A Google új hirdetési megoldásával élénkülhet a verseny – a kevésbé ismert cégek nem biztos, hogy jól járnak vele.
Magyarországon is elérhető a Google új, termékalapú hirdetési megoldása, a Google Shopping – írja a Forbes.hu.
A 30 országban működő Google Shopping abban tér el a hagyományos, szöveges Google-hirdetéstől, hogy a kereső legfelső sorában a legjobb ajánlatokat mutatja a keresett termékre, képpel, árral és a boltok nevével.
A tengerentúli adatok azt mutatják, hogy a Shopping-kampányok átlagosan 30 százalékkal hatékonyabbak, mint a hagyományos keresőhirdetések. Minél erősebb egy márka, annál nagyobb valószínűséggel választják hasonló ajánlat esetén.
A nemzetközi gyakorlat azt mutatja, hogy a Shopping-hirdetés a tömegtermékek piacán értelemszerűen a nagy e-commerce szereplőknek kedvez leginkább. A kisebb vállalkozások olyan réspiacokon tudnak sikeresek lenni, ahol nem konkurálnak nagy versenytársakkal.
A világ legnagyobb piacain a Shopping-hirdetés 2012 óta működik, az uniós bevezetést versenyjogi akadályok lassították. Magyarországgal egy időben a szolgáltatás Romániában és Szlovákiában is elindul.
A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.
A kormány felmentést kért a Paks II. beruházás számára az előző amerikai adminisztráció által „politikai bosszúból” meghozott szankciók alól, amelyek nehezítik a beruházás előrehaladását – tájékoztatott Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter.