Házhoz szállítás

Itt találod az összes cikket a „házhoz szállítás” témában!

Robbanásszerűen nőtt a házhoz szállítások száma három év alatt

Robbanásszerűen nőtt a házhoz szállítások száma három év alatt

Magyarországon 2020-tól kezdődően ugrásszerű növekedésnek indult az online értékesítés, A hazai piacon három éve jelen lévő, városi okoslogisztikai szolgáltatásokat nyújtó DODO szakértői sorra veszik a 2020-2023 közötti időszakban tapasztalt változásokat.
2023. 03. 28., 13:48
Folytatódik az online kereskedelem térhódítása?

Hatalmas átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem Magyarországon és a világban. A Covid okozta korlátozások miatt egyik napról a másikra megnőtt az igény az online vásárlásra. Erről is szó lesz május 11-én, a Magyar E-kereskedelem Napján.

2022. 07. 09., 09:07
Akár már másnapra rendelhetünk hazai élelmiszereket

Törökbálinton adták át a Közért+ legkorszerűbb technológiával ellátott raktárát. A legalább 90 százalékban magyar élelmiszereket forgalmazó webshop akár már másnapra vállalja a rendelések kiszállítását Budapesten és vonzáskörzetében.

2022. 02. 25., 15:42
Öt trend, amely meghatározza a házhoz szállítást a következő öt évben

A kézbesítési idő és a szállítási útvonalak lerövidítése, a központi óriásraktárakat felváltó kisebb depók, a vásárlók mind pontosabb tájékoztatása és a futárok magas szintű képzése – a mesterséges intelligencia alapú kiszállítási megoldásokat kínáló DoDo szakértői szerint ez az öt irány határozza meg a logisztikai fejlesztések jövőjét.

2022. 01. 26., 17:12
A főváros mellett Miskolc és Veszprém is élen jár a házhoz rendelésekben

A pandémia harmadik hullámának hatására tavaly tavasszal 70 százalékkal több házhoz szállításos rendelés teljesült az azt megelőző két hónaphoz képest, a mesterséges intelligencia alapú futárszolgáltatást kínáló DoDo adatai szerint. A dinamikusan növekvő startup bevétele 359 százalékkal nőtt az előző évhez képest.

2021. 09. 01., 16:00
Elkerülhetetlen az áremelés a román vendéglátóiparban

A koronavírus-világjárvány begyűrűzése után teret hódított a házhoz szállítás, az étterem-tulajdonosok nagy része ezentúl sem akar erről a bevált receptről lemondani. Az étlap módosítása is szerepel a tervekben, az infláció miatt pedig azok is drágítani készülnek, akik eddig nem tették meg ezt.

2021. 06. 29., 18:00
Ősszel indul Magyarországon a Wolt Market

Ősszel hazánkban is elindul a Wolt Market, a Wolt saját „delivery-only-stores"-ja, azaz a csak házhozszállítással működő üzlete. A tervek szerint először Budapesten, majd több vidéki városban is működni fog a szolgáltatás.

2021. 04. 24., 13:00
Magyar gazdálkodókat támogat a Kifli

Folytatódik a Kifli.hu Frissen szedett projektje, melynek keretében magyar beszállítókat támogat a vállalat. A „frissen szedett” címkés gyümölcsök és zöldségek különlegessége, hogy akár a szedés napján házhoz is szállítják.

2021. 03. 27., 13:00
Miért esünk könnyen áldozatul az SMS csalásoknak?

Nincs ez másképp most sem: az elmúlt napokban a webshopos vásárlások számának növekedéséhez igazodva futárszolgálatok nevében küldenek üzeneteket a csalók. Mire kell a legjobban vigyáznunk?

2020. 10. 16., 15:15
2,5 milliárd forinttal száll be a Woltba a Netpincér anyacégének társalapítója

Globális márkává válhat a finn Wolt a NetPincért is tulajdonló Delivery Hero társalapítója, Lukasz Gadowski szerint. A német-lengyel kockázatitőke-befektető 7,5 millió eurót, azaz több mint 2,5 milliárd forintnak megfelelő összeget invesztál a világ 23 országában és több mint 100 városában jelenlévő technológiai cégbe.

2020. 04. 06., 13:45
Már taxival is házhoz viszik a SPAR-nál leadott rendeléseket

Április 6-án indul a SPAR és a Főtaxi Csoport új TAXI SHOPPING szolgáltatása. A koronavírus okozta járványidőszakban, a mindenkit érintő kijárási korlátozások idején a bevásárlás sokak számára nehézséget okoz. Rajtuk igyekeznek segíteni.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS