Lényegesen nőtt a közösségi média használatnak a mértéke a nagy vállalatoknál az elmúlt években – állapítja meg a ReportLinker az Eurostat 2017-es adatait elemezve.
A ReportLinker az Eurostat adatait elemezte a 250-nél több alkalmazottat foglalkoztató cégek közösségi média használatáról Európában és az Egyesült Királyságban – írja a Kreatív Online.
Magyarország a különféle szempontok szerinti rangsorolásokban általában a huszonnyolc ország sereghajtói között szerepelt.
Az imázsfejlesztés és konkrét marketingcélú közösségimédia-használat tekintetében a nagy cégek Cipruson (69 százalék), Svédországban (62 százalék), Hollandiában (61 százalék), Finnországban (60 százalék) és Izlandon (58 százalék) a legerősebbek, Magyarország a 25. helyen van, alig több mint 20 százalékkal.
Ennél rosszabb a helyzet, amikor arról van szó, hogy a nagy vállalatok miképp vonják be a fogyasztókat a termékfejlesztésbe a közösségi médiában. Ez Magyarországon 5 százalék, ami az EU-ban a legrosszabb eredmény. Itt is Ciprus vezet, 41 százalékkal, az első ötben ott van még Hollandia, Finnország, az Egyesült Királyság és Svédország.
Viszont a középmezőnyben találjuk Magyarországot abban a tekintetben, hogy a nagy vállalatok mennyire használják a közösségi mediát az alkalmazottak toborzására.
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.