Hirdetés

Itt találod az összes cikket a „hirdetés” témában!

Lélektani határt tört át az ingatlanpiaci kereslet áprilisban

Lélektani határt tört át az ingatlanpiaci kereslet áprilisban

Áprilisban országszerte több mint 34 ezer eladó lakáshirdetést adtak fel a tulajdonosok és ingatlanközvetítők.
2023. 01. 16., 12:41
Vége van az aranykornak az e-kereskedelmi piacon?

Az elmúlt években megszokott volt, hogy az online eladások rekordokat döntöttek a kereskedelmi szektorban a karácsonyi szezonban, tavaly decemberben viszont elmaradtak a csúcseredmények.

2022. 12. 22., 15:11
GVH: jogsértően hirdethetik a gymbeam.hu weboldalon forgalmazott étrend-kiegészítőket

A GVH eljárást indított a gymbeam.hu fitnesz-webáruházat üzemeltető szlovák vállalkozással és annak magyarországi leányvállalatával szemben, azt valószínűsítve, hogy a cégek egészségre megalapozatlan vonatkozó állításokkal, esetenként gyógyhatás-ígéretekkel, megtévesztő árfeltüntetéssel, továbbá a forgalmazáshoz szükséges bejelentési kötelezettség teljesítése nélkül árusítják egyes termékeiket.

2022. 10. 12., 12:19
Megtévesztő fogászati hirdetések miatt figyelmeztetett a GVH

Megtévesztették a fogyasztókat a MindentMent fogászati lánc üzemeltetőjének hirdetései. Az első jogsértését elkövető magyar kisvállalkozás önként korrigálta a problémákat, ezért a GVH bírság helyett figyelmeztetésben részesítette.

2022. 07. 21., 09:27
Fodor Ákos: Nálunk a csapat kulcskérdés, központi erő

Google Premier Partnerek vagyunk, amely körbe az ügynökségek 3 százalékát választják be. Ez olyan emberi és szakmai mérföldkő, amire nagyon büszke vagyok és csapatként is büszkék lehetünk – mondta az Üzletemnek Fodor Ákos, az e-marketing megoldásokat kínáló Markestic ügyvezetője.

2021. 12. 14., 18:04
Sokat nyerhet, aki a közösségi médiában hirdet

Még jobban tarol a koronavírus-járvány megjelenése óta az online vásárlás, a minden korábbi módszernél hatékonyabb, közösségi platformokon megjelenő hirdetéseknek is köszönhetően. Az átalakulás a vevői szokásokat és elvárásokat is alapvetően megváltoztatta.

2021. 09. 29., 11:30
Kidobott pénz az online marketing?

Az online marketing sikerességét a legtöbbször az alapján ítélik meg a cégek, hogy azonnal lett-e bevételük belőle, vagy sem, de a kép ennél jóval összetettebb.

2021. 08. 26., 20:00
Interneten garázdálkodtak, 75 milliós kárt okoztak

Vádat emeltek egy csaló bűnszervezet tagjaival szemben, akik hatvan embert csaptak be és több tízmillió forint kárt okoztak – közölte a Heves megyei főügyész az MTI-vel csütörtökön.

2021. 06. 04., 14:30
Indul a licitrendszer az Ingatlantájolón

Akár magánszemélyként akar ingatlant eladni, akár nap, mint nap foglalkozik valaki ingatlanok adásvételével, azok hirdetésével, kiemelten fontos számára, hogy az érdeklődők minél könnyebben és gyorsabban ráleljenek a hirdetéseire és érkezzenek az érdeklődő telefonhívások. Ezt könnyíti meg jelentősen az Ingatlantájoló.hu most induló hirdetés-kiemelési licitrendszere.

2021. 05. 04., 13:45
Gigantikusan nőtt a YouTube reklámbevétele

A Google anyavállalata, az Alphabet első negyedéves eredményjelentésében azt közölte, hogy a YouTube 6,01 milliárd dollár reklámbevételt hozott a negyedév során, amely az egy évvel korábbi 4 milliárd dollárhoz képest, ami 49 százalékos növekedést jelent.

2020. 10. 22., 14:30
Újabb eszközt kínálnak a magyar hirdetőknek

A YouTube újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, hogy még hatékonyabban érjék el reklámjaikkal a platform nézőit. Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan videóknál és csatornákon helyezhetik el hirdetéseiket, amelyek relevánsak egy adott szolgáltatás vagy termék meghatározott közönsége számára.

2020. 05. 29., 14:30
Megtévesztő koronavírusos reklámok tömegét blokkolták

Az Európai Bizottság és a tagállami fogyasztóvédelmi hatóságok koordináltan fésültek át weboldalakat. A cél az volt, hogy feltárják: az Európai Unió fogyasztóit hol célozzák átverésekkel a koronavírussal kapcsolatba hozható termékek hirdetéseiben.

2019. 11. 13., 11:00
A tévés reklámok egyelőre mindent visznek

A digitális költés robbanásszerűen növekszik, a print visszaesésével a kültéri reklámok a harmadik helyre léptek elő – derül ki a CANnual Reportból.

2019. 10. 31., 12:15
Hogyan reklámozhat egy influencer?

Mivel a véleményvezérek sok esetben a hagyományos hirdetési eszközöknél jóval több fogyasztót érnek el, szerepük felértékelődött a hirdetők körében. Az elmúlt években lefolytatott versenyhivatali vizsgálatok azonban feltárták, hogy az általuk alkalmazott gyakorlat nem mindig volt megfelelő.

2019. 04. 01., 16:16
Tűzifahirdetések: óvatosságra int a Nébih

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) honlapján több lehetőség is a vásárlók rendelkezésére áll a hirdetők ellenőrzésére, hogy senki se váljon csalók áldozatává.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS