Vezetőváltás a Generali Alapkezelő élén

2021. 04. 01., 14:30

Varga Róbertet, a Generali Biztosító korábbi pénzügyi és elszámolási terület vezetőjét nevezték ki a Generali Alapkezelő élére.

A Generali Alapkezelő vezérigazgatói funkcióját – a felügyeleti engedélyezést követően – Varga Róbert veszi át.

A Generali Alapkezelő (GAK) stratégiai célkitűzése – összhangban a nemzetközi és a hazai irányokkal – a vállalat piaci pozíciójának és eredményességének erősítése. Róbert kiemelt feladata lesz ezen kifejezett szándék megvalósítása, valamint, hogy a Generali tagvállalatai szintjén is minden kapcsolati ponton egységes fellépéssel szolgálhassa ki ügyfeleit.

Horváth Gergely, a Generali Alapkezelő eddigi vezérigazgatója marad a Generali Biztosító pénzügyi területért felelős vezérigazgató-helyettese, valamint visszatér a Generali Alapkezelő felügyelőbizottsági elnökhelyettesi mandátumához.

Varga Róbert – közgazdász, üzleti informatikus, bankinformatikai szakmérnök, 2002-ben kezdte pályafutását a Generali Biztosítónál, ahol befektetési szakértő, befektetési vezető majd a teljes pénzügyi és elszámolási terület vezetője volt. Elvégezte a Befektetési Alapkezelők és Vagyonkezelők Magyarországi Szövetsége (BAMOSZ) és Bankárképző közös programját, a VAP (Vagyon, Alap, Portfólió) képzést, valamint részt vett a Generali közép-kelet-európai régiós tehetségprogramjában. Elkötelezett a digitális fizetési megoldások, a fenntartható és innovatív befektetések mellett. Nős, 2 gyermek édesapja.

A Generali Alapkezelő a nemzetközi Generali Csoport közép-kelet-európai régiójához tartozó vagyonkezelő társaság, a hazai vagyonkezelési piac meghatározó szereplője. Immár 20 éve fáradozik azért, hogy mind magán, mind intézményi ügyfeleit az igényeikhez, hozamelvárásaikhoz, kockázatvállaló képességükhöz legjobban illeszkedő befektetési portfóliók kialakításával segítse. A kezelt vagyon nagysága a tavalyi év végén meghaladta a 355 milliárd forintot.

Az idei év újdonságaként a Generali Alapkezelő és a Generali Biztosító ügyfelei a jövő igényeit kiszolgáló online rendszeren keresztül képesek lesznek értékpapírszámlát nyitni, ahol a kockázatvállalási szinttől függően ki is tudják választani a kívánt portfólió összetételét.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-07 18:07:00
A szakmai zsűri döntése alapján ezúttal az Audi, az IKEA, a Masterplast, a Richter, a Spar és a Tesco érdemelte ki az Effekt 2030 díjat, az Aldi és a Vodafone különdíjat nyert, a Körber pedig megszerezte a közönségdíjat. A nyertesek az Effekteam október 7-én megrendezett ESG konferenciájának keretében vehették át a szakmai elismeréseket.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS