Kamasz Melinda: Nagyon elégedett tudok lenni a jó munkával

Szerdahelyi Csaba  |  2019. 11. 13., 09:30

Engem tényleg érdekelnek az emberek, akikkel körül vagyok véve – mondta az Üzletemnek Kamasz Melinda. A növekedés.hu gazdasági portál alapító főszerkesztője úgy látja: a fiataloktól is van mit tanulni.

Kamasz Melinda büszke rá, hogy két év alatt ismertté vált a növekedés.hu portál. Egy gazdasági weblaptól ez valóban elismerésre méltó teljesítmény. Egy újságíró is képes álmodozni, Melinda például arról: ha újrakezdhetné az életét, balerina lenne. Van ennél persze sokkal gyorsabban megvalósítható terve, ami kiderül az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 123. interjújából.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Nagyon sok remek helyen dolgoztam már, mindegyikre nagyon büszke vagyok, de a csúcsot a mostani munkahelyem, a növekedés.hu gazdasági portál jelenti. Ennek legelejétől része vagyok. Kollegáimmal együtt az én vezetésemmel alakítottuk ki a formáját, tartalmát, rovatait. Vagyis mindent, amit az olvasó lát, az köthető hozzám. Büszke vagyok rá, hogy alig két éves működése alatt ismertté vált, ami egy gazdasági tartalommal bíró hírportál esetében nagy érdem.

Milyen távra tervez?

– Szeretném, ha a növekedés.hu kiegészülve társoldalakkal sokáig, akár évtizedekig meglenne, s nekem ebben még hosszú ideig szerepem lenne. De tervezni, mindig a következő évre szoktam. Akkor viszont elég konkrétan, ha nem is napra, de hónapra lebontva a feladatokat.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Manapság már csak a növekedés.hu fejlesztése és az ehhez kapcsolódó számtalan egyéb ötlet megvalósítása az, amit mindenképpen szeretnék végigvinni.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Volt egy kor, amíg a nálam idősebbektől tanultam a legtöbbet. Rengeteg jó főnököm volt, szinte mindegyik tudott olyat, amelyet érdemes volt ellesni tőle. Szerencsém volt a főnökeimmel a pályafutásom alatt. Eljött viszont az a kor, amikor a nálam fiatalabbaktól tanulok. Az üzletág is, amiben mozgok – az online média – olyan, hogy a fiatalok bizony friss szemléletmódjukkal és az online tér jobb ismeretével tudnak olyat mondani, amelyen legalább elgondolkodom, de sokszor rá is csodálkozom.

Mivel motiválja a kollégáit, társait?

– Mióta a főníciaiak kitalálták a pénzt, ezen sokat nem kell gondolkodni – hallottam egyszer egy kabaréban, de ebben azért sok igazság van. Szeretem dicsérni a kollégákat, ha valami jót csinálnak. Nagyon elégedett tudok lenni a jó munkával. Hiszek a visszajelzésben.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Ha újrakezdhetném az életemet és persze lenne tehetségem, balettáncos lennék. Imádom a balettet.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Mivel újságíró vagyok, ez viszonylag jól és gyorsan megy. Engem tényleg érdekelnek az emberek, akikkel körül vagyok véve, legyen az, akár egy üzletfél is. Szeretem hallgatni az életüket, a sikereiket. Szerintem a jó üzleti kapcsolat lényege, hogy bízzunk egymásban és ezt leginkább – különösen az elején – kommunikációval érhetjük el. Én mindig nyitott vagyok, és szerintem ezt üzletfeleink érzik is.

Mire sajnálja az idejét?

– Az értelmetlen dolgokra. Bármire tudok időt szakítani, csak valamilyen értelme legyen.

Mivel lehet felbosszantani?

– Én a sokáig tűrő típusú emberek közé tartozom. De van egy határ, amikor már nem bírom, ha korlátok közé szorítanak, esetleg hülyének néznek, vagy valamilyen szempontból diktálnak nekem. Akkor mondhatom, hogy felbosszantanak és lépek is.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Mindenképpen valamilyen oktatással kapcsolatos dolog lenne és leginkább gyerekekkel.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Alapvetően nem vagyok spórolós típus. Sajnos.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A barátokkal való találkozás, egy jó beszélgetés a teljes feltöltődés számomra.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-01-30 17:22:00
Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a Kreatív Vonalak Kft. pedig a tavalyi évhez hasonlóan „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. „Az Év Marketingnagykövete” címet pedig a Pentacom ügynökség érdemelte ki a 29 tagú, meghatározó hazai hirdetőkből és ügynökségi szakemberekből álló zsűri szavazatai alapján.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS