Itt találod az összes cikket a „közösségi média” témában!
A Tencent sencseni épületének spirális tornyai 23 ezer dolgozónak biztosítanak helyet, félmillió négyzetméteren. Az impozáns székházat egy német mérnöki iroda tervezi a gigavállalat számára.
A Deloitte előrejelzése szerint 2023-ra világszerte 5 milliárdra nő azoknak a felhasználóknak a száma, akik közösségi média felületeken vásárolnak.
A magyarok 73 százaléka használ valamilyen pénzügyi alkalmazást, amely így a második legnépszerűbb applikáció típus a közösségi média alkalmazások után.
A nemzetközi trendekkel együtt Magyarországon is egyre több vállalat vezetője dönt úgy, hogy képzésen tanulja meg a közönség előtti szereplés mesterfogásait.
Manapság nagyon kevés cég mondhatja el magáról, hogy nincs jelen a digitális térben. A vállalatok zöme felismerte, hogy a siker egyik kulcsfontosságú tényezője az online jelenlét. Ebben az esetben azonban nem feltétlenül az értékesítésről van szó, sokkal inkább a kommunikációról.
A világon már több, mint 4,5 milliárdan használják rendszeresen a közösségi médiát, átlagosan naponta közel 2,5 órát. A videós tartalmak és platformok (TikTok, Instagram Reels) egyre dominánsabban vannak jelen. Az innovatív videó streaming-megoldásokat fejlesztő magyar RECnGO összegyűjtötte, hogy milyen trendekre számíthatunk ezen a téren 2022-ben.
A Telenor nemzetközi nőnap alkalmából készített kutatásából kiderült, hogy leggyakrabban a női csoportokban tanácskérés és inspiráció miatt aktívak a tagok.
A Microsoft egykori vezére nem rajong az üzletért, úgy látja, hogy a TokTok felvásárlása nem lesz könnyű menet volt cége számára.
Abban talán senki sem kételkedik, hogy manapság az internetes megjelenés szinte minden vállalkozás számára fontos jelentőséggel bír, még abban az esetben is, ha közvetlenül nem értékesít online. De mégis hol jelenjünk meg?
Álláskeresők számára a közösségi hálókon önmagukról megosztott tartalom akár döntő fontosságú is lehet az állásinterjún.
A felhasználók védelmét szolgáló új funkciót vezet be a Twitter – jelentette be Suzanne Xie, a cég termékigazgatója a blogján csütörtökön.
„Melyik színházat és játszó-helyet kedvelik a legtöbben a legnagyobb közösségi oldalon?”. Színházi szakemberek közzétették a legfrissebb listát.
Egyáltalán nem a Facebook a legnépszerűbb közösségi oldal a magyarországi tizenéves felhasználók körében.
Négyszeresére nőtt az Instagramot rendszeresen használó újságírók száma, a sajtó munkatársainak közel fele megtalálható a legnépszerűbb fotómegosztón.
Egyre több borászat használja aktívan a közösségi médiát. A Facebookon a legnépszerűbb tíz pincészet rangsorát a Dubicz Borászat és Szőlőbirtok tette közzé.
Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember. A cég online marketinges oktatással és adatvédelemmel foglalkozik.
A Facebook bejelentette, hogy proaktív megközelítésre tér át a fölösleges tartalmak visszaszorítása érdekében.
Vajon vannak olyanok, akik az adataik tudatosabb védelmét, a social média biztonságosabb használatát tűzik ki célként?
A 14-18 éves korosztály kamaszai között háromszor annyian tartanak attól, hogy kínos információk kerülhetnek elő róluk a neten, mint a felnőttek.
Lényegesen nőtt a közösségi média használatnak a mértéke a nagy vállalatoknál az elmúlt években. A magyar cégek nem szerepelnek valami fényesen.
November 4-én 8 óra 30 perckor megszületett Magyarország új üzleti/gazdasági online újságja, az Üzletem.hu.
Egy irodai dolgozó naponta akár 2,5 órát is eltölthet e-mailjei olvasásával és megválaszolásával. Megmutatjuk, hogyan ne rabolja feleslegesen az idejét.
A SALT Budapest alapvető filozófiája a hagyományos magyar konyha újragondolása. Tóth Szilárd séf és csapata olyan régi recepteket és technikákat elevenít fel, amelyek évtizedekkel, sőt évszázadokkal ezelőtt jellemezték a magyar vidéki konyhát.
Az idei első és a valaha mért legmagasabb bruttó rendszerterhelést regisztrálta a MAVIR Magyar Villamosenergia-ipari Átviteli Rendszerirányító Zrt. 2025. január 15-én.