A YouTube visszatér a hirdetés alapú rendszerhez, mert nem vált be a cég Premium előfizetéses modellje.
A YouTube eredeti filmjeit és sorozatait szabadon megtekinthetővé teszi, és belátható időn belül visszatér a hagyományos, hirdetés alapú szisztémához – írja a Computerworld.
A cég nagy sztárokat felvonultató sorozatai minden YouTube felhasználó számára ingyenesek lesznek, akár előfizettek a YouTube Premiumra, akár nem. Korábban csak a pilot epizódok voltak díjmentesek, a teljes sorozatokért havi 12 dollárt kellett fizetni
A cég évek óta a Premium előfizetésre próbálta rávenni a látogatókat, de ez nem hozta meg a várt eredményt. 2016-ban állítólag csak 1,5 millió előfizetőjük volt, amit a cégnél szerény eredménynek tartanak.
Maga a bor nem nosztalgiázik, hiszen semmi köze az idehaza anno vagy akár most literes kiszerelésben kapható asztali borokhoz.
Fontos, hogy az atomenergia semmilyen módon ne váljon áldozatává az ukrajnai háború miatt kialakult politikai válságnak és vitáknak, e nélkül ugyanis lehetetlen lenne az energiaellátási krízis megoldása – szögezte le Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter New Yorkban.