Új turisztikai magazinnal lép a sajtópiacra a Kreatív kiadója. Az „Indulj!” azt ígéri, hogy tippekkel és tanácsokkal segíti az utazni vágyókat.
Hol foglaljunk, ha itthon keresünk formabontó szálláslehetőséget és hogyan válasszunk gyerekbarát szállodát? És vajon melyik az az ország, amely birkákra szerelt mobiltelefonnal feltérképezett street view-val kampányol?
A PPH Média megújult turisztikai portfóliójában most debütáló "Indulj!" negyedévente megjelenő lapból ilyen és hasonló kérdésekre is választ talál – írja a Kreatív Online.
A magazin célja, hogy ismert helyszíneket új megközelítésben mutasson be, valamint felfedezésre váró helyeket is ajánljon. Mindezt bennfentes tippekkel és tanácsokkal, rengeteg történettel gazdagítják, hogy segítsék a „céltudatos csavargóknak” nevezett, közönséget a következő kiruccanás tervezésében.
A nagyközönségnek szóló „Indulj!” mellett kéthavi szakmai magazint is indítanak „Pont itt" címmel, amely elsősorban hazai úti célokra, gasztronómiára és szállásokra fókuszál.
(Fotó: Szerdahelyi Csaba)
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.