A Microsoft ugyan nem csatlakozik a Facebook elleni bojkotthoz, de nem örül, hogy kétes eredetű tartalmak mellett jelennek meg a hirdetései.
Több nagyvállalat bojkottot hirdetett a Facebook ellen, felfüggesztette a hirdetést a közösségi oldalon, miután az nem volt hajlandó szabályozni, vagy legalább megjelölni bizonyos kifogásolható tartalmakat – írja a Computerworld.
A Microsoft is bejelentette, hogy egy ideig nem reklámoznak a Facebookon és az Instagramon keresztül.
A közelmúltban olyan óriásvállalatok függesztették fel az együttműködésüket a Facebookkal, mint a Coca-Cola, a Starbucks, a Unilever és a PepsiCo. A Facebook 60 milliárd dollárt veszített a piaci értékéből, amire Mark Zuckerberg sem volt felkészülve.
A Microsoft ugyan hivatalosan azt nyilatkozta, hogy nem vesznek részt a fönt felsorolt cégek által kezdeményezett tüntetésben, viszont jobban odafigyelnek arra, hogy milyen tartalmak mellett jelenhet meg termékük. Kizáró ok „a gyűlöletbeszéd, a pornográfia és a terrorizmus”.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.