A Cofidis Magyarországi Fióktelepe megnyitotta új nyíregyházi telefonos ügyfélélmény központját, ahol a jövőben akár 100 fő is dolgozhat.
A járványhelyzet következtében nyilvános megnyitót nem tartott a vállalat. Április 2-án 29 új ügyfélszolgálati munkatárs kezdte meg munkáját a nyíregyházi Korzó Bevásárlóközpontban kialakított irodatérben.
A járványhelyzet ellenére megvalósult a fejlesztés
A koronavírus gazdaságra gyakorolt hatása, hogy drasztikusan visszafogja a fogyasztást, ami munkahelyek megszűnéséhez vezet. A Cofidis a bizonytalan időszak ellenére úgy döntött, hogy nem halasztja el a tervezett megnyitást. Ennek fő mozgatórugója, hogy a jelenleg fennálló helyzetben a kommunikáció és az ügyintézés legbiztonságosabb módja a digitális csatornák használata lett, a vállalatnak pedig ezen a téren óriási tapasztalata van.
A nyitást követő első lépések
A cégvezetés a budapesti közel 150 fős központi ügyfélszolgálat megerősítéseként tekint a nyíregyházi irodára, mind a létszámot, mind a szakképzettséget és tudásmegosztást tekintve, így a Cofidis ügyfeleinek kérdéseit áprilistól egy bővített létszámú ügyfélszolgálati csapat fogadja majd. Az új iroda modern, ergonomikus kialakítású, kivitelezése magas minőségű, elrendezése „open office” vagyis nyitott irodaterű. A kialakult járványhelyzetben a vállalat munkatársai egészségének védelme érdekében a cég óvintézkedéseket vezetett be. A fokozott higiénia érdekében kézfertőtlenítőket helyeztek el az irodatérben, korlátozások vonatkoznak a munkatársakra a bent tartózkodók létszámát illetően, illetve a munkaállomások közötti megfelelő fizikai távolság is szabályozva lett.
Miért pont Nyíregyháza?
„Jelenleg budapesti fókuszú a vállalat, szerettünk volna ezen változtatni és több pillére helyezkedni. Ezért is gondoltunk arra, hogy ennek a munkahelyteremtő beruházásnak nem a fővárosban, hanem vidéken van a helye” – mondta el Holló Bence, a Cofidis Magyarországi fióktelepének ügyvezetője. A lokáció keresésekor Nyíregyházán fogadták a céget a legnagyobb nyitottsággal, és innen érkezett a legtöbb segítség, ezért esett a választás erre a helyszínre.
Személyes érintkezés nélkül, emberi módon
Globális egyetértés van abban, hogy most még nagyobb szükség van a személyes kontaktust nem igénylő, távolról igénybe vehető szolgáltatásokra. Viszont emellett gyakori jelenség, hogy sokan nem elég magabiztosak a digitális csatornák használatában, ami, hiszen az elmúlt években óriásit fejlődött a technológia: nemrég még elképzelhetetlen volt például videóhíváson keresztül személyazonosságunk hitelesítése, vagy hangunkkal aláírni egy hitelszerződést. Ezt igyekeznek kiküszöbölni az ún. „hibrid” megoldások, amelyeknél egy szakember kíséri végig a felhasználót a digitális folyamaton.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.