Új igazgató és szervezeti átalakulás a Cofidisnél

2021. 09. 03., 16:00

Július 15-től Balázs Péter kereskedelmi igazgatóként csatlakozott az online hitelek specialistájához, a Cofidishez. A fogyasztási hitelek területén kifejezetten széleskörű tapasztalattal rendelkező szakember egyúttal a marketing, a termékmenedzsment és a CRM területért is felel. Érkezésével szervezeti átalakításra is sor került a pénzintézetnél.

A műszaki és közgazdász végzettségű vezető a bankszektorban szerzett két évtizedes tapasztalattal érkezett az online hitelek specialistájához, a Cofidishez. Balázs Péter a pénzintézeti karrierjét a Budapest Banknál kezdte értékesítési területen, majd a Porsche Banknál töltött be pozíciót. 2006-tól közel 15 éven át dolgozott a Magyar Cetelem Bank kötelékében, ahol hozzá tartozott az értékesítési és a marketing terület is. 2017 és 2020 között vezérigazgató-helyettesként, értékesítési, operációs és transzformációs igazgatóként felelt többek között a teljes hitelportfólióért, a szervezet fejlesztéséért, valamint az értékesítési, marketing és termékfejlesztési területekért.

Ezzel párhuzamosan szintén a BNP Paribas csoport leányvállalataként működő UCB Ingatlanhitel Zrt-nél vállalt felsővezetői feladatokat az elmúlt években. 2021. július 15-től ő a Cofidis Magyarországi Fióktelepének kereskedelmi igazgatója.

„Olyan pillanatban csatlakoztam a csapathoz, amikor a személyi kölcsönök, az áruhitelezés és a gépjárműfinanszírozás területén is dinamikusan fejlődünk és sikeresen növeljük a piaci részesedést. Ezt a lendületet szeretném fokozni úgy, hogy innovatív megoldásaink révén az ügyfeleknek még kevesebbet kelljen adminisztrálni és érezhetően csökkenjen a várakozási idejük, miközben aki igényli, az online hitelfelvételnél is megkapja a személyes támogatást” – fogalmazta meg szakmai terveit Balázs Péter.

Balázs Péter széleskörű szakmai tapasztalatai lehetőséget adtak az itthon másfél évtizedes sikeres múltra visszatekintő Cofidis szervezeti átalakítására is. Érkezésével a marketinget, a termékmenedzsmentet és a partnerértékesítési területet ezentúl a Kereskedelmi igazgatóság felügyeli.

Az elmúlt időszakban még nagyobb szükség volt a személyes kontaktust nem igénylő, távolról igénybe vehető szolgáltatásokra. A Cofidisnél a 100 százalékosan online hitelfelvételi folyamatban az ügyfelek egyszerűen, saját igényeikre szabva választhatják ki a számukra legmegfelelőbb pénzügyi megoldást. Mindezt úgy, hogy a magasan képzett ügyfélszolgálati munkatársak a digitális folyamat minden állomásán segítik őket a valóban felelős döntés meghozatalában.

A fővárosi, közel 150 fős ügyfélszolgálati csapat mellett a vállalat 2020-ban nyitotta meg közel 50 főt foglalkoztató nyíregyházi telefonos Ügyfélélmény Központját. A szervezeti átalakítás részeként a közvetlen értékesítési és az ügyfélszolgálati terület a továbbiakban Ügyfélkapcsolati igazgatóság néven működik tovább a vállalatnál.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-02-23 15:10:00
A Credipass és a Duna House szakértői górcső alá vették a fővárosi ingatlan- és albérlet árakat és kiszámolták, hogy mikor éri meg saját ingatlant vásárolni a jelenlegi támogatási rendszerben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS