Hirdetés

Itt találod az összes cikket a „hirdetés” témában!

Megtévesztő fogászati hirdetések miatt figyelmeztetett a GVH

Megtévesztő fogászati hirdetések miatt figyelmeztetett a GVH

Megtévesztették a fogyasztókat a MindentMent fogászati lánc üzemeltetőjének hirdetései. Az első jogsértését elkövető magyar kisvállalkozás önként korrigálta a problémákat, ezért a GVH bírság helyett figyelmeztetésben részesítette.
2022. 07. 21., 09:27
Fodor Ákos: Nálunk a csapat kulcskérdés, központi erő

Google Premier Partnerek vagyunk, amely körbe az ügynökségek 3 százalékát választják be. Ez olyan emberi és szakmai mérföldkő, amire nagyon büszke vagyok és csapatként is büszkék lehetünk – mondta az Üzletemnek Fodor Ákos, az e-marketing megoldásokat kínáló Markestic ügyvezetője.

2021. 12. 14., 18:04
Sokat nyerhet, aki a közösségi médiában hirdet

Még jobban tarol a koronavírus-járvány megjelenése óta az online vásárlás, a minden korábbi módszernél hatékonyabb, közösségi platformokon megjelenő hirdetéseknek is köszönhetően. Az átalakulás a vevői szokásokat és elvárásokat is alapvetően megváltoztatta.

2021. 09. 29., 11:30
Kidobott pénz az online marketing?

Az online marketing sikerességét a legtöbbször az alapján ítélik meg a cégek, hogy azonnal lett-e bevételük belőle, vagy sem, de a kép ennél jóval összetettebb.

2021. 08. 26., 20:00
Interneten garázdálkodtak, 75 milliós kárt okoztak

Vádat emeltek egy csaló bűnszervezet tagjaival szemben, akik hatvan embert csaptak be és több tízmillió forint kárt okoztak – közölte a Heves megyei főügyész az MTI-vel csütörtökön.

2021. 06. 04., 14:30
Indul a licitrendszer az Ingatlantájolón

Akár magánszemélyként akar ingatlant eladni, akár nap, mint nap foglalkozik valaki ingatlanok adásvételével, azok hirdetésével, kiemelten fontos számára, hogy az érdeklődők minél könnyebben és gyorsabban ráleljenek a hirdetéseire és érkezzenek az érdeklődő telefonhívások. Ezt könnyíti meg jelentősen az Ingatlantájoló.hu most induló hirdetés-kiemelési licitrendszere.

2021. 05. 04., 13:45
Gigantikusan nőtt a YouTube reklámbevétele

A Google anyavállalata, az Alphabet első negyedéves eredményjelentésében azt közölte, hogy a YouTube 6,01 milliárd dollár reklámbevételt hozott a negyedév során, amely az egy évvel korábbi 4 milliárd dollárhoz képest, ami 49 százalékos növekedést jelent.

2020. 10. 22., 14:30
Újabb eszközt kínálnak a magyar hirdetőknek

A YouTube újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, hogy még hatékonyabban érjék el reklámjaikkal a platform nézőit. Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan videóknál és csatornákon helyezhetik el hirdetéseiket, amelyek relevánsak egy adott szolgáltatás vagy termék meghatározott közönsége számára.

2020. 05. 29., 14:30
Megtévesztő koronavírusos reklámok tömegét blokkolták

Az Európai Bizottság és a tagállami fogyasztóvédelmi hatóságok koordináltan fésültek át weboldalakat. A cél az volt, hogy feltárják: az Európai Unió fogyasztóit hol célozzák átverésekkel a koronavírussal kapcsolatba hozható termékek hirdetéseiben.

2019. 11. 13., 11:00
A tévés reklámok egyelőre mindent visznek

A digitális költés robbanásszerűen növekszik, a print visszaesésével a kültéri reklámok a harmadik helyre léptek elő – derül ki a CANnual Reportból.

2019. 10. 31., 12:15
Hogyan reklámozhat egy influencer?

Mivel a véleményvezérek sok esetben a hagyományos hirdetési eszközöknél jóval több fogyasztót érnek el, szerepük felértékelődött a hirdetők körében. Az elmúlt években lefolytatott versenyhivatali vizsgálatok azonban feltárták, hogy az általuk alkalmazott gyakorlat nem mindig volt megfelelő.

2019. 04. 01., 16:16
Tűzifahirdetések: óvatosságra int a Nébih

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) honlapján több lehetőség is a vásárlók rendelkezésére áll a hirdetők ellenőrzésére, hogy senki se váljon csalók áldozatává.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A bérrendezés akkor ésszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.
2022. 09. 23., 12:05
epizód: 2022 / 9   |   hossz: 18:38
Milyen a gazdaság, a vállalkozások helyzete Covid után, a háború és az energiaválság árnyékában? Mekkora sokkokat okozott az elmúlt pár év? Nyílnak-e kivezető utak az európai és a magyar gazdaság előtt? Hogyan segítheti a kilábalást az államilag támogatott Széchenyi Hitel MAX program? A kérdésekre Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Az Év Szaloncukra verseny győzteseit 186 szaloncukor közül választották ki. A verseny 12 kategóriájának a zsűrizésben több mint 300 kóstoló segített. A kóstolásokra több mint 8000 szem szaloncukrot osztottak ki zsűrizésre, hogy megtalálják a 20 győztest.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS