Lényegesen nőtt a közösségi média használatnak a mértéke a nagy vállalatoknál az elmúlt években – állapítja meg a ReportLinker az Eurostat 2017-es adatait elemezve.
A ReportLinker az Eurostat adatait elemezte a 250-nél több alkalmazottat foglalkoztató cégek közösségi média használatáról Európában és az Egyesült Királyságban – írja a Kreatív Online.
Magyarország a különféle szempontok szerinti rangsorolásokban általában a huszonnyolc ország sereghajtói között szerepelt.
Az imázsfejlesztés és konkrét marketingcélú közösségimédia-használat tekintetében a nagy cégek Cipruson (69 százalék), Svédországban (62 százalék), Hollandiában (61 százalék), Finnországban (60 százalék) és Izlandon (58 százalék) a legerősebbek, Magyarország a 25. helyen van, alig több mint 20 százalékkal.
Ennél rosszabb a helyzet, amikor arról van szó, hogy a nagy vállalatok miképp vonják be a fogyasztókat a termékfejlesztésbe a közösségi médiában. Ez Magyarországon 5 százalék, ami az EU-ban a legrosszabb eredmény. Itt is Ciprus vezet, 41 százalékkal, az első ötben ott van még Hollandia, Finnország, az Egyesült Királyság és Svédország.
Viszont a középmezőnyben találjuk Magyarországot abban a tekintetben, hogy a nagy vállalatok mennyire használják a közösségi mediát az alkalmazottak toborzására.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.