Bankolás

Itt találod az összes cikket a „bankolás” témában!

Szeptembertől új, biztonságosabb korszak kezdődik a bankolásban

Szeptembertől új, biztonságosabb korszak kezdődik a bankolásban

Sokkal biztonságosabbá válik a bankolás Magyarországon szeptembertől. Beállított limitek lesznek az elektronikus csatornákon a különböző tranzakciókra, már az átutalásokra is – derül ki a Bank360.hu összegzéséből. Az interneten keresztül ellenőrizhető lesz, hogy tényleg banki ügyintéző hívott-e fel bennünket vagy egy csaló. Elvárás lesz az is, hogy minden egyes műveletről azonnal értesítést kapjanak a bankszámlás ügyfelek, méghozzá ingyen.
2024. 04. 08., 17:10
Hogyan bankolunk mesterséges intelligenciával?

A mesterséges intelligencia megkerülhetetlen, nem csak az ügyfeleket, de minden intézmény minden dolgozóját érinteni fogja. Az MI pénzintézeti felhasználásairól, a kihívásokról, szabályozásról beszélgettek szakértők a Deloitte Risk? Respond! podcast legújabb adásában.

2021. 09. 12., 14:00
Már androidos órával is fizethetnek az ügyfelek

Tavasz óta fizethetnek a K&H-sok az androidos okostelefonjukra telepített Google Pay (GPay) alkalmazással, szeptember 7-től pedig új távlatok nyíltak meg, hiszen a Wear OS letöltésével androidos órával is fognak tudni fizetni.

2021. 07. 01., 12:00
Zsebünkben a bankunk, de beszélgethetünk is vele?

A modern technológia leglátványosabb eszközei az elmúlt öt évből a digitális személyi asszisztensek voltak. Ezek az asszisztensek képesek a beszédfelismerésre, legújabban pedig a vásárlásra is.

2021. 05. 06., 09:15
Közel hatezer számla született online ennél a banknál

A vártnál nagyobb kereslet mutatkozik az online számlanyitásra a K&H-nál. A lehetőség február közepe óta érhető el, azóta közel 6 ezer ügyfél nyitott mobilon keresztül számlát, vagyis napi átlagban 78 számlát hoztak létre, továbbá több, mint 2200 bankkártyát digitalizáltak.

2021. 02. 24., 19:00
Sok bosszúságot okozhatnak az inaktív számlák Szerbiában

Szinte nincs olyan felnőtt Szerbiában, akinek ne lenne folyószámlája, van, aki többet is nyitott különböző bankokban. Az alapszámla megnyitása és megszüntetése díjmentes, de fenntartása havonta 95–295 dinárba kerül.

2021. 02. 23., 12:15
A számlanyitás olyan egyszerűvé válik, mint a szelfizés

Néhány perc alatt bárki, bárhonnan, bármikor megnyithatja a bankszámláját, amihez azonnal használható digitális bankkártya is jár, anélkül, hogy bankfiókba kellene mennie, köszönhetően a K&H új fejlesztésének.

2021. 02. 01., 19:45
Vége a körülményes PIN-kód lekérdezésnek

Azonnal lekérdezhető az elfelejtett PIN-kód a K&H Banknál, így aki elfelejtené a bankkártyájához tartozó kódját, az pár lépésben lekérdezheti újra, digitálisan, legkényelmesebben a mobilbankon vagy az e-bankban.

2020. 09. 30., 14:30
Nem tervezik újabb moratórium bevezetését Szerbiában

Szerbiában az augusztus 1-jétől szeptember 30-áig érvényben levő moratóriumot a polgárok 82 százaléka fogadta el. A vállalkozók 69 százaléka is két hónappal elhalasztotta a kölcsönrészletek törlesztését.

2020. 09. 18., 11:30
A románok 40 százalékának nincs folyószámlája

A romániai lakosság 40 százalékának semmilyen kapcsolata nincs a pénzintézetekkel, még folyószámlája sincs. A 10 százalékot sem éri el azoknak az aránya, akik részletfizetésre, hitelből vásárolnak.

2020. 09. 01., 13:45
Óvatosabban fordulnak az új tanévre a fiatalok

A diákok 51 százaléka szerint az oktatás hagyományos keretek között az igazi, ugyanakkor 24 százalékuk működőképesnek tartja az online tanítást is - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A bank összefoglalója szerint a járvány átalakította a diákok mindennapjait, így a bankolási szokásaikat is.

2020. 08. 13., 15:15
Felülírta a diákok nyári terveit a koronavírus-járvány

Az idei nyárra eredetileg tervezett külföldi nyaralások és belföldi fesztiválok helyett elsősorban barátaikkal találkoznak vagy otthon ütik el az időt a hazai egyetemisták és főiskolások – derül ki az Erste Bank felméréséből.

2020. 08. 09., 12:00
Ez vár az online-vásárlókra januártól

2021. január 1-jétől kötelező lesz a másodlagos azonosító használata online vásárlás esetén, de egyes bankok már most is alkalmazzák.

2020. 05. 02., 09:00
Készpénz vagy bankkártya? Online bolt vagy piac?

Földcsuszamlásszerű változásokat hoztak a mindennapokban, így a bankolásban és a vásárlásban is a koronavírus-járványhoz köthető intézkedések, köztük például a kijárási korlátozások. Az online bevásárlások átlagos értéke 17 ezerről 20 ezer forintra nőtt, tízből heten ritkábban látogatják a bankfiókokat.

2020. 03. 24., 16:00
Így bankoljon járvány idején – Tíz jó tanács

A mostani helyzetben különösen fontos a személyes érintkezések korlátozása, a higiéniai szabályok, ajánlások betartása – legyen szó vásárlásról vagy a napi pénzügyekről.

2020. 03. 05., 16:45
Tavaly 533 milliárd forintot fizettek be az ATM-ekbe

Folytatódott a sikerszéria: a K&H befizetős automatáiba tavaly 533 milliárd forintot fizettek be, ami 39 százalékos emelkedést jelent éves szinten – közölte a bank. Naponta átlagosan 4462 alkalommal „fogadtak" el pénzt a K&H-s ATM-ek.

2019. 08. 15., 17:02
Mindennapi bankolás: az öt legfontosabb változás

Alapjaiban változik meg az internetes vásárlás, és jelentősen módosulhat az internetbanki belépés folyamata 2019. szeptember 14. után. Az ekkor hatályba lépő PSD2 szabályozás könnyebbé teheti a mindennapi pénzügyek intézését. Az Erste Bank szakértői összeszedték az öt legfontosabb változást, amire az ügyfeleknek most oda kell figyelniük.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS