A céget képviselő munkatársak elkötelezettségének hiánya rossz ügyfélszolgálati tapasztalatokhoz és pénzügyi kiadásokhoz vezethet – állítja a Gartner ügyfélszolgálati és ügyféltámogatási felmérésében.
A Gartner szerint csak minden harmadik ügyfélszolgálati képviselő valóban elkötelezett. A többiek semlegesek vagy nem elkötelezettek– írja a Computerworld.
A nem elkötelezettek 84 százaléka nagyobb valószínűséggel keres új állást, mint az elkötelezett képviselők, és még a semleges munkatársak is 43 százalékkal nagyobb valószínűséggel nézelődnek állás után. Ha ezt nem ellenőrzik, akkor ez rossz ügyféleredményekhez és gazdasági kiadásokhoz vezethet, különösen mivel a nem elkötelezett és semleges munkavállalók a munkaerő kétharmadát teszik ki.
„A nem elkötelezett munkatársak elkötelezett társaikhoz képest háromszor olyan gyakran tanúsítanak olyan viselkedést, amely nagy erőfeszítéseket igénylő ügyfélszolgálati tapasztalatot eredményez, mint elkötelezett társaik. E magatartások közé tartozik, hogy nem adnak első kapcsolatfelvétellel kapcsolatos megoldást, az ügyfeleket az információk megismétlésére kényszerítik, és nem csökkentik a lépések számát, amelyeket az ügyfeleknek meg kell tenniük problémáik megoldásához” – mondta Brent Adamson, a Gartner alelnöke.
A Gartner kutatása azt mutatja, hogy az elidegenedés e magas szintjét nem olyan aktuális események okozzák, mint a kornavírus-járvány vagy a hirtelen otthonról történő munkavégzésre való áttérés. Ehelyett a döntő okok a nem világos vagy ellentmondásos célok, a képviselők szerepének tisztázatlansága, jól létük általános támogatásának hiánya okozza.
Jeong Kwan szeptember 25-én 15:00-17:30 között tart előadást a templomi konyha művészetéről, az egészségmegőrzésről és szót ejt a fenntarthatóság fontosságáról is.
Minden akadály elhárult a Paks II. beruházás megvalósítása elől, és minden feltétel adott ahhoz, hogy az építkezés megfelelő ütemben haladjon – mondta Alekszej Lihacsov, a Roszatom vezérigazgatója.