Gombnyomásra jönnek a hozzávalók egy új szolgáltatással

2021. 12. 04., 17:04

Egy kattintással bekerül a kiválasztott recept összes összetevője a kosárba a 100 százalékban magyar tulajdonú Coop Online legújabb funkciójának köszönhetően. A Foodbox szolgáltatással olyan egyedülálló rendelési lehetőséget biztosítanak a vásárlók számára, amire máshol nincs lehetőségük Magyarországon. A Coop országos élelmiszerlánc márkára alapítva tavaly decemberben indult a webáruház.

Csokoládés chiapuding, diós muffin, mindenmentes mézeskalács vagy pizzás csiga. Csupán néhány közkedvelt finomság azok közül, amelyek összetevői a Coop Online felületén immár egyetlen kattintásra, időt és energiát megspórolva bekerülhetnek a vásárlók kosarába.

Egyedülálló rendelési szolgáltatással bővült a Coop Online

A Foodbox szolgáltatással a több ezer megrendelést kiszolgáló webáruház célja egyértelműen az volt, hogy Magyarországon teljesen egyedülálló rendelési lehetőséggel bővítse a portfólióját. A honlapon feltüntetett édességek és főételek receptje könnyen áttekinthető, majd ha az elnyeri az érdeklődő tetszését, az összes felsorolt hozzávalót pillanatok alatt meg is rendelheti.

Csikós Zsolt, a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő Coop Online ügyvezetője arról beszélt, hogy az első tapasztalatok alapján átütő sikere van az innovációnak.

„A mai rohanó világban hatalmas segítséget jelent, hogy egy konkrét recept alapján egy kattintással minden bekerül a kosárba, míg korábban egyenként kellett összeválogatni azokat. A fejlesztésnél ügyeltünk egyúttal arra, hogy a vásárlóknak lehetősége nyíljon a cserére is az élelmiszerválogatásban, ha egy általuk jobban preferált márkára, ízre, mennyiségre van szükségük” – magyarázta.

Receptek A Konyhafőnök versenyzőjétől

Az ünnepek közeledtével folyamatosan bővítik a Foodbox kínálatát is karácsonyi receptekkel, sőt, hamarosan A Konyhafőnököt is megjárt Mikes Márk állít majd össze speciális, izgalmas ételeket, amelyek összetevőit szintén egy gombnyomásra meg lehet majd rendelni. A Coop Online készül továbbá receptversennyel is.

A Coop országos élelmiszerlánc márkára alapítva 2020 decemberében indult el a webáruház, és az elmúlt egy évben dinamikus növekedésen mentek keresztül, nemcsak a webáruház fejlesztésben, hanem kínálat tekintetében is egyaránt. Csikós Zsolt elmondta, hogy felépült egy komoly kiszolgáló rendszer, egy stabil platformmal, készletekkel, raktárral és termékpalettával, ennek is köszönhető, hogy sokkal gyorsabban és hatékonyabban tudják a beérkező rendeléseket kiszolgálni.

A raktáron lévő termékeiket egy munkanapon belül házhoz szállítják Magyarország teljes területén, és garantálják, hogy minden megérkezik a vásárlókhoz, akik folyamatosan izgalmas akciókban részesülhetnek és a hamarosan bevezetésre kerülő országos törzsvásárlói rendszerhez csatlakozva különböző extra kedvezményeket kaphatnak.

(Fotó: Coop Online)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2023. 12. 05., 23:30
epizód: 2023 / 19   |   hossz: 20:00
Ebben az epizódban azt a nagy horderejű és rendkívül összetett munkát mutatjuk be, amit Magyarország legmagasabb irodaháza, a MOL Campus építése során végeztek a kivitelezők. A csúcsidőszakban 1800 dolgozó munkáját összefogó Wolf András meg is kapta érte az Év Projektmenedzsere díjat, amit a Projektmenedzsment Kiválóság Tábla tagjaiból álló zsűri ítélt meg számára. A Market Építő Zrt. műszaki vezérigazgató-helyettese szerint amellett, hogy nagy elismerés kollégáktól kapni egy ekkora díjat, meg is erősítette abban a tudatban, hogy érdemes példamutatóan, kitartóan dolgozni a sikerért. A szakember persze a MOL Campus innovatív kivitelezését és fenntartható megoldásait is örömmel bemutatta a BizniszPlusznak adott interjúban.
Egyetlen vállalkozás sem építi fel önmagát, és a legfőbb erőforrása a vezető, aki – pláne egy új üzlet megalapozása közben – sajátos támogatást igényel. A többféle vállalkozás- és vezetőfejlesztő tréninget szervező SEED Alapítvány az ügyvezető igazgató szerint még frissebb módszerekkel, gyakorló vállalkozókkal mentorálja a kezdőket. Lakatosné Lukács Zsuzsanna ebben az epizódban világít rá, hányféle teendő van egy üzleti ötlettel, mire az működő vállalkozássá alakul. Ezen az úton tereli végig az újdonsült cégeket a RajtUp programjuk is.
Ebben az epizódban Pataki Tamás, a Canon Business Development Managere segítségével mutatjuk be, hogy milyen eszközök és mesterséges intelligencia megoldások lehetnek az orvosok segítségére – már nem is a jövőben, hanem akár napjainkban. Az elöregedő társadalmakban egyre több pácienst kell ellátnia az egészségügynek, így olyan technológiák nélkül, amiket például a Canon Medical Solutions képalkotó rendszerei nyújtanak, egyre nehezebb megfelelő számú és pontosságú diagnózist felállítani. De mi köze mindennek a ReCaptcha internet-felhasználó azonosításhoz és az önvezető autókhoz? Ez is kiderül a beszélgetésből.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS