Alapjaiban változik meg Magyarország legújabb online termelői piacának összetétele és színvonala. Törökbálinton adták át a Közért+ legkorszerűbb technológiával ellátott raktárát. A legalább 90 százalékban magyar élelmiszereket forgalmazó webshop akár már másnapra vállalja a rendelések kiszállítását Budapesten és vonzáskörzetében.
Czermann János, a Közért+ vezérigazgatója elmondta: hitvallásuk, hogy a hazai élelmiszerekhez való hozzáférés nem drágább, mint az import megvásárlása, csak a megfelelő kereskedelmi és logisztikai megoldást kell mögé tenni, ezért minden fejlesztést ennek rendelnek alá. Az új központ a legmodernebb digitális és technológiai elvárásoknak is megfelel, és ezt a vásárlók is megérzik majd.
„Az ügyfelek kiszolgálása rövid- és hosszú távon egyaránt maximálisan megoldottá válik, a szolgáltatásunk a legmagasabb színvonalon biztosítható. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a rendeléseket akár már másnapra házhoz szállítjuk, és ősztől az aznapi kiszállítást is vállalni fogjuk” – mondta a vezérigazgató.
Czermann János rámutatott, az online vásárlás még mindig töredéke az offline-nak, de a következő tíz évben ez a piac a tízszeresére nőhet. Az emberekben mindig ott van a kíváncsiság és az újdonság iránti vágy, szeretnek kipróbálni új élelmiszervásárlási lehetőségeket. A kozertplusz.hu hazai online szupermarketként éppen ezért elkötelezett abban, hogy maximális felhasználói élményt nyújtson.
Megújult honlapjukon több ezer, legalább 90 százalékban magyar élelmiszerből válogathatnak a vásárlók, ami a teljes piacon páratlan. Így biztosított, hogy a teljes nagybevásárlást egy helyen, csupán gombnyomásokkal bonyolítsák le a felhasználók.
„Karakteres magyar termelői hálózat áll mögöttünk, mi pedig küldetésként vállaltuk, hogy ezt a hálózatot és a résztvevők termékeit piacra juttatjuk, és minél nagyobb volumennel segítjük a versenyképességüket. Amellett, hogy a vásárlók számára is minőséget biztosítunk, a termelőket is helyzetbe hozzuk, így ez mindenki számára nyertes pozíciót teremt” – magyarázta a vezérigazgató.
A Széchenyi István Egyetem szakmai együttműködésével megvalósult, közel 100 millió forintos beruházás új fenntarthatósági dimenzióba helyezi az egész hazai élelmiszerláncot.
Egy 2018-as kutatás szerint az Európai Unióban 500 kilométer volt az átlag élelmiszerút, azaz minden élelmiszer ekkora utat tett meg a gazdaságoktól a családok asztaláig. Ez a szám Magyarországon még magasabb, de a Közért+ ezen is szeretne változtatni.
A cég modellje éppen azért saját, mert hazai termékekre építenek, és ez nem teszi irreálisan drágává az ellátási folyamatot, így folyamatosan kedvező árakat tudnak biztosítani.
(A Közért+ is részt vett az Üzletem Céges legek sorozatában. A sorozat 2. cikkét IDE KATTINTVA olvashatja el.)
Október 19-én kilencedik alkalommal rendezik meg a Somlón egy különleges hazai szőlő- és borfajta nagyszabású bemutatóját.
Folytatódik a munkagödör kialakítása az 5. blokk területén – jelentette be Szijjártó Péter.