Itt találod az összes cikket a „hirdetés” témában!
Hasznosnak bizonyult a Gazdasági Versenyhivatal eljárása, az eOptika szemüveg- és kontaktlencse webáruház üzemeltetője módosította a jogsértő hirdetéseit.
A Gazdasági Versenyhivatal 25 millió forint bírságot szabott ki egy vállalkozásra, amiért a fogyasztókat számos szempontból megtévesztve reklámozta keleti szőnyegeit.
2023 egyik nagy újdonsága, hogy a Facebook dedikált ügynökségekkel szerződik le annak érdekében, hogy minél egyedibben tudja kiszolgálni a közönséget.
A Gazdasági Versenyhivatal lezárta a vizsgálatot az ingatlan.com üzemeltetőivel szemben, mert nem bizonyosodott be a versenyfelügyeleti eljárás megindításakor feltételezett jogsértés.
Az elmúlt években megszokott volt, hogy az online eladások rekordokat döntöttek a kereskedelmi szektorban a karácsonyi szezonban, tavaly decemberben viszont elmaradtak a csúcseredmények.
A nehéznek ígérkező idei évben hatványozottan fontos lesz a cégek számára, hogy több marketinglábon álljanak egyszerre. Gál Kristóf vállalkozófejlesztési szakember szerint 2023-ban a TikTok lesz a leghatékonyabb marketingeszköz.
A GVH eljárást indított a gymbeam.hu fitnesz-webáruházat üzemeltető szlovák vállalkozással és annak magyarországi leányvállalatával szemben, azt valószínűsítve, hogy a cégek egészségre megalapozatlan vonatkozó állításokkal, esetenként gyógyhatás-ígéretekkel, megtévesztő árfeltüntetéssel, továbbá a forgalmazáshoz szükséges bejelentési kötelezettség teljesítése nélkül árusítják egyes termékeiket.
Megtévesztették a fogyasztókat a MindentMent fogászati lánc üzemeltetőjének hirdetései. Az első jogsértését elkövető magyar kisvállalkozás önként korrigálta a problémákat, ezért a GVH bírság helyett figyelmeztetésben részesítette.
A Vodafone valótlanul hirdette korlátlanként egyes mobilnet-kiegészítő csomagjait – állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal.A cég elismerte a jogsértést és extra adatkerettel kompenzálja az érintett ügyfeleket.
Google Premier Partnerek vagyunk, amely körbe az ügynökségek 3 százalékát választják be. Ez olyan emberi és szakmai mérföldkő, amire nagyon büszke vagyok és csapatként is büszkék lehetünk – mondta az Üzletemnek Fodor Ákos, az e-marketing megoldásokat kínáló Markestic ügyvezetője.
Észak-Amerika lesz a legerősebb régió 12 százalékos reklámköltés-növekedéssel az idén. A televíziós reklámok költségei 11-13 százalékkal emelkednek majd. Az online videók és a közösségi média reklámköltése évente 15 százalékkal nő 2024-ig.
A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos kkv-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.
Megtorpant az e-kereskedelem szárnyalása a kelet-közép-európai régióban 2022 első negyedévében. Az adatok lassulásra figyelmeztetnek – derül ki a Growww Digital elemzéséből.
Még jobban tarol a koronavírus-járvány megjelenése óta az online vásárlás, a minden korábbi módszernél hatékonyabb, közösségi platformokon megjelenő hirdetéseknek is köszönhetően. Az átalakulás a vevői szokásokat és elvárásokat is alapvetően megváltoztatta.
Az online marketing sikerességét a legtöbbször az alapján ítélik meg a cégek, hogy azonnal lett-e bevételük belőle, vagy sem, de a kép ennél jóval összetettebb.
Hazai eredmények után szeretném eddigi tapasztalataimat külföldi piacra bevezetett projekten is kamatoztatni – mondta az Üzletemnek Csasztvan Nóra, a DisplayNOW vezérigazgatója.
Vádat emeltek egy csaló bűnszervezet tagjaival szemben, akik hatvan embert csaptak be és több tízmillió forint kárt okoztak – közölte a Heves megyei főügyész az MTI-vel csütörtökön.
Akár magánszemélyként akar ingatlant eladni, akár nap, mint nap foglalkozik valaki ingatlanok adásvételével, azok hirdetésével, kiemelten fontos számára, hogy az érdeklődők minél könnyebben és gyorsabban ráleljenek a hirdetéseire és érkezzenek az érdeklődő telefonhívások. Ezt könnyíti meg jelentősen az Ingatlantájoló.hu most induló hirdetés-kiemelési licitrendszere.
A Google anyavállalata, az Alphabet első negyedéves eredményjelentésében azt közölte, hogy a YouTube 6,01 milliárd dollár reklámbevételt hozott a negyedév során, amely az egy évvel korábbi 4 milliárd dollárhoz képest, ami 49 százalékos növekedést jelent.
A YouTube újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, hogy még hatékonyabban érjék el reklámjaikkal a platform nézőit. Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan videóknál és csatornákon helyezhetik el hirdetéseiket, amelyek relevánsak egy adott szolgáltatás vagy termék meghatározott közönsége számára.
Támogatom a tanulást, szeretem, ha valaki fejlődni akar. Olyan munkahelyet akarok teremteni, ahol én is szívesen dolgoznék – mondta az Üzletemnek Scherzer Marcell, a BlueMarketing alapító tulajdonosa.
A Google nem ad teret többé a koronavírus-járványra vonatkozó összeesküvés-elméleteknek – jelentette be közleményében a kaliforniai óriásvállalat.
A Microsoft ugyan nem csatlakozik a Facebook elleni bojkotthoz, de nem örül, hogy kétes eredetű tartalmak mellett jelennek meg a hirdetései.
Az Európai Bizottság és a tagállami fogyasztóvédelmi hatóságok koordináltan fésültek át weboldalakat. A cél az volt, hogy feltárják: az Európai Unió fogyasztóit hol célozzák átverésekkel a koronavírussal kapcsolatba hozható termékek hirdetéseiben.
A Falusi és Agroturizmus Országos Szövetsége (FATOSZ) egyéves térítésmentes megjelenést kínál fel honlapján az összes falusi szálláshelynek.
Hirdetési felülettel szeretné segíteni a helyi termelők és potenciális vásárlóik összekötését az Agrárminisztérium és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.
Az a legfőbb célom, hogy képes legyek folyamatosan fejlődni, megújulni, tudásban és sokrétű tapasztalatban gyarapodni – mondta az Üzletemnek Lukátsné Boros Rita, az Adevinta Hungary HR igazgatója.
A digitális költés robbanásszerűen növekszik, a print visszaesésével a kültéri reklámok a harmadik helyre léptek elő – derül ki a CANnual Reportból.
Mivel a véleményvezérek sok esetben a hagyományos hirdetési eszközöknél jóval több fogyasztót érnek el, szerepük felértékelődött a hirdetők körében. Az elmúlt években lefolytatott versenyhivatali vizsgálatok azonban feltárták, hogy az általuk alkalmazott gyakorlat nem mindig volt megfelelő.
A Google új hirdetési megoldásával élénkülhet a verseny – a kevésbé ismert cégek nem biztos, hogy jól járnak vele.
Tavaly a digitális reklámköltés meghaladta 55,1 milliárd eurót Európában, ami 13,9 százalékos növekedést jelent.
Magyarország első közösségi autókereskedőjének alkalmazásával három perc alatt feladható egy hirdetés.
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) honlapján több lehetőség is a vásárlók rendelkezésére áll a hirdetők ellenőrzésére, hogy senki se váljon csalók áldozatává.
Sokszor nem csak munkahelyet, hanem pályát is kell módosítani ahhoz, hogy piacképes tudással rendelkezzünk.
A Firefox böngésző fejlesztője, a Mozilla olyan szolgáltatással készül együttműködni, amely havi előfizetési díj fejében hirdetésmentes hozzáférést biztosít több kiadványhoz.
Egyáltalán nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal a magyarországi tizenéves felhasználók körében.
A nézők játék babáit is felhasználják az Örkény Színház új produkciójához. Már csak az a kérdés, hány babát tudnak begyűjteni.
Kitartóan és profin csak akkor lehet dolgozni, ha nagyon hosszú távúak a terveid – mondja Kajári Zoltán.
A Facebook folyamatosan keresi a módját, hogy hol helyezhetne új hirdetéseket.
A német Handelsblatt két évvel ezelőtti megújulásával bebizonyította, hogy egy gazdasági napilap is lehet olvasmányos és letisztult.
Már léteznek olyan automatizált hirdetéskezelő megoldások, amelyek az időjárás-előrejelzés alapján módosítják a hirdetéseket.
Küldetése, hogy a borászatok kedvelői ősszel is felfedezzék a régió egyedülálló borkultúráját, gasztronómiáját.
Az épülő blokkok menetrend-követési képességéről beszélt a Portfolio Energy Investment Forum 2024. konferencián Jákli Gergely, a Paks II. Zrt. elnök-vezérigazgatója.