Varga-Hering Zsuzsanna vezeti a Telenor új igazgatóságát

2020. 09. 29., 19:45

Varga-Hering Zsuzsanna irányítja a Telenor újonnan alakult, digitális csatornákért felelős igazgatóságát.

A koronavírus járvány alatt az ügyfelek teljes körű digitális kiszolgálása különösen nagy hangsúlyt kapott számos iparágban. A felgyorsult piaci trendeket kiszolgáló szerepkör a Telenornál a digitális csatornák és online értékesítési területének igazgatósággá alakulását jelentette, melyet Varga-Hering Zsuzsanna irányít a jövőben. Zsuzsanna 2016 szeptemberében csatlakozott a Telenorhoz a terület osztályvezetőjeként, korábban nemzetközi és hazai kreatív kommunikációs ügynökségeknél szerzett tapasztalatot.

A COVID-19 járványidőszak magával hozta a digitális csatornák szerepének felértékelődését. Rengetegen a piaci trendeket meghaladó tempóban egyfajta digitális ugródeszkára léptek, megtanultak olyan online képességeket, amiknek eddig nem voltak birtokában. Az ügyfelek digitális fejlődését a pandémia első hullámában is támogatta, hogy a Telenor számos népszerű ügyintézési lehetőséget a korábbinál egyszerűbbé tett, és ezekhez közérthető oktatóvideó-sorozatot indított. Az online terület és digitális ügyfélközpontúság hosszú távon tovább erősödik azzal, hogy a mobiltársaságnál tovább erősödik a digitális csatornák fejlesztésére fordított figyelem.

A Telenor digitális csatornák és online értékesítési igazgatóság élére Varga-Hering Zsuzsanna került, aki több, mint tíz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs és kereskedelmi szektorban, nyolcéves vezetői gyakorlattal felvértezve nyerte el a Telenor menedzsmentjének bizalmát. Zsuzsanna korábban a Mall.hu-nál felelt a marketing és kommunikációs területért, ezt megelőzően pedig különböző reklámügynökségeknél dolgozott digitális területen. Csatlakozása óta, 4 éve a Telenor Magyarországnál, osztályvezetőként irányította a területet.

Zsuzsanna szakterületén is kihívásokkal teli időszakot hozott a koronavírus, a valaha volt legmagasabb szinten van jelenleg az online csatornák használata. „Azonnali válaszreakcióra, gyorsan elindított fejlesztési sprintekre, a komplex tranzakciók egyszerűsítésére van szükség, hogy a digitális térben könnyen elvégezhetőek legyenek a folyamatok. Igyekeztünk kézzelfoghatóbbá tenni az internetes ügyintézést azoknak, akik először találkoztak ilyen digitális megoldásokkal, amelyeket törekszünk élményszerű teendővé varázsolni” – nyilatkozta a szakember.

A lakossági ügyfelek mellett a B2B területen is erősödik az igény a digitalizált megoldásokra, növekszik az igény az online szolgáltatásokra, így a vezető célja az értékesítési és támogatói funkciók erősítése, az üzleti ügyfélbázis még nagyobb részének magas minőségű digitális kiszolgálása.

Zsuzsanna személyes érdeklődése kötődik a természetjáráshoz, szabadidejében az online világból kiszakadva nyaralót újít fel a Balaton-felvidéken. „Szeretek mindent, aminek köze van a természethez, a tavakhoz. Az utazás és az aktív pihenés nagyon jól kikapcsol és feltölt a hétköznapokra.”

Az Üzletem.hu Varga-Hering Zsuzsannával készített interjúja itt olvasható.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS