Meglehetősen kevés az igazán elkötelezett ügyfélszolgálatos

2021. 07. 06., 20:00

A céget képviselő munkatársak elkötelezettségének hiánya rossz ügyfélszolgálati tapasztalatokhoz és pénzügyi kiadásokhoz vezethet – állítja a Gartner ügyfélszolgálati és ügyféltámogatási felmérésében.

A Gartner szerint csak minden harmadik ügyfélszolgálati képviselő valóban elkötelezett. A többiek semlegesek vagy nem elkötelezettek– írja a Computerworld.

A nem elkötelezettek 84 százaléka nagyobb valószínűséggel keres új állást, mint az elkötelezett képviselők, és még a semleges munkatársak is 43 százalékkal nagyobb valószínűséggel nézelődnek állás után. Ha ezt nem ellenőrzik, akkor ez rossz ügyféleredményekhez és gazdasági kiadásokhoz vezethet, különösen mivel a nem elkötelezett és semleges munkavállalók a munkaerő kétharmadát teszik ki.

„A nem elkötelezett munkatársak elkötelezett társaikhoz képest háromszor olyan gyakran tanúsítanak olyan viselkedést, amely nagy erőfeszítéseket igénylő ügyfélszolgálati tapasztalatot eredményez, mint elkötelezett társaik. E magatartások közé tartozik, hogy nem adnak első kapcsolatfelvétellel kapcsolatos megoldást, az ügyfeleket az információk megismétlésére kényszerítik, és nem csökkentik a lépések számát, amelyeket az ügyfeleknek meg kell tenniük problémáik megoldásához” – mondta Brent Adamson, a Gartner alelnöke.

A Gartner kutatása azt mutatja, hogy az elidegenedés e magas szintjét nem olyan aktuális események okozzák, mint a kornavírus-járvány vagy a hirtelen otthonról történő munkavégzésre való áttérés. Ehelyett a döntő okok a nem világos vagy ellentmondásos célok, a képviselők szerepének tisztázatlansága, jól létük általános támogatásának hiánya okozza.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS