Meglehetősen kevés az igazán elkötelezett ügyfélszolgálatos

2021. 07. 06., 20:00

A céget képviselő munkatársak elkötelezettségének hiánya rossz ügyfélszolgálati tapasztalatokhoz és pénzügyi kiadásokhoz vezethet – állítja a Gartner ügyfélszolgálati és ügyféltámogatási felmérésében.

A Gartner szerint csak minden harmadik ügyfélszolgálati képviselő valóban elkötelezett. A többiek semlegesek vagy nem elkötelezettek– írja a Computerworld.

A nem elkötelezettek 84 százaléka nagyobb valószínűséggel keres új állást, mint az elkötelezett képviselők, és még a semleges munkatársak is 43 százalékkal nagyobb valószínűséggel nézelődnek állás után. Ha ezt nem ellenőrzik, akkor ez rossz ügyféleredményekhez és gazdasági kiadásokhoz vezethet, különösen mivel a nem elkötelezett és semleges munkavállalók a munkaerő kétharmadát teszik ki.

„A nem elkötelezett munkatársak elkötelezett társaikhoz képest háromszor olyan gyakran tanúsítanak olyan viselkedést, amely nagy erőfeszítéseket igénylő ügyfélszolgálati tapasztalatot eredményez, mint elkötelezett társaik. E magatartások közé tartozik, hogy nem adnak első kapcsolatfelvétellel kapcsolatos megoldást, az ügyfeleket az információk megismétlésére kényszerítik, és nem csökkentik a lépések számát, amelyeket az ügyfeleknek meg kell tenniük problémáik megoldásához” – mondta Brent Adamson, a Gartner alelnöke.

A Gartner kutatása azt mutatja, hogy az elidegenedés e magas szintjét nem olyan aktuális események okozzák, mint a kornavírus-járvány vagy a hirtelen otthonról történő munkavégzésre való áttérés. Ehelyett a döntő okok a nem világos vagy ellentmondásos célok, a képviselők szerepének tisztázatlansága, jól létük általános támogatásának hiánya okozza.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 09. 23., 12:05
epizód: 2022 / 9   |   hossz: 18:38
Milyen a gazdaság, a vállalkozások helyzete Covid után, a háború és az energiaválság árnyékában? Mekkora sokkokat okozott az elmúlt pár év? Nyílnak-e kivezető utak az európai és a magyar gazdaság előtt? Hogyan segítheti a kilábalást az államilag támogatott Széchenyi Hitel MAX program? A kérdésekre Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.

  Rovathírek: GUSTO

Világszerte egyre erőteljesebb trend az állati eredetű élelmiszerek fogyasztásának csökkentése, azaz az átállás – teljes egészében vagy részben – a növényi eredetű táplálkozásra.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS