Generali Biztosító

Itt találod az összes cikket a „Generali Biztosító” témában!

Generali: a magyarok 40 százaléka hónapról hónapra él

Generali: a magyarok 40 százaléka hónapról hónapra él

Továbbra sem rendelkezik havonta félretehető összeggel a megkérdezettek 40 százaléka, de az átlag is csupán 30 000 forintot tud megtakarítani – derül ki a Generali Biztosító friss reprezentatív kutatásából.
2023. 07. 26., 20:11
Ők nyertek idén a Generali fenntarthatósági pályázatán

A Generali idén is meghirdette a kis- és középvállalkozásoknak szóló EnterPrize fenntarthatósági pályázatát, amelynek célja, hogy a jó gyakorlatok bemutatásával és díjazásával előmozdítsa a fenntarthatóság kultúrájának elterjedését.

2023. 03. 20., 15:10
Generali: a magyarok háromnegyede szerint jól jön a magán egészségbiztosítás

A hazai lakosság körében egyre népszerűbb a magán egészségbiztosítás – évről évre többen gondolják úgy, hogy ez a szolgáltatás bármelyik életkorban jól jöhet – mutat rá a Generali Biztosító reprezentatív kutatása. A válaszadók 17 százaléka az állami ellátás helyett választja inkább a magánintézményeket.

2023. 02. 23., 16:49
Az autózáson is spórolnak a magyarok

A közlekedés terén is összehúzták a nadrágszíjat a magyarok: a válaszadók 61 százaléka ült autóba jóval ritkábban az elmúlt időszakban. Az elektromos vagy hidrid modelleket főként a 18-29 év közöttiek keresik – olvasható a Generali Biztosító kutatásában.

2022. 05. 03., 15:06
Még a feketeöves magyar turisták is nehezen döntenek

A hazai lakosság csupán 20 százaléka választ idén külföldi és belföldi nyaralóhelyet is, a távolabbi úticélokat főként a fővárosiak és magasabb végzettségűek engedhetik meg maguknak, az utazási kedv pedig a 30 év alatti fiatalok körében a legnagyobb – derül ki a Generali legújabb reprezentatív felméréséből.

2022. 03. 08., 17:56
Minden hatodik magyar vásárolna elektromos vagy tölthető hibrid autót

A magyar lakosság 16 százaléka váltana tisztán elektromos vagy plug-in (tölthető) hibrid meghajtású járműre, ha megtehetné, míg a megkérdezettek kevesebb, mint 1 százaléka rendelkezik most is környezetkímélő autóval – derült ki a Generali Biztosító reprezentatív felméréséből.

2021. 12. 20., 15:05
Kicsit optimistábbak a magyarok a nyugdíjukat illetően

Viszonylag többet és többen tudnak félretenni nyugdíjas éveikre, mint négy évvel ezelőtt, de még így is minden második magyar szerint a nyugdíjasok rosszabbul fognak élni néhány évtized múlva, mint most – derül ki a Generali Biztosító reprezentatív kutatásából.

2021. 09. 14., 08:54
81 pályázó és 9 milliós díj a Generali Biztosító kkv-knak kiírt pályázatán

A kkv-k hazai és európai uniós szinten is a gazdaság hajtóerejének számítanak, éppen ezért fontos, hogy a szektor gyorsan átlendüljön a pandémia által okozott gazdasági nehézségeken. Ennek elősegítése érdekében hívta életre EnterPrize névre keresztelt, nemzetközi vállalkozásfejlesztő és szemléletformáló programját a Generali Biztosító.

2021. 07. 19., 16:30
Ismét lecsapott a vihar: nehéz hétvégénk volt

„Növekvő aggodalommal figyeljük a Nyugat-Európában zajló eseményeket, és bízunk benne, hogy hazánk nem szenvedi meg ennyire a szélsőséges időjárási események következményeit.”

2021. 02. 25., 13:00
Elindul a Fenice 190 az európai gazdaság fenntartható újraélesztéséért

Az 1831-ben Triesztben alapított Generali idén ünnepli 190 éves jubileumát. Ezt a történelmi évfordulót 2021-ben események sorozatával teszik emlékezetessé a munkavállalók, a tanácsadók, az ügyfelek és a közösségek számára mindazon országokban, amelyekben a Generali jelen van.

2020. 10. 12., 16:45
A magyarok egytizede sem adományoz rendszeresen

A magyar lakosság több mint 90 százaléka gondolja úgy, hogy nem kell rendszeresen adományoznia. Mégis van nyitottság bennük, hogy többet fizessenek egy termékért, szolgáltatásért, ha azzal egy jó ügyet támogathatnak – derült ki a Generali Biztosító reprezentatív kutatásából.

2020. 04. 24., 13:00
Telekonzultációs opció és munkáltatói COVID-19 fedezet a Generalitól

A Generalinál az egészségbiztosítási szerződések esetében az ügyfelek telekonzultációval vehetnek igénybe orvosi tanácsadást otthonról. A munkáltatók pedig a pajzs biztosítás kapcsán két új, a vírushoz kapcsolódó kockázatra köthetnek kedvező biztosítást munkavállalóik számára.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS