Szegediekkel bővül a Telenor csapata

2020. 11. 03., 13:45

November 1-jétől, két lépcsőben, összesen 140 munkatárssal bővíti alkalmazottainak létszámát a Telenor Magyarország, ezzel közel 1400 főre emelkedik a mobilszolgáltató alkalmazottainak száma. A dél-alföldi régió egyik jelentős munkáltatójának lépése fontos mérföldkő az ügyfélszolgálat még stabilabb működésében és az ügyfélkiszolgálás minőségének további emelésében.

Évente nagyságrendileg 2 millió hívást kezelnek és 85 százalék az egy percen belül fogadott hívások száma a Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatán, ahol november 1-jétől 121, majd 2021 január 1-jétől további 16 fő dolgozik tovább alkalmazottként.

Ők eddig nagyrészt munkaerő-kölcsönzőn keresztül dolgoztak a cégnél. A szegedi ügyfélszolgálat ezen kívül egy új, 3 fős videochat funkciót alkalmazó csapattal is bővül. A lépéssel összesen 1390 főre nő a Telenor Magyarországnál dolgozók létszáma.

Változó ügyféligények, stabilabb működés, hosszú távú gondolkodás

A járványidőszak magával hozta az ügyféligények és ezáltal bizonyos szokások változását, a biztonságra való törekvést és ezzel együtt a digitális csatornák szerepének felértékelődését. Az ügyfélszolgálat szerepe közben nem csökkent, a vírusidőszak alatt a Telenornál a terhelés a korábbiakhoz képest a többszörösére nőtt; a válság kezdetekor a bejövő napi hívások száma a szokásos négyszeresén tetőzött, majd hosszú ideig a duplája volt és csak lassan kezdett csökkenni.

Elsősorban nem a Covid-19-járvány hatására hozta meg fejlesztési döntését a Telenor: a vállalatnál évtizedek óta a munkakultúra fontos része a munkaerő megtartása és az elköteleződés növelése. A 2014-ben megnyitott szegedi ügyfélszolgálat jelentős regionális munkáltató a térségben.

Az elmúlt időszak fontos eredménye, hogy a szegedi csapat munkájának köszönhetően az ügyfélelégedettség több szempont alapján – 2019 harmadik negyedévének ügyfélelégedettségi eredménye a kedvesség, a professzionalizmus és a várakozási idő szempontjait tekintve – az iparági átlag fölött van, míg a dolgozói fluktuáció az iparági szint alá csökkent, bizonyos munkakörökre pedig többszörös túljelentkezést regisztrálnak.

A jelenleg 140 főt foglalkoztató szervezet működésének legfontosabb szempontjai a stabilitás, valamint a minőségi szolgáltatás, az ügyfélközpontúság.

„Az ügyfelek magas szintű kiszolgálásához kiváló kollégáinkon keresztül vezet az út. Szerettük volna egységessé tenni az ügyfélszolgálat működését és tovább emelni a kiszolgálás minőségét. A jelenlegi lépés fontos mérföldkő a terület életében, hiszen a kollégáink mostantól még szorosabb kötelékkel tartoznak a szervezethez” mondta Molnár Ákos, a Telenor Magyarország ügyfélszolgálati igazgatója.

„A szegedi ügyfélszolgálat vezetőjeként büszke vagyok arra, hogy csapatom a magas színvonalú szakmaiság és az ügyfélközpontú gondolkodás mellett erősen elkötelezett a munkájában. A kollégáim több mint fele évek óta itt dolgozik. Nagyon örülök, mert az új státusz számos előnyt hoz az ő mindennapi munkájukba, és így közvetlenül az ügyfeleink kiszolgálásának minőségébe is” – tette hozzá Nemes Róbert, a szegedi lakossági ügyfélszolgálat vezetője, az Év Fiatal Vezetője Díj különdíjasa.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 03. 22., 13:09
Vezetői stílusom szerves része a folyamatos és drasztikusan őszinte visszajelzés, de ezt nagyon szépen be tudom csomagolni – mondta az Üzletemnek Hortobágyi László, a Nova Human Resource Kft. új üzletágának igazgatója.
2023. 03. 14., 13:43
Tíz év alatt sikerült egy marginális szereplőnek számító magyar kisvállalatból Magyarország elsőszámú fejvadász cégét felépíteni – mondta az Üzletemnek dr. Molontay Patrik, a HumanField Vezető- és Specialistakiválasztó Kft. ügyvezető igazgatója és Executive-üzletágvezetője.
2023-03-31 17:21:49
A vállalkozásoknak nyújtott új szolgálatásokra és a Prima díj missziójára is felhívták a figyelmet a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége márciusi rendezvénysorozatán, amelynek utolsó állomása Győrben volt.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 03. 26., 23:45
epizód: 2023 / 3   |   hossz: 19:51
Mi kerül akár több tízmillió forintba egy nagy teljesítményű hangsugárzón és miben különbözik a hagyományos értelemben vett hangfalaktól? Hogyan lehetséges, hogy nem vastagabb egy faliképnél, mégis úgy szólaltat meg analóg és digitális zenét, mint semmi más? A világhír felé haladó márka sztoriját Kiss Imre, a Popori Acoustics értékesítési és marketingvezetője mutatja be.
Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

A szervezők célja, hogy összehozzák a kenyér szerelmeseit, hogy kicserélhessék tapasztalataikat, hogy visszaemeljék a köztudatba az igazi kenyérsütés fogalmát, készítésének változatait, eredeti ízeit.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS