Itt találod az összes cikket a „Telenor” témában!
A Telenor Magyarország Zrt 2022. március 1-től Yettel Magyarország Zrt., röviden Yettel néven folytatja működését. A névváltás egy széleskörű folyamat része, amely a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti, Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában.
A Telenor reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a korosztályok között milyen különbségek vannak az egyes mobilkommunikációs eszközök használatában.
A Telenornál alapelv, hogy nem csupán a munkavállalókat, hanem azok szűkebb és tágabb családi körét is érintő intézkedéseket vezessenek be. A kollégák visszajelzései alapján folyamatosan nő azok aránya, akikre motiválóan hat az empatikus légkör.
A számítógéppel dolgozók több mint háromnegyede a hibrid munkavégzés valamilyen formáját tartaná ideálisnak.
A Telenor nemzetközi nőnap alkalmából készített kutatásából kiderült, hogy leggyakrabban a női csoportokban tanácskérés és inspiráció miatt aktívak a tagok.
A Telenor az előző évekhez viszonyítva elemezte a szilveszter és újév napján mért hálózati forgalom alakulását mobilinternet, hang és SMS szempontjából. Bár idén a koronavírus-korlátozások miatt nem lehetett rendezvényt tartani és kijárási tilalom is volt szilveszter éjjel, a Telenor hálózatán jelentős forgalomnövekedés volt megfigyelhető.
Egy magyar fejlesztéssel a hagyományos piackutatási módszereknél gyorsabb és pontosabb adatokhoz juthatnak az üzletekben gyorsan fogyó termékek gyártói a Telenor partnere, a MOHAnet Zrt. okospolc-megoldásával.
Varga-Hering Zsuzsanna irányítja a Telenor újonnan alakult, digitális csatornákért felelős igazgatóságát.
A Telenor előfizetői összesen 59 millió gigabájt adatforgalmat bonyolítottak idén nyáron, ami 35 százalékos növekedés tavalyhoz képest. A hanghívások hossza 10 százalékkal nőtt – derült ki a Telenor 2019-20-as nyári forgalmakat összehasonlító riportjából.
A Telenor megbízására díjnyertes hazai építészcsapat álmodta újra a mobiltársaság belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben „open working space”-ként, azaz közösségi irodaként is működik majd.
A Telenor egyik fő erőssége a kiemelkedő szakmai színvonal, de emellett a saját csapatomra erősen jellemző őszinteség és maximalizmus folyamatos fejlődési lehetőséget nyújt – mondta az Üzletemnek Varga-Hering Zsuzsanna, a Telenor digitális csatornákért és online értékesítésért felelős vezetője.
A koronavírus-járvány hatalmas lendületet adott a digitalizációnak, és az online szolgáltatások szerepe felértékelődött. De mennyire is vagyunk digitálisan érettek? El tudják engedni az emberek az üzletben vásárlás élményét, és mernek a kanapéról számlát befizetni vagy új telefont rendelni?
A magyarországi negyedéves mobilinternet-forgalom 2019 végén túllépte a 93 millió gigabyte-ot, miközben fél évvel korábban csupán 79 millió gigabyte volt – tette közzé a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.
Számos cég ajánlotta fel segítségét a tantermen kívüli digitális oktatásra átálláshoz; tanároknak, szülőknek nyújtanak szakértői, technikai támogatást, távoktatást lehetővé tevő platformokat, szoftvereket mutatnak be, vagy éppen a tanítást, tanulást segítő hasznos linkeket gyűjtenek csokorba.
A Telenor és a Magyar Vöröskereszt a koronavírus járvány miatt lakossági tájékoztató kampányt indított.
Hogyan tanulhatunk egymás sikereiből? Vannak-e a sikernek biztos összetevői és hol a helye a kudarcnak? A siker sokszínűségét kutatta Péterfi Judit meghívott vendégeivel a Telenor nőnapi kerekasztal-beszélgetésén.
A GVH megállapította, hogy a Telenor Magyarország Zrt. jogsértést követett el egyes reklámjaival, mert több mint egy évig nem tájékoztatta a fogyasztókat arról, hogy 0 forintosnak vagy kedvezményes árúnak hirdetett készülékei díjának egy részét beépítette az előfizetői díjba, amely így magasabb lett, mint az azonos tartalmú és idejű elköteleződéssel járó előfizetéseké. A hatóság a jogsértésért 1,8 milliárd forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra.
Digitalizálta háttérrendszerét a Magyar Autóklub, autósoknak szóló szolgáltatást jelentett be a Telenor.
A Telenor új kampánya a nyáron bevezetett #nagyonte platform gondolatiságát viszi tovább. A kampányt az Artificial Group készítette.
Idegenvezető chatbotot alkotott a Telenor – a telefon segítségével hozzák közel az emberekhez a kulturális értékeket.
Jelentősen megnőtt az ünnepi mobilinternet forgalom a magyarországi szolgáltatóknál, az adatforgalom december 25-én volt a legnagyobb.
A világ TOP 5 építőipari nehézgépgyártó vállalata között számon tartott kínai Zoomlion 105 millió euró értékben Magyarországon építi fel harmadik európai gyáregységét.
„Egy nukleáris létesítmény megtámadása abszolút elfogadhatatlan, ilyesminek nem szabad megtörténnie.”