Új igazgató és szervezeti átalakulás a Cofidisnél

2021. 09. 03., 16:00

Július 15-től Balázs Péter kereskedelmi igazgatóként csatlakozott az online hitelek specialistájához, a Cofidishez. A fogyasztási hitelek területén kifejezetten széleskörű tapasztalattal rendelkező szakember egyúttal a marketing, a termékmenedzsment és a CRM területért is felel. Érkezésével szervezeti átalakításra is sor került a pénzintézetnél.

A műszaki és közgazdász végzettségű vezető a bankszektorban szerzett két évtizedes tapasztalattal érkezett az online hitelek specialistájához, a Cofidishez. Balázs Péter a pénzintézeti karrierjét a Budapest Banknál kezdte értékesítési területen, majd a Porsche Banknál töltött be pozíciót. 2006-tól közel 15 éven át dolgozott a Magyar Cetelem Bank kötelékében, ahol hozzá tartozott az értékesítési és a marketing terület is. 2017 és 2020 között vezérigazgató-helyettesként, értékesítési, operációs és transzformációs igazgatóként felelt többek között a teljes hitelportfólióért, a szervezet fejlesztéséért, valamint az értékesítési, marketing és termékfejlesztési területekért.

Ezzel párhuzamosan szintén a BNP Paribas csoport leányvállalataként működő UCB Ingatlanhitel Zrt-nél vállalt felsővezetői feladatokat az elmúlt években. 2021. július 15-től ő a Cofidis Magyarországi Fióktelepének kereskedelmi igazgatója.

„Olyan pillanatban csatlakoztam a csapathoz, amikor a személyi kölcsönök, az áruhitelezés és a gépjárműfinanszírozás területén is dinamikusan fejlődünk és sikeresen növeljük a piaci részesedést. Ezt a lendületet szeretném fokozni úgy, hogy innovatív megoldásaink révén az ügyfeleknek még kevesebbet kelljen adminisztrálni és érezhetően csökkenjen a várakozási idejük, miközben aki igényli, az online hitelfelvételnél is megkapja a személyes támogatást” – fogalmazta meg szakmai terveit Balázs Péter.

Balázs Péter széleskörű szakmai tapasztalatai lehetőséget adtak az itthon másfél évtizedes sikeres múltra visszatekintő Cofidis szervezeti átalakítására is. Érkezésével a marketinget, a termékmenedzsmentet és a partnerértékesítési területet ezentúl a Kereskedelmi igazgatóság felügyeli.

Az elmúlt időszakban még nagyobb szükség volt a személyes kontaktust nem igénylő, távolról igénybe vehető szolgáltatásokra. A Cofidisnél a 100 százalékosan online hitelfelvételi folyamatban az ügyfelek egyszerűen, saját igényeikre szabva választhatják ki a számukra legmegfelelőbb pénzügyi megoldást. Mindezt úgy, hogy a magasan képzett ügyfélszolgálati munkatársak a digitális folyamat minden állomásán segítik őket a valóban felelős döntés meghozatalában.

A fővárosi, közel 150 fős ügyfélszolgálati csapat mellett a vállalat 2020-ban nyitotta meg közel 50 főt foglalkoztató nyíregyházi telefonos Ügyfélélmény Központját. A szervezeti átalakítás részeként a közvetlen értékesítési és az ügyfélszolgálati terület a továbbiakban Ügyfélkapcsolati igazgatóság néven működik tovább a vállalatnál.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS