Erre költene a legtöbbet a Közért plusz

Erre költene a legtöbbet a Közért plusz
2021. 10. 25., 13:00

Jövőre óriási volumenekkel szeretné segíteni a termelői hálózatukat, és minél több háztartásba és partnerünkhöz szeretné eljuttatni a jó minőségű hazai élelmiszereket a Közért+.

„Sokat tanultunk az elmúlt időszakban és meggyőződtünk róla, hogy jelentős igény mutatkozik a magyar háztartásokban a magyar termékek iránt. Érdekelt minket az emberek véleménye, ezért minden építő kritikát beépítettünk a rendszerbe, hogy minél magasabb színvonalon tudjuk kielégíteni a vásárlóink igényeit” – fogalmazott Czermann János, a Közért+ vezérigazgatója.

Az Üzletem CÉGES LEGEK sorozatának 2. cikkében a Közért+ legjeiről számolunk be.

Az előző év legnagyobb tanulsága: Működésünket 2020-ban kezdtük meg. Néhány hónap előkészítés után megkezdődött a teszt üzem, amelybe bevontuk a vásárlóinkat is, hiszen az ő visszajelzéseik alapján fejlesztettük folyamatainkat és weblapunkat is a szeptemberi éles indulásra. A legnagyobb tanulság az, hogy a magyar lakosság keresi a hazai élelmiszereket és nyitottak egy új, fenntartható módon működő online élelmiszer szupermarketre.

Az idei év legnehezebb feladata: Idén egyik legnagyobb feladatunk a márkaismertségünk növelése. A márciusi sikeres tesztüzem után, a második negyedévtől indulóan a kommunikációs eszközök széles tárházát mozgósítjuk annak érdekében, hogy minél több emberhez elérjen az üzenet: megérkezett a Közért+ online szupermarket, ahol a kínálatban 95 százalékban hazai terméket találnak, ezáltal biztosított, hogy a termékek keveset utaznak, ún. rövid ellátási láncon keresztül jutnak el a termékek végfelhasználóhoz.

A jövő év legfontosabb célkitűzése: Reményeink szerint 2022-ben meghatározó piaci szereplőkké válunk mind a kiskereskedelmi, mind a nagykereskedelmi csatornákban, óriási volumenekkel szeretnénk segíteni a termelői hálózatunkat, és minél több háztartásba és partnerünkhöz szeretnénk eljuttatni a jó minőségű hazai élelmiszereket.

A vállalkozás eddigi legnagyobb dobása: Úgy gondoljuk, nagy dobásnak számít, hogy a pandémia alatt több száz olyan magyar termelőt, illetve előállítót tudtunk bevonni az online értékesítés világába, akik korábban termelői piacokon árultak, de a pandémia miatt nem tudták értékesíteni javaikat. A Közért+ segíti logisztikával, digitalizációval és marketinggel is ezeket a hazai előállítókat, amelyre egyre nagyobb a kereslet mind a fogyasztói, mind az előállítói oldalon.

A vállalkozás életében a legdrasztikusabb váltás/változtatás: Idén ősszel megkezdtük termékkínálatunk kiterjesztését: a termelői és kézműves termékek mellett az ikonikus magyar márkák termékei is megtalálhatóak lesznek portfóliónkban. Nemrégiben kerültek be például a Piszke papíráruk, a Bravos kávék a webshop kínálatába, de egyebek között a Pick, a Gallio vagy a Biopont termékei is hamarosan feltűnnek majd az oldalunkon.

Az eddigi legdrágább beruházásuk: Az online élelmiszer kiskereskedelemben magas a piacra lépés küszöbértéke, hiszen szükség van olyan fizikai infrastruktúrára, mint például a raktárak vagy a kisteherautók. Ezen felül a technológiai fejlesztések is költségesek, mind a saját fejlesztésű webshopunk vagy éppen a saját fejlesztésű készletgazdálkodási rendszerünk.

Erre kellene a jövőben a legtöbb pénzt fordítani: Online kiskereskedelmi szereplők révén főként az online marketing eszközökre szeretnénk koncentrálni, így erre a szegmensre nagy hangsúlyt fektetünk a költségvetésünk tervezésekor. Logisztikai rendszereink működését is folyamatosan fejlesztjük lépést tartva a modern technológiai trendekkel.

A legnagyobb konkurenst ezzel lehet legyőzni: Nagy előnyünk a többi piaci szereplővel szemben, hogy a Közért+-nál az online kiskereskedelem mellett a vállalatok, a HORECA, és a közétkeztetés számára is biztosítjuk szolgáltatásainkhoz való hozzáférést. Mindemellett a missziónkban is rejlik az egyik legnagyobb erősségünk: előtérbe helyezzük a magyar kézműves és termelői termékeket, illetve az ikonikus magyar márkákat, ezáltal rövid ellátási lánccal dolgozunk.

Ezzel a legnehezebb ma megbirkózni az üzleti életben: Látványos és folyamatos növekedést mutat az online kereskedelem az elmúlt időszakban, tehát nagy potenciál rejlik még ebben a piacban. Látni kell azonban, hogy rendkívül tőkeerős, nemzetközi hátterű vállalatok vannak már most is jelen, és meglátásunk szerint újabb piaci belépők várhatóak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 06. 20., 12:40
2025. június 20-tól kedvezőbbé válik a részletfizetés. Az automatikus pótlékmentes részletfizetés összeghatára megduplázódott, már kétmillió forintos adótartozásig is kérhető. A Magyar Közlönyben megjelent az egyes adókötelezettségekről és egyes adótörvények módosításáról szóló törvény, amelynek számos szabálya már június 20-án hatályba lépett.
2025-06-20 19:05:00
Ötven százalékkal magasabb összegben vehetik igénybe a családok 2025. július 1-től a családi kedvezményt. Az emelés automatikus, teendőjük csak azoknak van, akik az adóelőleg-nyilatkozatban összegszerűen, és nem a gyermekek száma szerint kérték a kedvezményt.
2025-06-19 20:05:00
Március és május között országosan átlagban 5,8 százalékot lehetett alkudni az eladott lakóingatlanok árából, azonban a paneleknél tovább szűkült a vevők mozgástere – derül ki az OTP Ingatlanpont adataiból. A tavaszi hónapokban Budapesten tovább csökkent a rés a hirdetési és az eladási árak között, ami jól mutatja a lakáspiaci tendenciákat, hiszen közben a községekben továbbra is jelentős az alku lehetősége.
2025-06-19 18:05:00
A balatoni régió ingatlanpiaca az elmúlt években jelentős átalakuláson ment keresztül. A Duna House siófoki szakértője szerint a korábban elsősorban szezonális használatra vásárolt ingatlanok manapság teljes értékű második otthonként funkcionálnak, aminek következtében nemcsak az árak stabilizálódtak, de a balatoni szezon is kitolódott. Egész évre.

  Rovathírek: HIPA

Ismét bekerült Magyarország a legjobb befektetői megítéléssel rendelkező feltörekvő gazdaságok körébe, és a kelet-közép-európai térségben egyedüliként javította pozícióját a Kearney nemzetközi üzleti tanácsadó társaság új felmérése szerint – közölte a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Érdekes ingatlanpiaci helyzetet teremt a helyi önazonosság védelméről szóló törvény, amely júliustól már hatályba is lép. Sokan gondolják, hogy önmagában a létezése befolyásolhatja az árakat, de ez szinte kizárólag az önkormányzatokon múlik. Bár Szegő Péterrel még a parlamenti szavazás előtt beszélgettünk a témáról, a Duna House PR és elemzési szakértőjeként átfogó képet tudott adni róla, hogy mi történik lokálisan és országosan a jogszabály bevezetése után.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) közölte: sajnálattal veszi tudomásul, hogy a kormány szakmai egyeztetés nélkül hosszabbította meg a hatósági árak rendszerét, hiszen ezzel a szőnyeg alá söpörték a gazdaságban lappangó feszültségeket, amelyek így csak tovább gyűlnek és mindenképpen felszínre kerülnek. Az árrésstop legnagyobb vesztesei éppen a kisboltok lesznek, hiszen lemaradnak az árversenyben a multikkal szemben – vezeti le ebben az epizódban Kozák Tamás. Az OKSZ főtitkára azt is elmagyarázza, miért nincs rendjén az elmaradt egyeztetés és felvázolja a szövetség szakpolitikai javaslatait, amelyek viszont gyógyírt jelentenének – árrésstop helyett.
Már minden tízedik magyar dolgozott külföldön, főleg Németországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában vagy Franciaországban, és a legfőbb motiváció a pénzkereseti lehetőség, de közben sokakat vonz a nyelvi, kulturális tapasztalat és a szakmai fejlődés is – mondta el a Profession.hu felmérésének eredményei alapján Dencső Blanka. Az állásportál piackutatási és üzletfejlesztési szakértője ebben az epizódban bemutatja, milyen érdekes trendek alakultak ki a magyarok külföldi munkavállalási kedve kapcsán, illetve mennyien és hogyan küzdöttek meg a honvággyal és a nyelvi nehézségekkel, vagy milyen módon kamatoztatják itthon a külföldön szerzett tapasztalatokat.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS