Álláskeresők számára a közösségi hálókon önmagukról megosztott tartalom akár döntő fontosságú is lehet az állásinterjún.
Álláskeresőként fontos eszköz lehet a kezünkben a közösségi média, azonban ha korábban meggondolatlanul használtuk, könnyen ellenünk is fordulhat – írja a Computerworld.
A Hottsuite adatai szerint 2020 januárjában Magyarországon a legnépszerűbb közösségi média platformok a Facebook, az Instagram, a LinkedIn, a Snapchat és a Twitter voltak.
Privát jellegű fotóinkat idegenek elől tüntessük el, de az olvasott szakmai cikket vagy könyvet osszuk meg nyilvánosan, akár olyan fotóval is, amelyen a könyvet a kezünkben tartjuk.
Válogassuk meg, milyen oldalakat, vloggereket, véleményvezéreket követünk, milyen reakciókat, megosztásokat, kommenteket adunk posztjaikra! Nehéz komoly szakemberként eladnunk magunkat, ha az oldalunk tele van a pongyola humor szintjét alulról súroló bejegyzésekkel.
Ha a laza oldalunkat is szeretnénk megmutatni, osszunk meg inkább arra érdemes tevékenységeket a magánéletünkből. Ilyen lehet a sport, a színház, a társasjáték, koncertek, baráti sütögetések, összejövetelek, kertészkedés.
2024 januárjában Magyarország is ott lesz a Fagylalt Világkupán, ahol a világ minden tájáról érkező országokkal méretteti meg magát.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.