Új igazgató és szervezeti átalakulás a Cofidisnél

2021. 09. 03., 16:00

Július 15-től Balázs Péter kereskedelmi igazgatóként csatlakozott az online hitelek specialistájához, a Cofidishez. A fogyasztási hitelek területén kifejezetten széleskörű tapasztalattal rendelkező szakember egyúttal a marketing, a termékmenedzsment és a CRM területért is felel. Érkezésével szervezeti átalakításra is sor került a pénzintézetnél.

A műszaki és közgazdász végzettségű vezető a bankszektorban szerzett két évtizedes tapasztalattal érkezett az online hitelek specialistájához, a Cofidishez. Balázs Péter a pénzintézeti karrierjét a Budapest Banknál kezdte értékesítési területen, majd a Porsche Banknál töltött be pozíciót. 2006-tól közel 15 éven át dolgozott a Magyar Cetelem Bank kötelékében, ahol hozzá tartozott az értékesítési és a marketing terület is. 2017 és 2020 között vezérigazgató-helyettesként, értékesítési, operációs és transzformációs igazgatóként felelt többek között a teljes hitelportfólióért, a szervezet fejlesztéséért, valamint az értékesítési, marketing és termékfejlesztési területekért.

Ezzel párhuzamosan szintén a BNP Paribas csoport leányvállalataként működő UCB Ingatlanhitel Zrt-nél vállalt felsővezetői feladatokat az elmúlt években. 2021. július 15-től ő a Cofidis Magyarországi Fióktelepének kereskedelmi igazgatója.

„Olyan pillanatban csatlakoztam a csapathoz, amikor a személyi kölcsönök, az áruhitelezés és a gépjárműfinanszírozás területén is dinamikusan fejlődünk és sikeresen növeljük a piaci részesedést. Ezt a lendületet szeretném fokozni úgy, hogy innovatív megoldásaink révén az ügyfeleknek még kevesebbet kelljen adminisztrálni és érezhetően csökkenjen a várakozási idejük, miközben aki igényli, az online hitelfelvételnél is megkapja a személyes támogatást” – fogalmazta meg szakmai terveit Balázs Péter.

Balázs Péter széleskörű szakmai tapasztalatai lehetőséget adtak az itthon másfél évtizedes sikeres múltra visszatekintő Cofidis szervezeti átalakítására is. Érkezésével a marketinget, a termékmenedzsmentet és a partnerértékesítési területet ezentúl a Kereskedelmi igazgatóság felügyeli.

Az elmúlt időszakban még nagyobb szükség volt a személyes kontaktust nem igénylő, távolról igénybe vehető szolgáltatásokra. A Cofidisnél a 100 százalékosan online hitelfelvételi folyamatban az ügyfelek egyszerűen, saját igényeikre szabva választhatják ki a számukra legmegfelelőbb pénzügyi megoldást. Mindezt úgy, hogy a magasan képzett ügyfélszolgálati munkatársak a digitális folyamat minden állomásán segítik őket a valóban felelős döntés meghozatalában.

A fővárosi, közel 150 fős ügyfélszolgálati csapat mellett a vállalat 2020-ban nyitotta meg közel 50 főt foglalkoztató nyíregyházi telefonos Ügyfélélmény Központját. A szervezeti átalakítás részeként a közvetlen értékesítési és az ügyfélszolgálati terület a továbbiakban Ügyfélkapcsolati igazgatóság néven működik tovább a vállalatnál.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 09. 27., 16:17
Saját honlapján és a népszámlálás internetes oldalán is közzétette az idei cenzus kérdőívének mintáját a Központi Statisztikai Hivatal. A népszámlálási kérdőívet bárki kitöltheti önállóan online, október 1. és 16. között.
2022-09-30 10:22:19
A családi otthonteremtési kedvezmény (csok) szabályai között a feltételek nem teljesítése esetén fizetendő büntetőkamatok mértéke irreálisan magassá vált, ezért a kormány új rendeletében ezeket 5 százalékban maximálja.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 09. 23., 12:05
epizód: 2022 / 9   |   hossz: 18:38
Milyen a gazdaság, a vállalkozások helyzete Covid után, a háború és az energiaválság árnyékában? Mekkora sokkokat okozott az elmúlt pár év? Nyílnak-e kivezető utak az európai és a magyar gazdaság előtt? Hogyan segítheti a kilábalást az államilag támogatott Széchenyi Hitel MAX program? A kérdésekre Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

A mintegy 300 háztartás részvételével lezajlott mérés eredményei szerint fejenként 25,2 kg élelmiszert dobunk feleslegesen a szemétbe évente, a leggyakrabban elpazarolt élelmiszerek toplistáját pedig továbbra is az ételmaradékok vezetik.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS