A Retro Rádiót hallgatják a legtöbben Magyarországon

2020. 02. 03., 16:45

Egy átlagos napot alapul véve országosan a Retro rádió a leghallgatottabb 1,7 millió fővel, amelyet a Petőfi rádió 1,2 millió fővel, majd a Kossuth rádió 1,1 milliós hallgatottsággal követ a sorban – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság kommunikációs igazgatósága hétfőn.

A közlemény szerint egymillió körüli napi elérése van a Rádió 1-nek, a Dankó rádiónak pedig 198 ezer hallgatója van. A Bartók rádiót 58 ezren hallgatják naponta, majd az InfoRádió következik 45 ezres, valamint a Jazzy 39 ezres napi hallgatótáborral. A Tilos Rádió 11 ezer, a Duna World 9 ezer emberhez ér el naponta országosan.

A fővárosban az átlagos napi hallgatottságban vezető adók a Retro Rádió (218 ezer fő) és a Rádió 1 (213 ezer fő), melyeket a Kossuth rádió követ 158 ezer fős hallgatótáborral. A Petőfi rádió 126 ezer, az InfoRádió 26 ezer embert ér el Budapesten. A Jazzy Rádiónak 22 ezer fős, a Dankó rádiónak 16 ezer fős, a Bartók rádiónak pedig 15 ezer fős a hallgatótábora. Tízezer főnél kevesebben kapcsolnak a Tilos Rádióra (8 ezer fő) és a Spirit FM-re (ezer fő).

A hallgatottsági adatokból kiderül az is, hogy tavaly, az utolsó negyedévben a rádiókat országosan naponta 5,5 millióan, míg hetente 7,2 millióan hallgatták a legalább 15 évesek körében. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS