Forradalmasítja a virtuális technikai ügyfélszolgálatot az Epson Moverio okosszemüvege: a kiterjesztett valóságon alapuló kommunikációs technológiának köszönhetően a szakemberek valós idejű, teljes körű segítséget nyújthatnak ügyfeleiknek. Az okosszemüveg növeli az ügyfélszolgálatok teljesítményét és a cégek termelékenységét, hosszú távon pedig csökkentheti költségeiket és karbonlábnyomukat.
A virtuális technikai asszisztencia során az Epson Moverio okosszemüveg összeköti az ügyfeleket a szakemberekkel, akik a kiterjesztett valóság alapú technológiának köszönhetően gyorsan és hatékonyan segíthetnek a technikai kérdések megválaszolásában. A Moverio kétoldalú kommunikációt, valamint vizuális- és verbális információátvitelt tesz lehetővé, amelynek köszönhetően a szakemberek bonyolult technikai kérdéseket is megválaszolhatnak a távolból.
Ezen kívül kisebb javításokra, karbantartásokra és helyszíni képzések megtartására is kiválóan alkalmazható. Az okosszemüveget viselő személy valós időben kaphat instrukciókat, képernyőre érkező megjegyzéseket, dokumentumokat és felhasználói útmutatókat, miközben kihangosítóval, kézi beavatkozás nélkül tud dolgozni.
A binokuláris Si-OLED mikrokijelzővel ellátott okosszemüveg HD képminőséget biztosít, amely a való világra rétegezve professzionális kiterjesztett valóság élményt eredményez.
Az okosszemüveg könnyű, kényelmes és felhasználóbarát kialakítású, amelynek köszönhetően viselője gyorsan, biztonságosan és eredményesen léphet környezetével kapcsolatba. Öt megapixeles kamerával, szabályozható helyi fényerővel, Dynamic Temple beállítási rendszerrel, Dual 9 action mozgásérzékelővel, beágyazott 32 GB SD kártyával és Intel Atom x5 processzorral rendelkezik. Az okosszemüveg nem csak technikai problémák gyorsabb megválaszolásában segít, hanem növeli a termelékenységet is a gépek állásidejének csökkentésével, valamint mérsékli a cég szén-dioxid lábnyomát, hiszen a virtuális segítségnyújtásnak köszönhetően nincs szükség gépjárművel történő kiszállásra.
A további előnyök közé tartozik a hatékonyabb technikai berendezésekkel kapcsolatos munkaerőképzés, jobb szakértelmi hozzáférés, és a dolgozói, vásárlói elégedettségi szintek növelése.
Nekem nagyon tetszik, annyira, hogy kiálltam mellette főszerkesztőnkkel szemben is, aki szerint csak szokványos ipari képlettel van dolgunk.
A Paksi Atomerőműben befejezték a 2. blokk ez évre tervezett karbantartását és éves főjavítását. Az üzemeltető szakemberek felterhelték a blokkot.