Az autós tematika mellett divat- és szépségápolási trendekkel, technikai újdonságokkal és utazással kapcsolatos témákkal is foglalkozik egy nőknek szóló új magazin.
Hét év kihagyás után új sajtótermékkel tér vissza a Medion Kiadó. A magánkiadót tulajdonló főszerkesztő, Szebeni Katalin és a lapigazgató, Bauer Zsuzsa most sem távolodnak el a nőket érintő témáktól, új portáljukkal – írja a Kreatív Online.
A Drive Me Baby magazinnal az autók iránt érdeklődő nőket szeretnék megszólítani.
„Szeretnénk olyan felületet létrehozni, ami vágány és nőies, mégis messze van a sztereotip szexi nő plusz autó vonaltól. Azt reméljük, hogy az oldallal közösséget tudunk építeni, amiben a nők nyugodtan beszélhetnek a kocsik és a vezetés iránti szeretetükről” – mondta a magazin főszerkesztője.
A Drive Me Baby 2019 áprilisában indult, egyelőre két szerzővel, egy főszerkesztővel és lapigazgatóval működik. A hosszú távú terv, hogy bővítik a csapatot. A magazint egyelőre a két alapító, Szebeni Katalin és Bauer Zsuzsa finanszírozza.
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.