A Telenor és a Magyar Vöröskereszt a koronavírus járvány miatt lakossági tájékoztató kampányt indított.
A koronavírus-járvány hatására közös kampányt indított a Magyar Vöröskereszt és a Telenor – írja a Kreatív Online.
A Magyar Vöröskereszt a széleskörű lakossági elérését kihasználva minél több emberhez eljuttathatja az alapvető óvintézkedésekkel kapcsolatos tanácsait, és tájékoztathat a tényekről és tévhitekről. A Telenor az információkat „home office” kialakítására vonatkozó tanácsokkal egészítik ki.
„A humanitárius szervezet munkatársai a vírus kezdeti felbukkanása óta folyamatosan követik az eseményeket, és terjesztik az Egészségügyi Világszervezet (WHO) valamint a Nemzetközi Vöröskereszt (IFRC) információs anyagait. Ebben nyújt segítséget a mobilszolgáltató.
A http://telenor.hu/egyutt-a-koronavirus-ellen oldalra a telenor.hu főoldalán kihelyezett bannerrel és a MyTelenor alkalmazásban megjelenő értesítéssel hívja fel a látogatók figyelmét a hasznos információcsomagra.
A Telenornál számos munkakörben kivitelezhető a távoli munkavégzés, a home office, amelyet a vállalat jelen helyzetben fokozottan támogat.
A világ TOP 5 építőipari nehézgépgyártó vállalata között számon tartott kínai Zoomlion 105 millió euró értékben Magyarországon építi fel harmadik európai gyáregységét.
„Egy nukleáris létesítmény megtámadása abszolút elfogadhatatlan, ilyesminek nem szabad megtörténnie.”