A Cofidis felkészült: intézzük pénzügyeinket kizárólag digitálisan!

2020. 03. 21., 17:00

A Cofidis Magyarországi Fióktelepe március 19-ével felfüggesztette minden fogyasztási hitelezéssel kapcsolatos tevékenységét. Ez alól kivételt képeznek az olyan áru- és autóhitel és pénzügyi lízing termékek, amelyek már most megfelelnek a kormányrendeletnek, vagyis THM-ük 5,9 százalék vagy az alatti. A Cofidisnél a meglévő ügyfelek kiszolgálása folyamatos, beleértve a törlesztési moratóriummal kapcsolatos lehetőségekről és tudnivalókról szóló tájékoztatást is. A vállalatnál az új rendelkezéseknek megfelelő termékek kialakítása folyamatban van. Ezek piacra kerüléséig a cég továbbra is biztonságos, digitális, otthonról könnyedén elérhető csatornáin szolgálja ki meglévő lakossági ügyfeleit.

A törlesztési moratórium, mint lehetőség: információk a hiteltörlesztések felfüggesztéséről

A kormányrendelet 1 § (1) bekezdése, illetve az MNB által március 19-én kiadott hivatalos sajtközlemény értelmében a törlesztési moratórium ideje alatt a hitelekhez tartozó kamatszámítás nem áll le, tehát a moratórium után meg kell fizetni a kamatokat is. A moratórium lejártával a meg nem fizetett törlesztőrészleteket a vállalat ügyfeleinek teljesíteniük kell. Valamennyi ügyfélnek joga és lehetősége van az eredeti szerződési feltételek szerint folytatni a hitelük törlesztését. Ennek jelzésére a Cofidis nyilatkozati lehetőséget biztosít, amely a jövőben visszavonható. A nyilatkozati minta szövegének kidolgozása folyamatban van. A közzétételről további tájékoztatást fog kiadni a vállalat.

Ügyintézés otthonról, digitálisan, biztonságban

A vállalat javasolja, hogy az ügyfelek használják az online ügyintézési módokat a befizetésekhez; az átutalást, a csoportos beszedést és az online fizetési linket. A meglévő postai csekkekkel a járványügyi helyzetre való tekintettel semmiképp ne keressék fel a postákat, azokat rendezzék inkább átutalással. Az ügyfélszolgálat pénzügyi szakértői rendelkezésre állnak többféle csatornán is - telefonon, emailen vagy videó chat formájában - melyek mindegyike távolból elérhető, de személyes segítséget jelent. A következő időszakban a Cofidis számol megnövekedett számban érkező kérdésekre, így a korábbinál magasabb létszámú telefonos ügyfélszolgálat áll az ügyfelek rendelkezésére.  

Személyes ügyfélszolgálati látogatás helyett

A Cofidis a járványhelyzetre való tekintettel kéri az ügyfeleit, hogy mellőzzék a személyes ügyfélszolgálat felkeresését. Hiteleiket érintő kérdésekkel kapcsolatban elsősorban telefonon vagy emailen érdeklődjenek saját maguk és a vállalat munkatársai egészségének védelme érdekében. Éppen ezért a cég óvintézkedéseket vezetett be ezen a héten a személyes ügyfélszolgálatán. A nyitvatartási idő hétköznap 15:00óráig módosult, a fokozott higiénia érdekében kézfertőtlenítő került az ügyféltérbe, korlátozások léptek életbe az egy időben bent tartózkodók létszámát illetően, illetve az ügyintézők és az ügyfelek közötti megfelelő fizikai távolság is szabályozva lett.

A rovat támogatója a KAVOSZ Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS