Kajári Zoltán: Most minden energiámat lekötik a projektjeink

2019. 01. 03., 10:00

Kitartóan és profin csak akkor lehet dolgozni, ha nagyon hosszú távúak a terveid – mondja Kajári Zoltán az Üzletemnek adott interjúban. Már gyerekkorától vonzották az autók-motorok, így nem véletlen, hogy vállalkozásait is ezek határozzák meg.

Kajári Zoltán a személyes és üzleti inspirációk mellett fontosnak tartja a folyamatos tanulást, az olvasást. Több cég tulajdonosaként, illetve társtulajdonosaként egyértelműen a nemzetközi piacban látja a nagyobb fejlődési lehetőséget. Ezekről is beszélt az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Erre nehéz válaszolni, mert minden üzleti ötletet, amit szerettem is, és belevágtam, sikeresként könyvelhettem el. Néhány példa erre: a családi vállalkozásunk kereskedelmi üzletágát építettem fel, amely autóalkatrész kereskedelemmel foglalkozik. Mivel az autók gyermekkorom óta erőteljesen meghatározzák az érdeklődési körömet, elindítottam 5 évvel ezelőtt a tesztelok, majd 3 évvel ezelőtt a retrovasak weboldalamat. 2018-ban nagyon komoly előkészületeket követően egy nemzetközi álmot indítottunk útnak, az autotveszek oldalunkat.

Milyen távra tervez?

– Nagyon hosszú távban gondolkodom, hiszen csak így lehet valamit kitartóan és profin csinálni.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Több minden, természetesen az újonnan indult oldalunkból nemzetközi és elismert site-ot szeretnénk csinálni, valamint a másik cégem (motorikus alkatrész) webáruházból is nemzetközi webáruház kiépítése a cél.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Ez érdekes kérdés, mert az autós szakma alapjait az édesapámtól Kajári Józseftől tanultam, de többször üzleti inspirációt kaptam Kulcsár Tibortól (Kulcs-Soft Zrt.) is. Mellette nagyon sokat olvasok és üzleti oktatásokra járok.

A szakmájában hol lát nagyobb fejlődési lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– A legnagyobb fejlődési lehetőséget a nemzetközi piacban látom.

Mibe fektetne be? Gondolkodik új vállalkozáson?

– Jelenleg nem gondolkodom más vállalkozásban, mert minden energiámat és időmet lefoglalják a projektjeink.

Mivel lehet Magyarországon „őrületbe kergetni” a vállalkozót?

– Pontatlansággal, a kommunikáció hiányával, a felületességgel.

Milyen módszerekkel fejleszti üzleti partneri kapcsolatait?

– Személyes üzleti találkozókkal.

Mire sajnálja az idejét?

– Olyan felesleges találkozókra, amelyek nem vezetnek eredményre.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Oktatásra, fejlesztésre, marketingre.

Milyen célra, kiknek adakozna?

– Beteg gyerekeknek, gyermek fejlesztő központoknak, iskoláknak.

Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A kirándulás, autóvezetés, zene, tánc.

Szerdahelyi Csaba

Olvasson még több interjút a 12 kérdés – 12 válasz sorozatból.

Gadanecz Zoltán

https://uzletem.hu/velemeny/gadanecz-zoltan-rossz-szandek-ellen-nincs-orvossag

Kalina Gábor

https://uzletem.hu/velemeny/eletfogytiglanra-itelte-magat-kalina-gabor-kadarmester

Koczka Máté

https://uzletem.hu/velemeny/koczka-mate-101-evesen-is-a-mediaban-szeretnek-dolgozni

Oszlánczi Réka

https://uzletem.hu/velemeny/oszlanczi-reka-vagyam-egy-nemzetkozi-halozat-mukodtetese

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

2024-10-09 20:09:00
A Credipass szakértői összefoglalták, hogy milyen célokra fordítható a lakástakarék-pénztárban gyűjtögetett összeg, hogy miért is érdemes egyáltalán takarékoskodásba kezdeni, és hogy mit kell tudni az egyik legfrissebb, 10 éves megtakarítási módozat előnyeiről.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS