Közösségi irodaként is működik a Telenor megújult üzlete

2020. 06. 26., 12:15

A Telenor megbízására díjnyertes hazai építészcsapat álmodta újra a mobiltársaság belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben „open working space”-ként, azaz közösségi irodaként is működik majd. Habár a karantén idején felerősödött az online ügyintézés szerepe, a személyes értékesítés népszerűsége valamennyi korosztályban állandó, és az üzlet a már változó igényeknek megfelelően került átalakításra. A teljesen megújult helyszín az elmúlt negyedszázadban ikonikussá vált a cég történetében, hiszen 1994-ben az Astorián nyílt meg a vállalat első önálló üzlete, ami máig a legnagyobb alapterülettel rendelkezik a Telenor üzlethálózatában.

A még a koronavírus-korlátozások előtt bezárt, és a veszélyhelyzet feloldására már megújult belvárosi üzlet teljesen új külsővel nyitotta ki kapuit. Az átépítés eredményeként egy egyedülálló tér jött létre, amelyet amellett, hogy egy kávézó hangulatvilágát idézi, mégis high-tech megoldásokkal ruháztak fel.

Fontos szempont volt a természettudatos szemlélet megvalósítása, valamint az ügyfélélmény növelése. Bár az online ügyintézés a járványügyi veszélyhelyzet alatt a korábbinál is elterjedtebbé vált, a személyes kontaktus továbbra is fontos maradt az ügyfelek számára. A Telenornál az üzletek forgalmának 90 százaléka néhány hét alatt visszaállt a korlátozások előtti időszakéra.

„Az ügyfélkiszolgálás szerepe évek óta fontos stratégiai terület a Telenor számára, ezért az üzlet átalakításakor az egyik legfontosabb szempont az ügyfélélmény növelése volt. De ugyanennyire fontos az értékesítési élmény is. Ha az üzletben dolgozó kollégák számára motiválóak a körülmények és a feltételek, akkor az erősen hat az ügyfeleinkre is. Az üzlet számos új funkcióját ennek szellemében alkottuk meg” – mondta Oláh Gábor, a Telenor Magyarország lakossági értékesítési igazgatója.

Telkó-élmény mellett közösségi iroda

Az üzlet nem egyszerű értékesítési pont, hanem közösségi irodaként is funkcionál, ahol hasonlóan a közösségi irodák mintájára, bárki foglalhat magának akár egy asztalnyi területet vagy a három tárgyalóhelyiség valamelyikét. A Telenor megoldása azonban egy gyors, „on-the-go” megoldásra, és nem a hosszabb tartózkodásra sarkall.

A szolgáltatás részeként nemcsak „asztalt és széket” kapnak a vendégek, hanem az ideiglenes irodai munkához minden egyéb infrastruktúrát, áramvételi lehetőséget és díjmentes szélessávú Hipernet-elérést is. Ezzel a lépéssel a Telenor kilép a telekommunikációs cég hagyományos kereteiből, hogy egy teljesen új piacon nyújtson új, alternatív megoldást. Az egész világon egyre elterjedtebbek az open working office-ok, vagyis azok a terek, ahol a napjaink digitálisan független munkavállalói, vállalkozói dolgozhatnak.

A Telenor Astoria-üzletben előzetes regisztrációval bárki foglalhat majd magának íróasztalt maximum három órára, így a belvárosban két találkozó között is hasznosan töltheti az idejét, folytathatja online végezhető munkáját, felkészülését. A közösségi iroda funkció megnyitását a vírushelyzet normalizálódásával – amikor már szabadon és biztonságban lehet zárt térben is nagyobb létszámban időt tölteni – hangolja össze a Telenor.

A nagy újratervezés feladatát az idén az „Év Belsőépítész Cége” címet elnyerő, fiatal hazai cég, a Pyxis Nautica csapata nyerte el és vett részt a megvalósításban. A csapat a korábbi 180 négyzetméteres ügyfélteret a teljes üzlettérből 276 négyzetméteresre bővítette. A természetközeliség jegyében a világos teret élő növényekkel, zöldfallal, fa felületekkel és részben újrahasznosított bútorokkal tervezte meg.

A klasszikus IT megoldások – mint például a digitális sorszámhúzó – mellett számos, az üzlettérben zajló eseményeket értelmező megoldás került bevezetésre. A megújult eszközökkel nyomon követhető, hogy melyik kiállított telefon vagy tablet mennyire népszerű a látogatók körében, az üzlet melyik területén töltik a várakozási időt, látogatásuk célja ügyintézés, vagy csak érdeklődés, tájékozódás. A modern megoldások célja, hogy az így nyerhető, anonim adatok alapján még magasabb színvonalon lehessen kiszolgálni az ügyfeleket.

(Fotó: Telenor)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 22., 15:10
A Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft. egyik kiemelt projektje az ún. nagyon kis aktivitású radioaktív hulladékok végső elhelyezésére alkalmas, felszíni tároló létesítése a közeljövőben. Ezek a hulladékok ugyan rövid ideig sugároznak, megfelelő elhelyezésük mégis nagy körültekintést igényel.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

A Radioaktív Hulladékokat Kezelő Kft. egyik kiemelt projektje az ún. nagyon kis aktivitású radioaktív hulladékok végső elhelyezésére alkalmas, felszíni tároló létesítése a közeljövőben. Ezek a hulladékok ugyan rövid ideig sugároznak, megfelelő elhelyezésük mégis nagy körültekintést igényel.