Szegediekkel bővül a Telenor csapata

2020. 11. 03., 13:45

November 1-jétől, két lépcsőben, összesen 140 munkatárssal bővíti alkalmazottainak létszámát a Telenor Magyarország, ezzel közel 1400 főre emelkedik a mobilszolgáltató alkalmazottainak száma. A dél-alföldi régió egyik jelentős munkáltatójának lépése fontos mérföldkő az ügyfélszolgálat még stabilabb működésében és az ügyfélkiszolgálás minőségének további emelésében.

Évente nagyságrendileg 2 millió hívást kezelnek és 85 százalék az egy percen belül fogadott hívások száma a Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatán, ahol november 1-jétől 121, majd 2021 január 1-jétől további 16 fő dolgozik tovább alkalmazottként.

Ők eddig nagyrészt munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak a cégnél. A szegedi ügyfélszolgálat ezen kívül egy új, 3 fős videochat funkciót alkalmazó csapattal is bővül. A lépéssel összesen 1390 főre nő a Telenor Magyarországnál dolgozók létszáma.

Változó ügyféligények, stabilabb működés, hosszú távú gondolkodás

A járványidőszak magával hozta az ügyféligények és ezáltal bizonyos szokások változását, a biztonságra való törekvést és ezzel együtt a digitális csatornák szerepének felértékelődését. Az ügyfélszolgálat szerepe közben nem csökkent, a vírusidőszak alatt a Telenornál a terhelés a korábbiakhoz képest a többszörösére nőtt; a válság kezdetekor a bejövő napi hívások száma a szokásos négyszeresén tetőzött, majd hosszú ideig a duplája volt és csak lassan kezdett csökkenni.

Elsősorban nem a Covid-19-járvány hatására hozta meg fejlesztési döntését a Telenor: a vállalatnál évtizedek óta a munkakultúra fontos része a munkaerő megtartása és az elköteleződés növelése. A 2014-ben megnyitott szegedi ügyfélszolgálat jelentős regionális munkáltató a térségben.

Az elmúlt időszak fontos eredménye, hogy a szegedi csapat munkájának köszönhetően az ügyfélelégedettség több szempont alapján – 2019 harmadik negyedévének ügyfélelégedettségi eredménye a kedvesség, a professzionalizmus és a várakozási idő szempontjait tekintve – az iparági átlag fölött van, míg a dolgozói fluktuáció az iparági szint alá csökkent, bizonyos munkakörökre pedig többszörös túljelentkezést regisztrálnak.

A jelenleg 140 főt foglalkoztató szervezet működésének legfontosabb szempontjai a stabilitás, valamint a minőségi szolgáltatás, az ügyfélközpontúság.

„Az ügyfelek magas szintű kiszolgálásához kiváló kollégáinkon keresztül vezet az út. Szerettük volna egységessé tenni az ügyfélszolgálat működését és tovább emelni a kiszolgálás minőségét. A jelenlegi lépés fontos mérföldkő a terület életében, hiszen a kollégáink mostantól még szorosabb kötelékkel tartoznak a szervezethez” mondta Molnár Ákos, a Telenor Magyarország ügyfélszolgálati igazgatója.

„A szegedi ügyfélszolgálat vezetőjeként büszke vagyok arra, hogy csapatom a magas színvonalú szakmaiság és az ügyfélközpontú gondolkodás mellett erősen elkötelezett a munkájában. A kollégáim több mint fele évek óta itt dolgozik. Nagyon örülök, mert az új státusz számos előnyt hoz az ő mindennapi munkájukba, és így közvetlenül az ügyfeleink kiszolgálásának minőségébe is” – tette hozzá Nemes Róbert, a szegedi lakossági ügyfélszolgálat vezetője, az Év Fiatal Vezetője Díj különdíjasa.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-12-04 22:40:00
A hivatal kilencedikként csatlakozik a blokklánc hálózathoz az EUIPO, Portugália, Észtország, Málta, Lengyelország, Olaszország, Lettország és Görögország után, így a publikus hazai adatok is ezen a rendszeren keresztül lesznek elérhetők az Európai Unió védjegy- és designoltalmi adatbázisában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Egyetlen vállalkozás sem építi fel önmagát, és a legfőbb erőforrása a vezető, aki – pláne egy új üzlet megalapozása közben – sajátos támogatást igényel. A többféle vállalkozás- és vezetőfejlesztő tréninget szervező SEED Alapítvány az ügyvezető igazgató szerint még frissebb módszerekkel, gyakorló vállalkozókkal mentorálja a kezdőket. Lakatosné Lukács Zsuzsanna ebben az epizódban világít rá, hányféle teendő van egy üzleti ötlettel, mire az működő vállalkozássá alakul. Ezen az úton tereli végig az újdonsült cégeket a RajtUp programjuk is.
Ebben az epizódban Pataki Tamás, a Canon Business Development Managere segítségével mutatjuk be, hogy milyen eszközök és mesterséges intelligencia megoldások lehetnek az orvosok segítségére – már nem is a jövőben, hanem akár napjainkban. Az elöregedő társadalmakban egyre több pácienst kell ellátnia az egészségügynek, így olyan technológiák nélkül, amiket például a Canon Medical Solutions képalkotó rendszerei nyújtanak, egyre nehezebb megfelelő számú és pontosságú diagnózist felállítani. De mi köze mindennek a ReCaptcha internet-felhasználó azonosításhoz és az önvezető autókhoz? Ez is kiderül a beszélgetésből.
2023. 10. 25., 09:33
epizód: 2023 / 16   |   hossz: 24:08
Az országos munkaerőhiány nagyon jól leszűkíthető adott gazdasági szegmensekre, és nem feltétlenül az elvándorlás okozza - mondta a BizniszPlusz podcastnak Somodi Bettina. A Beck and Partners nemzetközi HR tanácsadó cég üzletágvezetője szerint egy jó szabályozással a külföldi munkavállalók is szépen belesimulhatnának a rendszerbe, és kellenek, mert a nehéz fizikai munkahelyeket a magyarok már évek óta nem töltik be. A szakemberrel azt is megfejtettük, miért és milyen szempontok fontosak a ma már jóval bátrabban váltó munkaerőnek, különösen a fiataloknak.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

A gamay a jelek szerint 129-szer izgalmasabb fajta a portugizinél, még akkor is, ha anno Merész Fülöp, Burgundia hercege hitvány fajtának titulálta és irtotta, mintha gyomnövény volna.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS