Itt találod az összes cikket a „média” témában!
A ChatGPT-vel nagyot robbantó vállalat legújabb fejlesztése a Sora, egy olyan mesterséges intelligencia modell, ami minden korábbinál valósághűbb videókat generál, csupán a bevitt szöveg alapján.
A fejlett országokban a fogyasztók közel kétharmadának legalább egy, reklámokkal támogatott előfizetése lesz a közeljövőben – olvasható a Deloitte legfrissebb, Digital Media Trends kutatásában.
Tíz fő médiaipari tendenciát vizsgált a dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat legújabb elemzésében.
A tavalyi zuhanást követően idén várhatóan újra rekordközeli értékre emelkedhet a tranzakciós aktivitás.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság felmérése szerint átlagosan napi 300 percet tévézünk és több mint 200 percet internetezünk.
Nyitott vagyok az első kapcsolatfelvételre, mert mindenki mögött másik 20 ember áll, akiket a közvetlen kapcsolatomon keresztül tudok csak elérni – mondta az Üzletemnek Szabó György topmenedzser, aki az eNET nemzetközi szolgáltatásainak területén folytatja karrierjét.
Minél feszítettebb a tempó, annál inkább elégedett vagyok, hogy sikerül elvégezni minden feladatot – mondta az Üzletemnek Paróczai Attila, a MetKép tulajdonos-főszerkesztője.
A 2020-as, világjárvány okozta 2,3 százalékos csökkenést követően a globális szórakoztató- és médiaipar bevételei 2021-ben erőteljesen, 10,4 százalékkal emelkedtek, 2120 milliárd dollárról 2340 milliárd dollárra.
A Deloitte Center for the Long View nemzetközi médiaszakértőkkel együtt végzett tanulmánya alapján négy szcenárió mentén vázolta fel a médiabevételi modellek 2030-ig tartó változását. Az elemzés célja, hogy bármelyik szcenárió megvalósulása esetén felkészülten nézhessenek szembe a médiapiaci szereplők a jövő kihívásaival.
A Gazdasági Versenyhivatal lezárta ágazati vizsgálatát a hazai médiaszolgáltatás és műsorterjesztés piacán. A fogyasztói igények hatékonyabb kiszolgálása és a verseny feltételeinek javítása érdekében a versenyhatóság jelentésében több javaslatot is megfogalmazott.
Július 1-jétől Holovács Annamária lesz a Ringier Axel Springer Magyarország marketingvezetője – derül ki a médiacég közleményéből.
Ryszka Sambort választotta elnökké a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének közgyűlése március 10-én.
Egy átlagos napot alapul véve országosan a Retro rádió a leghallgatottabb 1,7 millió fővel Magyarországon.
Partneri szerződést kötött Stahl Judit új gasztroportálja, a Stahl.hu és az Adaptive Media.
Az Erste Bankhoz igazolt kreatívvezetőnek Bartus Szilvia, a Sony Pictures Television Central Europe marketingvezetője.
Júliustól Azurák Csaba a Budapest Honvéd kommunikációs és marketing igazgatójaként dolgozik.
Szigeti Péter lapigazgatóként felel majd a 24.hu portálért, utódja a főszerkesztői pozícióban eddigi helyettese, Pető Péter lesz.
A Ringier Axel Springer Media AG 2019. szeptember 1-jétől Kovács Tibort nevezi ki a Ringier Axel Springer Magyarország kiadóvállalat ügyvezető igazgatói posztjára.
A „tűzvonalból” tudósíthattam az európai integráció elmúlt 22 évéről – mondja az Üzletemnek Gyévai Zoltán, a BruxInfo főszerkesztője.
Az autós tematika mellett divat- és szépségápolási trendekkel, technikai újdonságokkal és utazással kapcsolatos témákkal is foglalkozik egy nőknek szóló új magazin.
A Turizmus Panoráma magazin korábbi felelős szerkesztője május 1-jétől a Turizmus.com online főszerkesztői posztját tölti be.
Az idei első negyedévben a teljes népesség naponta átlagosan 5 órát töltött a tévékészülékek előtt Magyarországon: a nők 5 óra 22 percet, míg a férfiak 4 óra 35 percet.
Vidus Gabriellát és Vaszily Miklóst választotta alelnökké a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületének közgyűlése.
Új turisztikai magazinnal lép a sajtópiacra a Kreatív kiadója.
D. Tóth Kriszta 40 évesen is olyan, mintha egyetemista lenne, mert minden nap tanul. Vállalkozása indításáról is beszélt a WMN alapítója.
Harmincnégy közösségi és kisközösségi rádió, illetve televízió működési költségét támogatja mintegy 209 millió forinttal a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa.
Március 26-tól a Figyelő hetilap és a Világgazdaság főszerkesztője egy személyben Deák Bálint.
Kocsis Attila kiadóvezető és Galambos Márton főszerkesztő 4-4 százalékos részesedést kap a zártkörű részvénytársasággá átalakuló, a magyar Forbes magazint kiadó cégben.
Február eleje óta az eurosport.hosszabitas.hu címen érhető el az Eurosport kommentátorainak oldala, a Hosszabbítás.hu.
Február 5-én indul a budapesti régió új közösségi rádiója, a Manna FM a 98.6 frekvencián.
Bakai Mátyás lett a hétvégén elhunyt Andy Vajna helyett a Rádió 1-et működtető társaság és a reklámidő-értékesítéssel foglalkozó Media Time Kft. ügyvezetője.
Különböző tematikájú listákkal – politika, hatalom, önkormányzat, üzleti élet, márkanév, vallás – jelent meg a Kárpátalja TOP 100 magazin.
Új vezetőséget választott és új adókkal bővült legutóbbi tisztújító közgyűlésén a Helyi Rádiók Országos Egyesülete (HEROE), Hauk Zoltán lett az elnök.
A YouTube visszatér a hirdetés alapú rendszerhez, mert nem vált be a cég Premium előfizetéses modellje.
November 4-én 8 óra 30 perckor megszületett Magyarország új üzleti/gazdasági online újságja, az Üzletem.hu.
Teljes jogú taggá vált a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesületében a Retro Rádió.
Rendkívüli eredménnyel zárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a Budapest Borfesztivál közös jótékonysági borárverése.
Az épülő blokkok menetrend-követési képességéről beszélt a Portfolio Energy Investment Forum 2024. konferencián Jákli Gergely, a Paks II. Zrt. elnök-vezérigazgatója.