Telenor

Itt találod az összes cikket a „Telenor” témában!

Több mint 1,3 milliárdos jóvátételt kap a Yettel közel 180 ezer ügyfele.

Több mint 1,3 milliárdos jóvátételt kap a Yettel közel 180 ezer ügyfele.

A Gazdasági Versenyhivatal eljárásának keretében a Yettel több mint 1,3 milliárdos értékű jóvátételi csomagot vállalt, amely közel 180 ezer fogyasztót kompenzál.
2022. 01. 27., 14:51
Március 1-től Yettel néven folytatja működését a Telenor Magyarország

A Telenor Magyarország Zrt 2022. március 1-től Yettel Magyarország Zrt., röviden Yettel néven folytatja működését. A névváltás egy széleskörű folyamat része, amely a PPF Telecom Csoport három Telenor néven működő telekommunikációs vállalatát érinti, Magyarországon, Szerbiában és Bulgáriában.

2021. 12. 04., 14:56
Családbarát vállalat díjat kapott a Telenor

A Telenornál alapelv, hogy nem csupán a munkavállalókat, hanem azok szűkebb és tágabb családi körét is érintő intézkedéseket vezessenek be. A kollégák visszajelzései alapján folyamatosan nő azok aránya, akikre motiválóan hat az empatikus légkör.

2021. 10. 05., 17:30
Velünk marad a home office

A számítógéppel dolgozók több mint háromnegyede a hibrid munkavégzés valamilyen formáját tartaná ideálisnak.

2021. 03. 07., 14:00
A női közösségek erejét kutatta a Telenor

A Telenor nemzetközi nőnap alkalmából készített kutatásából kiderült, hogy leggyakrabban a női csoportokban tanácskérés és inspiráció miatt aktívak a tagok.

2021. 01. 04., 16:30
Tízszer annyit mobilneteztünk szilveszterkor, mint 5 évvel ezelőtt

A Telenor az előző évekhez viszonyítva elemezte a szilveszter és újév napján mért hálózati forgalom alakulását mobilinternet, hang és SMS szempontjából. Bár idén a koronavírus-korlátozások miatt nem lehetett rendezvényt tartani és kijárási tilalom is volt szilveszter éjjel, a Telenor hálózatán jelentős forgalomnövekedés volt megfigyelhető.

2020. 09. 17., 13:45
Így telefonáltunk, neteztünk és roamingoltunk idén nyáron

A Telenor előfizetői összesen 59 millió gigabájt adatforgalmat bonyolítottak idén nyáron, ami 35 százalékos növekedés tavalyhoz képest. A hanghívások hossza 10 százalékkal nőtt – derült ki a Telenor 2019-20-as nyári forgalmakat összehasonlító riportjából.

2020. 06. 26., 12:15
Közösségi irodaként is működik a Telenor megújult üzlete

A Telenor megbízására díjnyertes hazai építészcsapat álmodta újra a mobiltársaság belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben „open working space”-ként, azaz közösségi irodaként is működik majd.

2020. 05. 27., 11:30
Varga-Hering Zsuzsanna az átalakuló online játékszabályokról

A koronavírus-járvány hatalmas lendületet adott a digitalizációnak, és az online szolgáltatások szerepe felértékelődött. De mennyire is vagyunk digitálisan érettek? El tudják engedni az emberek az üzletben vásárlás élményét, és mernek a kanapéról számlát befizetni vagy új telefont rendelni?

2020. 05. 04., 13:45
Ennyi percet beszéltek mobilon az előfizetéses ügyfelek

A magyarországi negyedéves mobilinternet-forgalom 2019 végén túllépte a 93 millió gigabyte-ot, miközben fél évvel korábban csupán 79 millió gigabyte volt – tette közzé a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság.

2020. 03. 19., 10:00
Cégek ajánlanak segítséget a távoktatáshoz tanároknak, szülőknek

Számos cég ajánlotta fel segítségét a tantermen kívüli digitális oktatásra átálláshoz; tanároknak, szülőknek nyújtanak szakértői, technikai támogatást, távoktatást lehetővé tevő platformokat, szoftvereket mutatnak be, vagy éppen a tanítást, tanulást segítő hasznos linkeket gyűjtenek csokorba.

2019. 12. 20., 17:31
Nem annyi volt az annyi: gigabírságot kapott a Telenor a GVH-tól

A GVH megállapította, hogy a Telenor Magyarország Zrt. jogsértést követett el egyes reklámjaival, mert több mint egy évig nem tájékoztatta a fogyasztókat arról, hogy 0 forintosnak vagy kedvezményes árúnak hirdetett készülékei díjának egy részét beépítette az előfizetői díjba, amely így magasabb lett, mint az azonos tartalmú és idejű elköteleződéssel járó előfizetéseké. A hatóság a jogsértésért 1,8 milliárd forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 06. 13., 06:35
epizód: 2022 / 6   |   hossz: 19:01
A kamerás megfigyelés csak „célhoz kötött” lehet, de a célok meghatározásakor is körültekintően kell eljárni – hívja fel a figyelmet dr. Szabó Gergely ügyvéd. A Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda irodavezető partnerét a munkavállalók megfigyelésére, a kamerák elhelyezésére vonatkozó szabályokról, az élőképekre vonatkozó speciális előírásokról és a technika fejlődés nyújtotta lehetőségek jogi korlátairól kérdeztük.

  Rovathírek: GUSTO

A fenntartható életmód fontosságára hívja fel a figyelmet a világ első ültethető ceruzája, amiből bazsalikom, zsálya, koriander növényt nevelhetünk, paradicsomot termeszthetünk.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS