazgatójával, aki folyamatosan mentorált, tanított és segített a szakmai utamon.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Próbálok mindig pozitív példát mutatni és biztatni őket, hogy higgyenek magukban, és ne adják fel! Illetve igyekszem felébreszteni bennük az igényt az új ismeretek elsajátítására.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Habár a hirdetési világ rendkívül gyors és pörgős, én pedig azonnal szeretem látni a munkám eredményét, szívesen kipróbálnám magam a filmkészítés világában. Hiába lassúbb folyamat, és sokat kell várni a végeredményre, nagyon vonz a filmek világa.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Minél több személyes találkozással, egyenességgel és azzal, hogy mindig tartom magam az adott szóhoz.

Mire sajnálja az idejét?

– A rosszindulatú emberekre.

Mivel lehet felbosszantani?

– A hazugsággal és az inkorrektséggel.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Még az első karantén idején találtam rá a Bodor Tibor Kulturális Egyesültre, és azóta tervezem, hogy becsatlakozom a vakoknak készülő hangos könyveket felolvasók táborához… Érik bennem a gondolat.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Könyvre, kultúrára. Az utolsó könyvélményem Vishen Lakhiani: A csodálatos elme kódja volt, nemrég fejeztem be. Lenyűgöz a színház világa is, a Radnóti Színház társulatának óriási rajongója vagyok, most a járvány időszakában online nézem az előadásaikat, mindegyiket láttam már.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– Séták a friss levegőn, túrázás. A mediterrán országok nagy rajongójaként korábban az utazás egyet jelentett a városok felfedezésével. A mostani helyzetben leginkább az erdőket járom, amikor csak alkalmam van rá.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-01-30 17:22:00
Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a Kreatív Vonalak Kft. pedig a tavalyi évhez hasonlóan „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. „Az Év Marketingnagykövete” címet pedig a Pentacom ügynökség érdemelte ki a 29 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS