Jurásek Sándort nevezték ki a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatójának

2021. 09. 28., 19:00

Október 1-től Jurásek Sándor látja el a Marquard Media Magyarország kereskedelmi igazgatói feladatait. A szakember közel két évtizedes vezetői tapasztalattal rendelkezik a hazai médiavilágban, valamint a kereskedelmi terület több szegmensében. Az új igazgató feladata a digitális transzformáció folytatása, valamint a sokrétű és értékes termékpalettában rejlő szinergiák kiaknázása lesz, folytatva azt a munkát, amelyet elődje sikeresen megalapozott. Pastyik Renáta 20 éven keresztül dolgozott a Marquard Mediánál, most azért adja át a stafétabotot, hogy új területeken próbálhassa ki magát. A távozó és az érkező igazgató a minél gördülékenyebb váltás érdekében októberben együtt irányítja a stábot, a munka átadása így folyamatos.

Jurásek Sándor számára nem ismeretlen a média világa. Dolgozott többek között az HBO Hungary kereskedelmi vezetőjeként, az Antenna Hungária MinDig TV Extra szolgáltatásának vezetőjeként, valamint a SONY Pictures Televison Networks Közép-kelet Európai disztribúciós igazgatójaként. A szakember októberben csatlakozik a Marquard Media csapatához.

„Megtiszteltetés számomra, hogy megbízást kaptam a Marquard Media kereskedelmi igazgatói feladatainak ellátására. Legfontosabb célkitűzésem a Marquard Media hazai ügyfélkörének szélesítése és a vállalat szolgáltatásainak ügyfélközpontú fejlesztése. Az erős márkák, a széles és minőségi szolgáltatás portfólió, valamint az elkötelezett kollégák predesztinálják a vállalatot a piaci szerep további erősítésére. Külön kiemelném a content commerce területen rejlő lehetőségeket, ezek kiaknázása prioritás a számomra” – mondta Jurásek Sándor.  

„Jurásek Sándor személyében precíz, határozott és tapasztalt médiás vezetőt igazoltunk le, aki reményeink szerint összehangolja majd azt a rengeteg értéket, amely ebben a sokoldalú vállalatban rejlik. Sándor feladata lesz a digitalizáció fejlesztésének folytatása is, amelyben az elmúlt években Pastyik Renáta már hatalmas sikereket ért el. Köszönjük Reninek az elhivatottságát, profizmusát és két évtizedes munkáját a Marquard Mediánál” – mondta Óhidi Zsuzsanna a Marquard Media Magyarország ügyvezető igazgatója.  

Pastyik Renáta igazgatósága alatt 2021-ben a Marquard Media digitális bevételei 140 százalékos növekedést értek el az előző évhez képest, és már 15 százalékkal meghaladták a járvány előtti szintet is. A vállalat bevezette a videós hirdetési lehetőséget, új csomagokkal bővítette szolgáltatásait, valamint még nagyobb hangsúlyt fektetett a podcast tartalmak értékesítésére. A tavaszi JOY-napok minden eddiginél több kupont kínált a felhasználóknak.

„Nehéz szívvel búcsúzom, de úgy érzem, hogy 20 év után most jött el a váltás ideje. Folyamatosan bővítem a tudásomat és szeretnék új feladatokban is bizonyítani. Hálás vagyok a Marquard Mediának a sok lehetőségért, amit a cégben kaptam, mindig nagy szeretettel gondolok majd az itt töltött időre és a kollégákra. Tudom, hogy a területem jó kezekbe kerül” – mondta Pastyik Renáta.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS