Itt találod az összes cikket a „ügyfélszolgálat” témában!
Harminc százalékkal növeli meg a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalói létszámát az MVM.
Egyre népszerűbb az önkiszolgálás, miközben nagyobb hangsúlyt kell fektetni az ügyfélkezelésre. Az északi országokban a legmagasabb az ügyfél- és munkavállalói elégedettség, a közép-európai országok is jól állnak ügyfél-elégedettséggel, viszont lényegesen alacsonyabb az alkalmazottak elégedettsége.
Bár a digitális forradalom megköveteli a cégektől – így a biztosítóktól is –, hogy az online ügyintézés flottul menjen, de a személyes és telefonos ügyfélkezelés továbbra is ugyanolyan fontos: mindhárom oldalon ez az ügyfelek elvárása. A K&H Biztosító a próbavásárlások alapján kiemelkedő eredményt ért el mind a személyes, a telefonos és az elektronikus ügyfélkiszolgálásban.
Célom, hogy olyan innovatív, előremutató és ügyfélközpontú megoldásokat vezessünk be a jövőben a customer service területén, amelyekkel globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt – mondta az Üzletemnek Gerzsei Attila, a Gorenje Group Customer Service igazgatója.
A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője.
Nagy a kereslet ügyfélszolgálati munkatársakra, de arra is van példa, hogy egy-egy informatikai fejlesztési projektre már komplett csapatot keresnek a megbízók.
A céget képviselő munkatársak elkötelezettségének hiánya rossz ügyfélszolgálati tapasztalatokhoz és pénzügyi kiadásokhoz vezethet – állítja a Gartner ügyfélszolgálati és ügyféltámogatási felmérésében.
A modern technológia leglátványosabb eszközei az elmúlt öt évből a digitális személyi asszisztensek voltak. Ezek az asszisztensek képesek a beszédfelismerésre, legújabban pedig a vásárlásra is.
A digitalizáció a biztosítási szektorban is egyre hatalmasabb szerepet tölt be: a szolgáltatók egyre több információt érhetnek el életmódunkról, vezetési stílusunkról, egészségügyi adatainkról.
Magasabb szintű felelősségvállalásra van szükség, a vállalkozásoknak segíteni kell a vevőiket, amiben csak tehetik - állítja Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője.
Több fogyasztó választja az internetet vásárlásra személyes bevásárlás helyett. Ennek eredményeként a vállalkozások többsége online felületre költöztette szolgáltatásait.
Az elmúlt időszak fontos eredménye, hogy a csapatom munkájának köszönhetően az ügyfélelégedettség több szempont alapján is az iparági átlag fölött van – mondta az Üzletemnek Nemes Róbert, a Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatának vezetője.
November 1-jétől, két lépcsőben, összesen 140 munkatárssal bővíti alkalmazottainak létszámát a Telenor Magyarország, ezzel közel 1400 főre emelkedik a mobilszolgáltató alkalmazottainak száma.
Forradalmasítja a virtuális technikai ügyfélszolgálatot az Epson Moverio okosszemüvege: a kiterjesztett valóságon alapuló kommunikációs technológiának köszönhetően a szakemberek valós idejű, teljes körű segítséget nyújthatnak ügyfeleiknek.
A Vodafone Magyarország az ügyfélszolgálatosok számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.
Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái. A vállalat továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe.
A Telenor megbízására díjnyertes hazai építészcsapat álmodta újra a mobiltársaság belvárosi üzletét, amely egyben teljesen új nagyvárosi funkciót kapott: a jövőben „open working space”-ként, azaz közösségi irodaként is működik majd.
Az elmúlt két évben NKFI pályázati támogatásból valósította meg innovatív ügyfélszolgálati robotasszisztensét a Clementine, a hazai piac vezető adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító cége. A Cassandra racionalizálja a call centerek napi működését,
A fogyasztóvédelem áprilistól augusztusig ellenőrzi az ügyfélszolgálatok működtetésére kötelezett vállalkozásokat annak érdekében, hogy a fogyasztók ügyeiket végeláthatatlan várakoztatás nélkül intézhessék el távolról is.
Díjmentesen elérhető, chat alapú megoldást kínál egy budapesti startup a járvány miatt bajba jutott hazai szállodáknak. A Bonomi Asszisztens reagál a várhatóan megnövekvő ügyfélszolgálati igényekre, és segít a járvány utáni újrakezdésben.
A Deloitte szakértői összegyűjtötték, hogy a jelenlegi rendkívüli helyzetben mi a négy legfenyegetőbb kockázat az ügyfélszolgálatok számára és miként lehet ezeket kezelni.
Az E.ON-nál a személyes ügyfélszolgálatok ideiglenes bezárásakor úgy döntöttek, olyan új ügyfél kényelmi csatornát építenek ki, amely további lehetőséget ad a személyes kapcsolattartásra.
Ügyfelei és munkatársai egészségének megóvása érdekében valamennyi ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.ON.
Pályázatot hirdet az adóhivatal „a NAV ügyfélszolgálatain, illetve a Kormányablakokban közönségkapcsolati munkakörben foglalkoztatott munkatársai részére a NAV egységes arculati elvárásait érvényesítve hivatali nyakkendő és nyaksál megtervezésére”.
Magyarországon jelenleg a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik „ügyfélszolgálatosként”, munkakörük megbecsült, ennek ellenére komoly kihívást jelent a fluktuáció a munkáltatóknak a Cofidis Magyarország és a Medián kutatása szerint.
Sok vállalat számára kihívást jelent, hogy miképp lehet az ügyfélszolgálatok működését költséghatékonnyá tenni.
Nem tudja elviselni, ha kukából eszik valaki.
Az Országos Atomenergia Hivatal meghívására 2023. január 30-31. között hazánkba látogatott a finn nukleáris hatóság főigazgatója, Petteri Tiippana, valamint Janne Nevalainen projektigazgató.