Telenor

Itt találod az összes cikket a „Telenor” témában!

Több mint 1,3 milliárdos jóvátételt kap a Yettel közel 180 ezer ügyfele.

Több mint 1,3 milliárdos jóvátételt kap a Yettel közel 180 ezer ügyfele.

A Gazdasági Versenyhivatal eljárásának keretében a Yettel több mint 1,3 milliárdos értékű jóvátételi csomagot vállalt, amely közel 180 ezer fogyasztót kompenzál.
2022. 01. 27., 14:51
Március 1-től Yettel néven folytatja működését a Telenor Magyarország

A Telenor Magyarország Zrt 2022. március 1-től Yettel Magyarország Zrt., röviden Yettel néven folytatja működését. A névváltás egy széleskörű folyamat része, amely a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti, Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában.

2021. 12. 04., 14:56
Családbarát vállalat díjat kapott a Telenor

A Telenornál alapelv, hogy nem csupán a munkavállalókat, hanem azok szűkebb és tágabb családi körét is érintő intézkedéseket vezessenek be. A kollégák visszajelzései alapján folyamatosan nő azok aránya, akikre motiválóan hat az empatikus légkör.

2021. 10. 05., 17:30
Velünk marad a home office

A számítógéppel dolgozók több mint háromnegyede a hibrid munkavégzés valamilyen formáját tartaná ideálisnak.

2021. 03. 07., 14:00
A női közösségek erejét kutatta a Telenor

A Telenor nemzetközi nőnap alkalmából készített kutatásából kiderült, hogy leggyakrabban a női csoportokban tanácskérés és inspiráció miatt aktívak a tagok.

2021. 01. 04., 16:30
Tízszer annyit mobilneteztünk szilveszterkor, mint 5 évvel ezelőtt

A Telenor az előző évekhez viszonyítva elemezte a szilveszter és újév napján mért hálózati forgalom alakulását mobilinternet, hang és SMS szempontjából. Bár idén a koronavírus-korlátozások miatt nem lehetett rendezvényt tartani és kijárási tilalom is volt szilveszter éjjel, a Telenor hálózatán jelentős forgalomnövekedés volt megfigyelhető.

2020. 09. 17., 13:45
Így telefonáltunk, neteztünk és roamingoltunk idén nyáron

A Telenor előfizetői összesen 59 millió gigabájt adatforgalmat bonyolítottak idén nyáron, ami 35 százalékos növekedés tavalyhoz képest. A hanghívások hossza 10 százalékkal nőtt – derült ki a Telenor 2019-20-as nyári forgalmakat összehasonlító riportjából.

2020. 06. 26., 12:15
Közösségi irodaként is működik a Telenor megújult üzlete

A Telenor megbízására díjnyertes hazai építészcsapat álmodta újra a mobiltársaság belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben „open working space”-ként, azaz közösségi irodaként is működik majd.

2020. 05. 27., 11:30
Varga-Hering Zsuzsanna az átalakuló online játékszabályokról

A koronavírus-járvány hatalmas lendületet adott a digitalizációnak, és az online szolgáltatások szerepe felértékelődött. De mennyire is vagyunk digitálisan érettek? El tudják engedni az emberek az üzletben vásárlás élményét, és mernek a kanapéról számlát befizetni vagy új telefont rendelni?

2020. 05. 04., 13:45
Ennyi percet beszéltek mobilon az előfizetéses ügyfelek

A magyarországi negyedéves mobilinternet-forgalom 2019 végén túllépte a 93 millió gigabyte-ot, miközben fél évvel korábban csupán 79 millió gigabyte volt – tette közzé a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.

2020. 03. 19., 10:00
Cégek ajánlanak segítséget a távoktatáshoz tanároknak, szülőknek

Számos cég ajánlotta fel segítségét a tantermen kívüli digitális oktatásra átálláshoz; tanároknak, szülőknek nyújtanak szakértői, technikai támogatást, távoktatást lehetővé tevő platformokat, szoftvereket mutatnak be, vagy éppen a tanítást, tanulást segítő hasznos linkeket gyűjtenek csokorba.

2019. 12. 20., 17:31
Nem annyi volt az annyi: gigabírságot kapott a Telenor a GVH-tól

A GVH megállapította, hogy a Telenor Magyarország Zrt. jogsértést követett el egyes reklámjaival, mert több mint egy évig nem tájékoztatta a fogyasztókat arról, hogy 0 forintosnak vagy kedvezményes árúnak hirdetett készülékei díjának egy részét beépítette az előfizetői díjba, amely így magasabb lett, mint az azonos tartalmú és idejű elköteleződéssel járó előfizetéseké. A hatóság a jogsértésért 1,8 milliárd forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra.

  Rovathírek: HIPA

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS