Gerzsei Attila: Globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt

Gerzsei Attila: Globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt
Szerdahelyi Csaba  |  2021. 10. 19., 09:15

Célom, hogy olyan innovatív, előremutató és ügyfélközpontú megoldásokat vezessünk be a jövőben a customer service területén, amelyekkel globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt – mondta az Üzletemnek Gerzsei Attila, a Gorenje Group Customer Service igazgatója.

Gerzsei Attila úgy látja, hogy nő a tudatos vásárlók száma, ahogy egyre több az okos háztartási eszköz is, igaz, a koronavírus-járvány miatt ez az iparág is alkatrész-hiánnyal küzd. Vagyis bőven van mit (újra)tervezni. Misszióként tekint a munkájára, az élet minden területén nyitott az újdonságokra, így akár a gasztronómiában is szívesen kipróbálná magát. Ha érdekli, hogy Attila mire sajnálja az idejét, a választ megtalálja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 337. interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Olyan munkát végzek, amely során nap mint nap számos kihívással kell szembenéznem, ezért a jelenlegi pozícióm – melynek keretében a több mint 60 országot magába tömörítő Hisense-Gorenje Europe Group Customer Service vezetését tudhatom magaménak – mindenképp a szakmai életpályám egyik csúcsát jelenti. A feladataim közé tartozik a teljes szerviz-, ügyfélszolgálati es alkatrész-logisztikai tevékenységek irányítása, a globális alkatrészellátás menedzsmentje, a központi raktár tervezési és beszerzési feladatai, valamint készletgazdálkodása, továbbá a szervizhálózat és call centerek működésének koordinálása Európa-szerte és az orosz régióban, illetve a prémium ASKO márka kapcsán az Egyesült Államokban, Dubajban és Dél-Afrikában is.

Milyen távra tervez?

– A hosszú távú tervezés embere vagyok, így a jelenlegi pozíciómban is legalább 3-5 évre előre gondolkozom.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A munkámra misszióként tekintek, és hiszem, hogy megfelelő szakmai tudással, valamint belefektetett energiával átütő változásokat lehet elérni. Célom, hogy olyan innovatív, előremutató és ügyfélközpontú megoldásokat vezessünk be a jövőben a customer service területén, amelyekkel globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt, és új dimenziókat nyithatunk a jövő generációja számára. Ha ezt sikerül elérni az elkövetkezendő években, akkor elmondhatom, hogy újabb mérföldkőhöz jutottam a szakmai karrieremben.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Szakmai mentorom nem volt, így az évek alatt megszerzett tudásra és tapasztalatokra építkezve jutottam egyre feljebb a ranglétrán, illetve természetesen a kollégákkal való közös munka és az együttes tanulás is nagyban hozzájárult a folyamatos inspirációhoz és fejlődéshez.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Meglátásom szerint a jó vezető amellett, hogy szakmailag példát mutat, bevonja a kollégáit a rövid- és hosszú távú stratégiai tervezésbe is, hiszen a közös munka sikere extra motivációul szolgál. Emellett nagy hangsúlyt fektetek arra is, hogy bármikor fordulhassanak hozzám a kollégák, legyen szó akár szakmai, akár személyes kérdésekről.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Ha váltanék, akkor egy teljesen más területen, a gasztronómiában próbálnám ki magam. Az élet minden területén nyitott vagyok az újdonságokra, és úgy érzem, az érdeklődésemet a konyhaművészetben is jól tudnám hasznosítani: egy saját elképzelés alapján megvalósított, vendégközpontú vendéglátóhely nyitása régóta szerepel a bakancslistámon.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Elsősorban a személyes kapcsolatépítés híve vagyok, de szívesen és gyakran használom a különböző digitális platformokat is – utóbbira a munkám természetéből adódóan nagy szükség is van.

Mire sajnálja az idejét?

– A pontosság nagyon fontos számomra, ehhez tartom is magam, és elvárom a munkatársaktól, valamint az üzleti partnerektől is. A késésekből adódó elvesztegetett percekre sajnálom igazán az időt.

Mivel lehet felbosszantani?

– Hosszú évek tanulása és önismereti gyakorlatai után elmondható, hogy impulzív, de alapvetően türelmes típus vagyok, kevés olyan dolog van, amivel igazán fel lehet bosszantani. Talán a tájékozatlansággal és a tudatlansággal párosuló arroganciát emelném ki – ezen időnként fel tudom húzni magam.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Véleményem szerint sokat mond egy társadalom fejlettségéről, hogy a tagjai milyen mértékben képesek önkéntes tevékenységükkel hozzájárulni mások életének jobbá tételéhez. A karitatív tevékenységek közül leginkább a fogyatékkal élők, valamint az állami gondozott gyermekek segítésében veszek részt évek óta, az őket támogató munkát igazán értékesnek és nemesnek tartom.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Az egyik kedvenc időtöltésem, amire pénzt is szívesen áldozok a szabadidőmben, az az utazás. Szenvedélyem az idegen kultúrák megismerése, eddig közel 150 országba sikerült már eljutnom, és remélem, a jövőben is tovább bővíthetem majd a listát.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A legjobban a családommal töltött idő kapcsol ki, de szeretek a természetben is lenni, és a sport is aktív része a napjaimnak. Újabban a bicikli, azon belül is az e-bike-ozás a kedvenc mozgásformám, amely nemcsak kikapcsol, de némi adrenalinnal is feltölt.

(Fotók: Gorenje)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 20:11:00
A Design Terminal és a Nemzeti Tehetség Központ szervezésében immár negyedik alkalommal indul el a START program, amely a fiatalok vállalkozóvá válását támogatja szakmai képzéssel, mentorációval és akár 3–5 millió forint értékű díjazással.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS