Először volt magyar megoldás a döntősök között az Employee Engagement Awards versenyen

2020. 01. 31., 14:15

A Generali Biztosító és a Games for Business közös projektje a „The Employee Engagement Company of the Year”, azaz a munkavállalói motivációért járó, év vállalkozása kategória legjobbjai között zárta a versenyt az Employee Engagaement Awards versenyen Londonban.

A szakmai megmérettetés és díj 2015-ben Európában debütált. A rendezvény célja támogatni azokat a szervezeteket, akik motiválják és inspirálják dolgozóiikat és növelik a munkavállalói élményt egy sikeres vállalkozás fenntartása érdekében.

A Games for Business egy olyan digitális játék-alapú tanulási platformot fejleszt és üzemeltet, amely elsősorban közép- és nagyvállalatok elsősorban HR problémáinak megoldásában segít, kiemelten onboarding és belső képzés támogatás területén.

A magyar cég számára 2019 sikerekben gazdag évnek számított hiszen számos hazai és nemzetközi versenyen kaptak elismerő kitüntetést.

„Csapatunk nagyon büszke arra, hogy miután év végén a legjobb képzési megoldásért járó arany minősítéssel térhettünk haza - ugyancsak Londondonból - a nagyszabású Engage Awards szakmai versenyről, most egy másik ugyancsak minőséget képviselő megmérettetésen ismét a legjobbak között szerepelhettünk” – fogalmazott Fazekas László, a cég értékesítési és marketing igazgatója.

Az eszköz bevezetése óta a Generali Biztosító kiemelkedő fejlődést mutatott az új értékesítők képzését és megtartását illetően. A vállalat kiemelkedő eredménnyel képes megtartani ebben az érzékeny (első három hónap) periódusban az értékesítőit. Ez számukra, és bármilyen más szektorban dolgozó cég számára is egy nehéz időszak, hiszen ekkor az új kollégáknak kifejezetten alacsony a kötődése és sokkal könnyebben váltanak.

„Örömmel és büszkén tekintünk vissza a tavalyi évre és felkészülten, megújult erővel és sok-sok izgalmas új fejlesztéssel várjuk, amit 2020 tartogat számunkra” – tette hozzá Szalai Miklós, a cég termékfejlesztési igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS