Gombnyomásra jönnek a hozzávalók egy új szolgáltatással

2021. 12. 04., 17:04

Egy kattintással bekerül a kiválasztott recept összes összetevője a kosárba a 100 százalékban magyar tulajdonú Coop Online legújabb funkciójának köszönhetően. A Foodbox szolgáltatással olyan egyedülálló rendelési lehetőséget biztosítanak a vásárlók számára, amire máshol nincs lehetőségük Magyarországon. A Coop országos élelmiszerlánc márkára alapítva tavaly decemberben indult a webáruház.

Csokoládés chiapuding, diós muffin, mindenmentes mézeskalács vagy pizzás csiga. Csupán néhány közkedvelt finomság azok közül, amelyek összetevői a Coop Online felületén immár egyetlen kattintásra, időt és energiát megspórolva bekerülhetnek a vásárlók kosarába.

Egyedülálló rendelési szolgáltatással bővült a Coop Online

A Foodbox szolgáltatással a több ezer megrendelést kiszolgáló webáruház célja egyértelműen az volt, hogy Magyarországon teljesen egyedülálló rendelési lehetőséggel bővítse a portfólióját. A honlapon feltüntetett édességek és főételek receptje könnyen áttekinthető, majd ha az elnyeri az érdeklődő tetszését, az összes felsorolt hozzávalót pillanatok alatt meg is rendelheti.

Csikós Zsolt, a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Coop Online ügyvezetője arról beszélt, hogy az első tapasztalatok alapján átütő sikere van az innovációnak.

„A mai rohanó világban hatalmas segítséget jelent, hogy egy konkrét recept alapján egy kattintással minden bekerül a kosárba, míg korábban egyenként kellett összeválogatni azokat. A fejlesztésnél ügyeltünk egyúttal arra, hogy a vásárlóknak lehetősége nyíljon a cserére is az élelmiszerválogatásban, ha egy általuk jobban preferált márkára, ízre, mennyiségre van szükségük” – magyarázta.

Receptek A Konyhafőnök versenyzőjétől

Az ünnepek közeledtével folyamatosan bővítik a Foodbox kínálatát is karácsonyi receptekkel, sőt, hamarosan A Konyhafőnököt is megjárt Mikes Márk állít majd össze speciális, izgalmas ételeket, amelyek összetevőit szintén egy gombnyomásra meg lehet majd rendelni. A Coop Online készül továbbá receptversennyel is.

A Coop országos élelmiszerlánc márkára alapítva 2020 decemberében indult el a webáruház, és az elmúlt egy évben dinamikus növekedésen mentek keresztül, nemcsak a webáruház fejlesztésben, hanem kínálat tekintetében is egyaránt. Csikós Zsolt elmondta, hogy felépült egy komoly kiszolgáló rendszer, egy stabil platformmal, készletekkel, raktárral és termékpalettával, ennek is köszönhető, hogy sokkal gyorsabban és hatékonyabban tudják a beérkező rendeléseket kiszolgálni.

A raktáron lévő termékeiket egy munkanapon belül házhoz szállítják Magyarország teljes területén, és garantálják, hogy minden megérkezik a vásárlókhoz, akik folyamatosan izgalmas akciókban részesülhetnek és a hamarosan bevezetésre kerülő országos törzsvásárlói rendszerhez csatlakozva különböző extra kedvezményeket kaphatnak.

(Fotó: Coop Online)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS