Fokozatosan nyitja újra ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

2020. 06. 29., 20:45

Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái. A vállalat ugyanakkor továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe, hiszen az elmúlt időszak pozitív tapasztalatai alapján az online, telefonos és videós ügyfélszolgálaton minden ügyüket teljes körűen, kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan el tudják intézni. A személyes ügyfélszolgálatok online időpontfoglalással lesznek látogathatók.

Az E.ON személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzet enyhülésével összhangban, viszont az ügyfelek és a munkatársak egészségének további védelme mellett fokozatosan nyitnak meg országszerte. Először, július 6-ától a vállalat központi ügyfélszolgálati irodái nyitnak ki hétfő, kedd, csütörtök és pénteki napokon 10-től 14 óráig, szerdán pedig 14 és 18 óra között.

Azok az ügyfelek, akik mindenképpen személyesen szeretnék ügyüket intézni, június 29-étől az eon.hu/idopontfoglalas online felületen tudnak előzetesen időpontot kérni maguknak. Erről SMS-ben és e-mail-ben is megerősítő értesítést kapnak.

Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy lefoglalt időpontban egy ügyet tudnak intézni. A foglalás 20 percre szól, ha ennyi idő alatt nem végeznének az üggyel, az E.ON munkatársai a megkezdett ügyfélmegkeresésre a látogatást követően írásban válaszolnak. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.

Az E.ON emellett felhívja ügyfelei figyelmét, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés, amely az E.ON digitális platformjain, azaz a videós ügyfélszolgálaton, telefonon, e-mailben és online is elérhető.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-09-29 20:10:00
A korábbi éveket jelentősen meghaladó számú jelölés érkezett az idei Prima Primissima díjra. A tudomány, művészet, sport, oktatás és ismeretterjesztés terén kiemelkedő munkássággal bíró jelölteknek odaítélt elismerést december elején adják át a Művészetek Palotájában.
2023-09-29 16:50:00
A rossz egyéni döntéseket jobb elkerülni, ennek pedig a legjobb módja, ha a felnövekvő generáció már az iskolában elsajátítja a pénz használatának alapjait, a pénzügyi rendszer lényegét, a takarékosságot és a saját erőforrásainkkal való gazdálkodást – mondta Varga Mihály a Pénzügyi Tudatosság Fejlesztéséért Díj átadóünnepségén.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Egy igazán kreatív szakács, Szatmári Ferenc, alias Főzelékes Feri elárulja, hogyan építi forradalmi megoldásokkal a vállalkozását. A hartai gasztroblogger és influenszer több szakácskönyvvel a háta mögött, unokatestvérével közösen hívta életre a HIPPEACE főzelékbárt, amelynek alapjait a vásárlók is segítenek lerakni, közösségi finanszírozással. Ez az a helyzet, amikor a kedves vendég a receptet is hazaviheti az étteremből, de bőven van még újítás, amivel a franchise-ban szintén gondolkodó szakács előállt. Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
2023. 09. 04., 12:00
epizód: 2023 / 13   |   hossz: 27:16
Az epizódban cégvezető- és szervezetfejlesztésről, a munkahelyi kommunikáció gyógyításáról és csapatok összehangolásáról beszélgetünk Szopkó Beatrixszal. Az [eureka] consulting üzletágvezetője 20 év szakmai tapasztalattal rendezi vállalatok működési struktúráját és konfliktushelyzeteit, vagy hozza helyre a döntések lehetséges negatív következményeit.
2023. 08. 06., 10:25
epizód: 2023 / 12   |   hossz: 28:19
Vajon hogyan vizsgázunk napjainkban stresszkezelésből és időmenedzsmentből – pont akkor, amikor a karrierünkre gazdasági nehézségek lehetnek hatással? Hogyan segíthet ezen az irányított játék, az ún. gamifikált fejlesztési folyamat, és hogyan gyógyít vele munkahelyi közösségeket, döntéshozó stratégiákat, karrier és magánélet egyensúlyában keletkezett zavarokat a „Mit játsszunk?” vlog egyik vezetője, Győri-Nádai Réka? A kreatív szakembert a vállalati soft skill tréningek és a játszva megoldható céges folyamatok sajátosságairól is faggattuk.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS