Ősszel indul Magyarországon a Wolt Market

Ősszel indul Magyarországon a Wolt Market
2021. 06. 29., 18:00

Ősszel hazánkban is elindul a Wolt Market, a Wolt saját „delivery-only-stores"-ja, azaz a csak házhozszállítással működő üzlete. A tervek szerint először Budapesten, majd több vidéki városban is működni fog a szolgáltatás, amely külön üzletként működik a többi kiskereskedelmi partner mellett. Az ételszállítás mellett a kiskereskedelmi üzletág erősítése és a még gyorsabb házhozszállítás elérése a cél.

A Wolt önállóan működtetett kiskereskedelmi platformja lesz a Wolt Market, amely ősztől lesz elérhető Magyarországon. A hagyományos, azaz harmadik fél által üzemeltett boltok és az éttermi kiszállítás mellett nyújt egy újabb házhozszállítással elérhető árubeszerzési alternatívát a fogyasztóknak.

A Wolt Market „delivery-only-stores”-ként működik, azaz csak  házhoz szállítással érhetőek el a termékek. A tavalyi finnországi és görögországi tesztet követően a vállalat a Wolt Market elindítását tervezi a legtöbb országban, ahol működik, így hazánkban is.

A Wolt Market a magyar piacon több mint 2500 termékkel indul, élelmiszerüzletek és drogériák termékeinek azonnali kiszállításával fog foglalkozni.

„Ez azonban nem jelenti azt, hogy megváltozna a kiskereskedelmi partnereinkkel kapcsolatos megközelítésünk. Éppen ellenkezőleg, tisztában vagyunk azzal, hogy együttműködésünk a siker kulcsa, és ezért mindig is prioritás marad számunkra. A finnországi példa azt mutatja, hogy a bővülő szegmens miatt még több felhasználót vonz az alkalmazás, ami eközben egyértelműen növelte felhasználóink számát, ez pedig minden partnerünk számára előnyt jelent” – mondta Tajta Ákos, a Wolt ügyvezetője.

A kiskereskedelmi megrendelések a Wolton a megrendelések csaknem 20 százalékát teszik ki egyes országokban, és ez a részarány fokozatosan növekszik. Az éttermek ételeinek kiszállítása, valamint új városok és helységek megnyitása továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik a Wolt üzletpolitikájában.

„A legfontosabb cél és fejlesztés a minél gyorsabb kiszállítást célozza. A nagy áruházláncokkal szemben a Wolt előnye a kisbolti és éttermi rendeléseknél eddig is a gyorsasága volt, amely lehetővé teszi, hogy a megrendelt áru akár már fél óra múlva a megrendelőnél legyen. A Wolt Market ezt a gyorsaságot segít majd tovább javítani” – tette hozzá Tajta Ákos.

Az egyes piacokon a Wolt olyan csapatokat hoz létre, amelyek pusztán a Wolt Market irányításáról gondoskodnak. Független vállalat lesz, amely a többi kiskereskedelmi partnerrel egyenrangú. A fejlesztés nemcsak új csapattagot toborzását jelenti, de hosszú távon a futárokkal való együttműködésben is változást hoz majd.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-12 21:10:35
Csak a személyre szabott és élményalapú munkahelyek képesek hosszú távon megtartani az értékes munkaerőt – hangzott el a FIVOSZ hétfői HR-konferenciáján, ahol panelbeszélgetésen keresték a választ arra, hogy milyen az ideális munkahely 2024-ben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS