Összefogott a Magyar Vöröskereszt és a Telenor

2020. 03. 17., 12:15

A Telenor és a Magyar Vöröskereszt a koronavírus járvány miatt lakossági tájékoztató kampányt indított.

A koronavírus-járvány hatására közös kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor – írja a Kreatív Online.

A Magyar Vöröskereszt a széleskörű lakossági elérését kihasználva minél több emberhez eljuttathatja az alapvető óvintézkedésekkel kapcsolatos tanácsait, és tájékoztathat a tényekről és tévhitekről. A Telenor az információkat „home office” kialakítására vonatkozó tanácsokkal egészítik ki.

„A humanitárius szervezet munkatársai a vírus kezdeti felbukkanása óta folyamatosan követik az eseményeket, és terjesztik az Egészségügyi Világszervezet (WHO) valamint a Nemzetközi Vöröskereszt (IFRC) információs anyagait. Ebben nyújt segítséget a mobilszolgáltató.

http://telenor.hu/egyutt-a-koronavirus-ellen oldalra a telenor.hu főoldalán kihelyezett bannerrel és a MyTelenor alkalmazásban megjelenő értesítéssel hívja fel a látogatók figyelmét a hasznos információcsomagra.

A Telenornál számos munkakörben kivitelezhető a távoli munkavégzés, a home office, amelyet a vállalat jelen helyzetben fokozottan támogat.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-12 21:10:35
Csak a személyre szabott és élményalapú munkahelyek képesek hosszú távon megtartani az értékes munkaerőt – hangzott el a FIVOSZ hétfői HR-konferenciáján, ahol panelbeszélgetésen keresték a választ arra, hogy milyen az ideális munkahely 2024-ben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS