A YouTube visszatér a hirdetés alapú rendszerhez, mert nem vált be a cég Premium előfizetéses modellje.
A YouTube eredeti filmjeit és sorozatait szabadon megtekinthetővé teszi, és belátható időn belül visszatér a hagyományos, hirdetés alapú szisztémához – írja a Computerworld.
A cég nagy sztárokat felvonultató sorozatai minden YouTube felhasználó számára ingyenesek lesznek, akár előfizettek a YouTube Premiumra, akár nem. Korábban csak a pilot epizódok voltak díjmentesek, a teljes sorozatokért havi 12 dollárt kellett fizetni
A cég évek óta a Premium előfizetésre próbálta rávenni a látogatókat, de ez nem hozta meg a várt eredményt. 2016-ban állítólag csak 1,5 millió előfizetőjük volt, amit a cégnél szerény eredménynek tartanak.
A sörrajongók kérései alapján összerakott receptből született meg.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.