Cofidis

Itt találod az összes cikket a „Cofidis” témában!

Pénzügyi döntéseiben rugalmasabb az Y és a Z generáció?

Pénzügyi döntéseiben rugalmasabb az Y és a Z generáció?

Az otthonról hozott példát még meghatározónak tartja, ám kevésbé adná azt tovább saját gyermekeinek az Y és a Z generáció – derült ki a Cofidis Hitel Monitor reprezentatív kutatásából.
2023. 02. 16., 17:10
1 millió forinttal nőtt az átlagos autófinanszírozási összeg 2022-ben

Jelentősen csökkent 2022-ben a finanszírozott gépjárművek darabszáma Magyarországon, ugyanakkor az autók árának emelkedésével együtt nőtt az átlagos hitelösszeg. A Cofidis adatai szerint tavaly 1 millió forinttal drágább lízingszerződést kötöttünk autóvásárláskor, mint egy évvel korábban.

2021. 09. 15., 10:00
Balázs Péter: Folyamatosan keresem a jobb utakat

Lehet, hogy közhelynek hangzik, de az egyre gyorsabban változó környezetben nincs olyan, hogy sok, ha a fejlesztésekre költött pénzről van szó – mondta az Üzletemnek Balázs Péter, a Cofidis kereskedelmi igazgatója.

2021. 09. 03., 16:00
Új igazgató és szervezeti átalakulás a Cofidisnél

Július 15-től Balázs Péter kereskedelmi igazgatóként csatlakozott az online hitelek specialistájához, a Cofidishez. Érkezésével szervezeti átalakításra is sor került a pénzintézetnél.

2020. 10. 02., 12:15
Új vezérigazgató a Cofidis Magyarországi Fióktelepének élén

2020. decemberétől a csehországi Cofidis korábbi vezérigazgatója, Jean-François Rémy kerül a Cofidis Magyarországi Fióktelepének vezérigazgatói posztjára. Az új vezető folytatni fogja a cég korábbi stratégiáját, erősen fókuszálva a cég innovatív megoldásaira és digitális fejlesztéseire.

2020. 07. 14., 15:45
Egyre nagyobb teret hódítanak a digitális megoldások a hitelügyintézésben

Míg a járvány előtt, január-februárban a sikeres ügyfélazonosítások csupán 35 százaléka zajlott videóhíváson keresztül a Cofidisnál, addig április-májusban ez az arány 100 százalékra ugrott. A fejlesztések nem állnak meg: júniusban tesztüzemben elindult a Cofidis videós ügyfélszolgálata.

2020. 03. 21., 17:00
A Cofidis felkészült: intézzük pénzügyeinket kizárólag digitálisan!

A Cofidis Magyarországi Fióktelepe március 19-ével felfüggesztette minden fogyasztási hitelezéssel kapcsolatos tevékenységét. Ez alól kivételt jelentenek az olyan áru- és autóhitel és pénzügyi lízing termékek, amelyek már most megfelelnek a kormányrendeletnek, vagyis THM-ük 5,9 százalék vagy az alatti.

2020. 03. 11., 16:45
Egyre többen igényelnek személyi kölcsönt

Az elmúlt egy évben a 18-65 éves magyar lakosság 10 százaléka vett fel személyi kölcsönt és 2017 közepe óta folyamatosan nő a személyi kölcsönt igénylők aránya – derül ki a Cofidis elmúlt tíz évet vizsgáló Hitel Monitor kutatásából, amelyet a cég március 11-én tartott sajtótájékoztatóján ismertetett.

2020. 02. 20., 14:30
Új marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén

2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.

2019. 05. 28., 17:47
Túl sok, vagy túl kevés területet érint a digitalizáció?

A lakosság nyolctizede (82 százalék) szerint túl sok területre tört be az életünkben a digitalizáció, ami veszélyeket is rejt, de a lakosság háromnegyede úgy véli, a digitális fejlődés előnyei jelentősebbek a lehetséges hátrányainál – derül ki a Cofidis Hitel Monitor országos reprezentatív kutatásának legfrissebb adataiból.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS