ügyfélszolgálat

Itt találod az összes cikket a „ügyfélszolgálat” témában!

Jelentős a fejlesztési potenciál a magyar cégek ügyfélszolgálati folyamataiban

Jelentős a fejlesztési potenciál a magyar cégek ügyfélszolgálati folyamataiban

A KPMG kutatása szerint a mesterséges intelligencia használatának lehetősége foglalkoztatja leginkább az ügyfélszolgálati csatornáikat fejlesztő magyar vállalatokat.
2022. 06. 23., 15:57
Már nem az idő a fő tényező az ügyfél elégedettségnél

Egyre népszerűbb az önkiszolgálás, miközben nagyobb hangsúlyt kell fektetni az ügyfélkezelésre. Az északi országokban a legmagasabb az ügyfél- és munkavállalói elégedettség, a közép-európai országok is jól állnak ügyfél-elégedettséggel, viszont lényegesen alacsonyabb az alkalmazottak elégedettsége.

2022. 04. 14., 10:43
Ezt mindenképp elvárják az ügyfelek a biztosítóktól

Bár a digitális forradalom megköveteli a cégektől – így a biztosítóktól is –, hogy az online ügyintézés flottul menjen, de a személyes és telefonos ügyfélkezelés továbbra is ugyanolyan fontos: mindhárom oldalon ez az ügyfelek elvárása. A K&H Biztosító a próbavásárlások alapján kiemelkedő eredményt ért el mind a személyes, a telefonos és az elektronikus ügyfélkiszolgálásban.

2021. 10. 19., 09:15
Gerzsei Attila: Globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt

Célom, hogy olyan innovatív, előremutató és ügyfélközpontú megoldásokat vezessünk be a jövőben a customer service területén, amelyekkel globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt – mondta az Üzletemnek Gerzsei Attila, a Gorenje Group Customer Service igazgatója.

2021. 10. 15., 19:45
Egyre népszerűbb a felhőalapú kommunikáció

A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője.

2021. 07. 01., 12:00
Zsebünkben a bankunk, de beszélgethetünk is vele?

A modern technológia leglátványosabb eszközei az elmúlt öt évből a digitális személyi asszisztensek voltak. Ezek az asszisztensek képesek a beszédfelismerésre, legújabban pedig a vásárlásra is.

2021. 05. 11., 11:30
Ezt várja a 21. századi ügyfél a biztosítóktól

A digitalizáció a biztosítási szektorban is egyre hatalmasabb szerepet tölt be: a szolgáltatók egyre több információt érhetnek el életmódunkról, vezetési stílusunkról, egészségügyi adatainkról.

2021. 01. 25., 14:00
Markovich Béla: Így kell gondolni a vevőkre!

Magasabb szintű felelősségvállalásra van szükség, a vállalkozásoknak segíteni kell a vevőiket, amiben csak tehetik - állítja Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője.

2020. 11. 03., 13:45
Szegediekkel bővül a Telenor csapata

November 1-jétől, két lépcsőben, összesen 140 munkatárssal bővíti alkalmazottainak létszámát a Telenor Magyarország, ezzel közel 1400 főre emelkedik a mobilszolgáltató alkalmazottainak száma.

2020. 06. 29., 20:45
Fokozatosan nyitja újra ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái. A vállalat továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe.

2020. 06. 26., 12:15
Közösségi irodaként is működik a Telenor megújult üzlete

A Telenor megbízására díjnyertes hazai építészcsapat álmodta újra a mobiltársaság belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben „open working space”-ként, azaz közösségi irodaként is működik majd.

2020. 03. 27., 14:45
Videós ügyfélszolgálatot indított az E.ON

Az E.ON-nál a személyes ügyfélszolgálatok ideiglenes bezárásakor úgy döntöttek, olyan új ügyfél kényelmi csatornát építenek ki, amely további lehetőséget ad a személyes kapcsolattartásra.

2020. 03. 16., 12:15
Az E.ON felfüggeszti a személyes ügyintézést

Ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.ON.

2019. 05. 12., 09:45
Tervezzen nyakkendőt a NAV-nak, 250 ezer forintot nyerhet

Pályázatot hirdet az adóhivatal „a NAV ügyfélszolgálatain, illetve a Kormányablakokban közönségkapcsolati munkakörben foglalkoztatott munkatársai részére a NAV egységes arculati elvárásait érvényesítve hivatali nyakkendő és nyaksál megtervezésére”.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A szeptemberben induló qvik elektronikus fizetési alternatíva szolgáltatási díjtól és tranzakciós illetéktől mentesen, egyfajta átutalási formaként nyújthat kedvezőbb feltételeket a vevőknek, míg a boltok, webáruházak is jobban járnak vele – állítja ebben az epizódban Luspay Miklós. A Magyar Nemzeti Bank Pénzügyi infrastruktúrák és pénzforgalom igazgatóságának vezetője egyértelművé tette: az új rendszernek fontos célja a banki verseny élénkítése, amit kiválóan szolgálhat a bankkártyától független, számlák közötti, azonnali, biztonságos és olcsó fizetési megoldást kínáló qvik infrastruktúra. Hogyan teheti ez könnyebbé mindenki életét?
2024. 07. 03., 08:25
epizód: 2024 / 13   |   hossz: 20:51
Az OFA Nonprofit Kft. „Az év felelős foglalkoztatója” pályázat keretében évről évre összegyűjti és díjazza azokat a hazai munkáltatókat, akik kiemelkedő tevékenységet folytatnak a foglalkoztatás területén. A cég közzé is teszi azokat a jó gyakorlatokat, amelyek hozzájárulnak a terület fejlődéséhez. A díjakat, amelyekre 2024-ben július 19-ig lehet pályázni, öt kategóriában osztják ki: kisvállalkozások, középvállalkozások, nagyvállalatok I-II., illetve egyéb gazdálkodó szervezetek. Kiosztanak különdíjakat is, amelyek különösen érdekesek, hiszen gyakran olyan innovatív ötleteket takarnak, amelyeket nem feltétlenül a pénz motivált – mondta el Endrész Alexandra programvezető.
2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS