Gerzsei Attila: Globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt

Gerzsei Attila: Globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt
Szerdahelyi Csaba  |  2021. 10. 19., 09:15

Célom, hogy olyan innovatív, előremutató és ügyfélközpontú megoldásokat vezessünk be a jövőben a customer service területén, amelyekkel globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt – mondta az Üzletemnek Gerzsei Attila, a Gorenje Group Customer Service igazgatója.

Gerzsei Attila úgy látja, hogy nő a tudatos vásárlók száma, ahogy egyre több az okos háztartási eszköz is, igaz, a koronavírus-járvány miatt ez az iparág is alkatrész-hiánnyal küzd. Vagyis bőven van mit (újra)tervezni. Misszióként tekint a munkájára, az élet minden területén nyitott az újdonságokra, így akár a gasztronómiában is szívesen kipróbálná magát. Ha érdekli, hogy Attila mire sajnálja az idejét, a választ megtalálja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 337. interjújában.

Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Olyan munkát végzek, amely során nap mint nap számos kihívással kell szembenéznem, ezért a jelenlegi pozícióm – melynek keretében a több mint 60 országot magába tömörítő Hisense-Gorenje Europe Group Customer Service vezetését tudhatom magaménak – mindenképp a szakmai életpályám egyik csúcsát jelenti. A feladataim közé tartozik a teljes szerviz-, ügyfélszolgálati es alkatrész-logisztikai tevékenységek irányítása, a globális alkatrészellátás menedzsmentje, a központi raktár tervezési és beszerzési feladatai, valamint készletgazdálkodása, továbbá a szervizhálózat és call centerek működésének koordinálása Európa-szerte és az orosz régióban, illetve a prémium ASKO márka kapcsán az Egyesült Államokban, Dubajban és Dél-Afrikában is.

Milyen távra tervez?

– A hosszú távú tervezés embere vagyok, így a jelenlegi pozíciómban is legalább 3-5 évre előre gondolkozom.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– A munkámra misszióként tekintek, és hiszem, hogy megfelelő szakmai tudással, valamint belefektetett energiával átütő változásokat lehet elérni. Célom, hogy olyan innovatív, előremutató és ügyfélközpontú megoldásokat vezessünk be a jövőben a customer service területén, amelyekkel globálisan változtatjuk meg az ügyfélélményt, és új dimenziókat nyithatunk a jövő generációja számára. Ha ezt sikerül elérni az elkövetkezendő években, akkor elmondhatom, hogy újabb mérföldkőhöz jutottam a szakmai karrieremben.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– Szakmai mentorom nem volt, így az évek alatt megszerzett tudásra és tapasztalatokra építkezve jutottam egyre feljebb a ranglétrán, illetve természetesen a kollégákkal való közös munka és az együttes tanulás is nagyban hozzájárult a folyamatos inspirációhoz és fejlődéshez.

Mivel motiválja a kollégáit?

– Meglátásom szerint a jó vezető amellett, hogy szakmailag példát mutat, bevonja a kollégáit a rövid- és hosszú távú stratégiai tervezésbe is, hiszen a közös munka sikere extra motivációul szolgál. Emellett nagy hangsúlyt fektetek arra is, hogy bármikor fordulhassanak hozzám a kollégák, legyen szó akár szakmai, akár személyes kérdésekről.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Ha váltanék, akkor egy teljesen más területen, a gasztronómiában próbálnám ki magam. Az élet minden területén nyitott vagyok az újdonságokra, és úgy érzem, az érdeklődésemet a konyhaművészetben is jól tudnám hasznosítani: egy saját elképzelés alapján megvalósított, vendégközpontú vendéglátóhely nyitása régóta szerepel a bakancslistámon.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Elsősorban a személyes kapcsolatépítés híve vagyok, de szívesen és gyakran használom a különböző digitális platformokat is – utóbbira a munkám természetéből adódóan nagy szükség is van.

Mire sajnálja az idejét?

– A pontosság nagyon fontos számomra, ehhez tartom is magam, és elvárom a munkatársaktól, valamint az üzleti partnerektől is. A késésekből adódó elvesztegetett percekre sajnálom igazán az időt.

Mivel lehet felbosszantani?

– Hosszú évek tanulása és önismereti gyakorlatai után elmondható, hogy impulzív, de alapvetően türelmes típus vagyok, kevés olyan dolog van, amivel igazán fel lehet bosszantani. Talán a tájékozatlansággal és a tudatlansággal párosuló arroganciát emelném ki – ezen időnként fel tudom húzni magam.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Véleményem szerint sokat mond egy társadalom fejlettségéről, hogy a tagjai milyen mértékben képesek önkéntes tevékenységükkel hozzájárulni mások életének jobbá tételéhez. A karitatív tevékenységek közül leginkább a fogyatékkal élők, valamint az állami gondozott gyermekek segítésében veszek részt évek óta, az őket támogató munkát igazán értékesnek és nemesnek tartom.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– Az egyik kedvenc időtöltésem, amire pénzt is szívesen áldozok a szabadidőmben, az az utazás. Szenvedélyem az idegen kultúrák megismerése, eddig közel 150 országba sikerült már eljutnom, és remélem, a jövőben is tovább bővíthetem majd a listát.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A legjobban a családommal töltött idő kapcsol ki, de szeretek a természetben is lenni, és a sport is aktív része a napjaimnak. Újabban a bicikli, azon belül is az e-bike-ozás a kedvenc mozgásformám, amely nemcsak kikapcsol, de némi adrenalinnal is feltölt.

(Fotók: Gorenje)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2021. 11. 30., 11:59
Ismét a zeneművészet tíz legkiválóbb fiatal képviselőjét díjazta az MVM. A Junior Prima Díj magyar zeneművészet kategóriájának kétmillió forinttal járó elismeréseit tizennegyedik alkalommal adták át 2021. november 23-án. (x)
2021. 12. 02., 09:26
Az Amway 30 éve működik sikeresen a magyarországi piacon, ezt a sikertörténetet szeretném továbbvinni, célom a direkt értékesítésnek, mint iparágnak nagyobb elismertséget szerezni – mondta az Üzletemnek Kiss-László Dalma, az Amway Hungária marketing és PR igazgatója.
2021-12-07 09:21:10
2021 októberében az ipari termelés volumene 3,4 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól; munkanaphatástól megtisztítva a termelés 2,7 százalékkal csökkent – tájékoztatott a statisztikai hivatal.
2021-12-07 08:28:28
A fiatal innovátorokat támogató Hungarian Startup University Program kapta idén a „Most Innovative Business Development Project of Europe 2021” díjat. A rangos nemzetközi elismerést a program egyik alapítója, Kölkedi Krisztián, az Express Innovation Agency vezérigazgató-helyettese vehette át a 2021-es Fiatal Vállalkozók Hete keretében.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Európa-szerte egyre több ország ismeri fel, hogy a zavartalan, klímabarát, megfizethető árú energiaellátás érdekében szükség van az áramtermelésben az atomenergiára. Legutóbb Hollandia és Franciaország döntött új atomerőmű építése mellett.