Manapság nagyon kevés cég mondhatja el magáról, hogy nincs jelen a digitális térben. A vállalatok zöme felismerte, hogy a siker egyik kulcsfontosságú tényezője az online jelenlét. Ebben az esetben azonban nem feltétlenül az értékesítésről van szó, sokkal inkább a kommunikációról.
Napjainkban a fogyasztóval való kapcsolattartás felértékelődött, az ügyfelek számára fontos, hogy kapcsolatba tudjanak lépni a vállalattal, gyorsan és bármikor informálódni tudjanak a márkával vagy vállalattal kapcsolatban. A cégek ma már többféle módon léphetnek kapcsolatba online a célközönségünkkel.
,,Egy jó weboldal fél siker!” – tartja a mondás. A céges weboldal az online jelenlét egyik legfontosabb alappillére. Ez az a platform, ahol a potenciális ügyfél megismerkedik az adott vállalattal vagy márkával, és a legtöbb esetben itt is válik a vállalat fizető ügyfelévé. A webhely az első kapcsolatteremtési pont a vállalat és a potenciális ügyfél között, ezért fontos, hogy már első pillantásra is meggyőző és bizalomkeltő legyen. Éppen ezért a honlapnak igényes megjelenésre lesz szüksége, a márkához illő grafikákkal, képekkel és egyéb vizuális elemekkel kiegészítve. Egy saját honlap készítése idő- és erőforrásigényesebb, de annál több pozitívummal rendelkezik.
Ha saját weboldal készítésére adnánk fejünket, akkor az első és legfontosabb lépés a domain regisztráció. Ez nem jelent mást, mint a weboldal nevének lefoglalását, majd regisztrálását. Ebben az esetben csupán a webtárhely és a domain regisztráció éves díját kell kifizetni, amely egy kisebb tárhely esetén pár ezer forint évente. Ha inkább webfejlesztő csapatra bíznánk a honlap elkészítését, vagy honlapépítő programot vennénk igénybe, akkor számolni kell a munkadíjjal és az előfizetés további költségeivel is.
A regisztráció mellett elengedhetetlen, hogy a webhely technikailag is optimalizálva legyen a megfelelő működés érdekében. Fontos, hogy a honlap elemei irányítsák a látogatókat, hogy minél nagyobb legyen a konverzió – feliratkozás, megrendelés vagy vásárlás – esélye.
Manapság szinte már minden márka online marketing stratégiájában szerepet kap valamilyen közösségi média platform – Facebook, Instagram, LinkedIn és társaik –, ám a legtöbb esetben csupán mint kiegészítő elem.
A közösségi business oldalak nagy előnye, hogy sokkal könnyebb a potenciális és már meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás. Ezen túl számos eszköz ingyenesen használható. A közösségi média oldalak zöme kiterjedt hirdetési rendszerrel bír, így viszonylag olcsón és jól célzottan érhetjük el közönségünket.
Egy dolgot azonban nem szabad elfelejtenünk a közösségi oldalakkal kapcsolatban: a céges profil mindvégig az üzemeltető tulajdonában lesz, így a legtöbb esetben egy-egy probléma felmerülése esetén a cég nem tehet semmit. Éppen ezért, amennyiben van lehetőség saját weboldal elkészítéséhez, akkor javasoljuk a közösségi média oldalakkal való együttes használatát, mivel remekül kiegészíthetik egymást más-más célokat szolgálva és szélesebb közönséget érhetünk el vele.
Forrás: Rackhost.hu
Íme a Magyar Bor Nagydíj győztesei.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.