Egymillió ügyfelet kíván mozgósítani a Generali az 1 százalék felajánlásáért

2021. 04. 29., 16:45

A Generali ügyfeleinek száma hamarosan eléri itthon az egymillió főt, amit a vállalat jótékonykodással kíván emlékezetesebbé tenni. A biztosítótársaság az Országos Mentőszolgálat Alapítvány, a Magyar Vöröskereszt és a Melletted a helyem Egyesület 1 százalékos kampányát támogatja és arra buzdítja leendő egymillió ügyfelét is, hogy adójuk 1 százalékát ezen szervezetek alapítványainak ajánlják fel.

A járvány miatt megnőtt az 1 százalék felajánlások jelentősége

A koronavírus-válságban megnőtt a jelentősége az adófelajánlásoknak, hiszen a járvány a civil szervezeteket és az egyházakat sem kímélte. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal adatai szerint valamelyest javuló tendencia mutatkozik, hiszen tavaly öt százalékkal többen – mintegy 2,2 millióan – rendelkeztek az adójuk egy százalékáról, mint 2019-ben. A magánszemélyek ugyanakkor tavaly is összesen 40,7 milliárd forintról dönthettek volna, de végül csak 18,6 milliárd forintot juttattak el a különféle szervezeteknek.

Míg 2018 óta csaknem négyszázezerrel többen rendelkeztek adójuk 1 százalékáról valamilyen magyarországi vallási közösség javára, addig a civil szervezeteknél fordított az arány. 2015-ben még 2,2 millióan ajánlották fel az 1 százalékot valamely alapítvány vagy civil szervezet számára, tavaly már csak 1 millió 600 ezren.

Kevés magyar adományoz rendszeresen, de ha igen, az adója 1 százalékát ajánlja fel

A Generali Biztosító adományozási hajlandóságot vizsgáló, hazai lakosság körében készült korábbi felmérése is azt mutatta, hogy a magyar lakosság csupán 8 százaléka adományoz rendszeresen, 62 százalékuk néha, a válaszadók harmada (30 százalék) pedig soha nem szokott adományozni. A rendszeresen adományozók körében a 40-49 éves, felsőfokú végzettségű, Budapesten és megyeszékhelyen élő lakosok voltak a legtöbben.

A kutatás ugyanakkor arra is rávilágított, hogy a magyar lakosság leginkább anyagi támogatás formájában szeret adományozni, és több mint kétharmaduk (69 százalék) az adó 1 százalék felajánlásával teszi ezt meg. A magyar lakosság leginkább a beteg és rászoruló gyermekekkel, az állatmenhelyekkel és a betegségekkel kapcsolatos szervezetek munkáját segíti legszívesebben.

Egymillió okuk van segíteni!

Az idén 190 éves Generali eddig is számos szervezetet, alapítványt, társadalmi célú megmozdulást támogatott, de annak örömére, hogy a társaság ügyfeleinek száma itthon átlépi az egymillió főt most rendhagyó módon kívánja segíteni három, a vállalat számára is olyan kiemelten fontos és hasznos munkát végző szervezet munkáját, akikkel eddig is szoros kapcsolata volt.

A biztosító az április-májusi 1 százalékos kampány időszakában egyrészt felajánlja a reklámfelületeit és egyéb - elsősorban social media – csatornáit az Országos Mentőszolgálat, a Magyar Vöröskereszt és a Melletted a helyem Egyesület javára, hogy azok az eddigieknél is hatékonyabban tudjanak kampányolni az adó 1 százalékáért. Másrészt a kampány során a társaság arra buzdítja munkavállalóit és leendő egymillió ügyfelét, hogy adójuk 1 százalékát e három kiemelten fontos és hasznos munkát végző szervezet alapítványainak ajánlják fel.

„A civil szervezetek kiválasztását illetően fontos, de nem kizárólagos szempont volt, hogy az adott szervezet közvetlenül részt vesz-e a járvány elleni harcban. A rendhagyó támogatással - a Generali által életre hívott globális közösségi kezdeményezés, a The Human Safety Net (THSN) szellemében – azoknak az alapítványoknak és egyesületeknek szeretnénk segíteni, amelyek minden időben a társadalom kiemelten sebezhető csoportjainak védelmét szolgálják" – mondta Földi-Tamás Ildikó, a THSN program hazai vezetője, a Generali Biztosító kommunikációs vezetője.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-21 22:10:07
A „Befektetés Sanghajban, osszuk meg a jövőt!” eseményt, amelynek a házigazdája a Sanghaji Kereskedelmi Bizottság volt, a Magyar Tudományos Akadémián rendezték meg június 18-án. Az eseményen jelentős számban képviseltették magukat magyar vállalkozások.
2024-06-21 21:10:27
Az elmúlt napokra jellemző kánikula miatt továbbra is fennáll az erdőtüzek kockázata, ezért a hatóságok Bács-Kiskun és Csongrád-Csanád mellett június 22-től Baranya, Békés, Hajdú-Bihar és Jász-Nagykun-Szolnok vármegyében is tűzgyújtási tilalmat rendelnek el.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS