Erre költene a legtöbbet a Közért plusz

Erre költene a legtöbbet a Közért plusz
2021. 10. 25., 13:00

Jövőre óriási volumenekkel szeretné segíteni a termelői hálózatukat, és minél több háztartásba és partnerünkhöz szeretné eljuttatni a jó minőségű hazai élelmiszereket a Közért+.

„Sokat tanultunk az elmúlt időszakban és meggyőződtünk róla, hogy jelentős igény mutatkozik a magyar háztartásokban a magyar termékek iránt. Érdekelt minket az emberek véleménye, ezért minden építő kritikát beépítettünk a rendszerbe, hogy minél magasabb színvonalon tudjuk kielégíteni a vásárlóink igényeit” – fogalmazott Czermann János, a Közért+ vezérigazgatója.

Az Üzletem CÉGES LEGEK sorozatának 2. cikkében a Közért+ legjeiről számolunk be.

Az előző év legnagyobb tanulsága: Működésünket 2020-ban kezdtük meg. Néhány hónap előkészítés után megkezdődött a teszt üzem, amelybe bevontuk a vásárlóinkat is, hiszen az ő visszajelzéseik alapján fejlesztettük folyamatainkat és weblapunkat is a szeptemberi éles indulásra. A legnagyobb tanulság az, hogy a magyar lakosság keresi a hazai élelmiszereket és nyitottak egy új, fenntartható módon működő online élelmiszer szupermarketre.

Az idei év legnehezebb feladata: Idén egyik legnagyobb feladatunk a márkaismertségünk növelése. A márciusi sikeres tesztüzem után, a második negyedévtől indulóan a kommunikációs eszközök széles tárházát mozgósítjuk annak érdekében, hogy minél több emberhez elérjen az üzenet: megérkezett a Közért+ online szupermarket, ahol a kínálatban 95 százalékban hazai terméket találnak, ezáltal biztosított, hogy a termékek keveset utaznak, ún. rövid ellátási láncon keresztül jutnak el a termékek végfelhasználóhoz.

A jövő év legfontosabb célkitűzése: Reményeink szerint 2022-ben meghatározó piaci szereplőkké válunk mind a kiskereskedelmi, mind a nagykereskedelmi csatornákban, óriási volumenekkel szeretnénk segíteni a termelői hálózatunkat, és minél több háztartásba és partnerünkhöz szeretnénk eljuttatni a jó minőségű hazai élelmiszereket.

A vállalkozás eddigi legnagyobb dobása: Úgy gondoljuk, nagy dobásnak számít, hogy a pandémia alatt több száz olyan magyar termelőt, illetve előállítót tudtunk bevonni az online értékesítés világába, akik korábban termelői piacokon árultak, de a pandémia miatt nem tudták értékesíteni javaikat. A Közért+ segíti logisztikával, digitalizációval és marketinggel is ezeket a hazai előállítókat, amelyre egyre nagyobb a kereslet mind a fogyasztói, mind az előállítói oldalon.

A vállalkozás életében a legdrasztikusabb váltás/változtatás: Idén ősszel megkezdtük termékkínálatunk kiterjesztését: a termelői és kézműves termékek mellett az ikonikus magyar márkák termékei is megtalálhatóak lesznek portfóliónkban. Nemrégiben kerültek be például a Piszke papíráruk, a Bravos kávék a webshop kínálatába, de egyebek között a Pick, a Gallio vagy a Biopont termékei is hamarosan feltűnnek majd az oldalunkon.

Az eddigi legdrágább beruházásuk: Az online élelmiszer kiskereskedelemben magas a piacra lépés küszöbértéke, hiszen szükség van olyan fizikai infrastruktúrára, mint például a raktárak vagy a kisteherautók. Ezen felül a technológiai fejlesztések is költségesek, mind a saját fejlesztésű webshopunk vagy éppen a saját fejlesztésű készletgazdálkodási rendszerünk.

Erre kellene a jövőben a legtöbb pénzt fordítani: Online kiskereskedelmi szereplők révén főként az online marketing eszközökre szeretnénk koncentrálni, így erre a szegmensre nagy hangsúlyt fektetünk a költségvetésünk tervezésekor. Logisztikai rendszereink működését is folyamatosan fejlesztjük lépést tartva a modern technológiai trendekkel.

A legnagyobb konkurenst ezzel lehet legyőzni: Nagy előnyünk a többi piaci szereplővel szemben, hogy a Közért+-nál az online kiskereskedelem mellett a vállalatok, a HORECA, és a közétkeztetés számára is biztosítjuk szolgáltatásainkhoz való hozzáférést. Mindemellett a missziónkban is rejlik az egyik legnagyobb erősségünk: előtérbe helyezzük a magyar kézműves és termelői termékeket, illetve az ikonikus magyar márkákat, ezáltal rövid ellátási lánccal dolgozunk.

Ezzel a legnehezebb ma megbirkózni az üzleti életben: Látványos és folyamatos növekedést mutat az online kereskedelem az elmúlt időszakban, tehát nagy potenciál rejlik még ebben a piacban. Látni kell azonban, hogy rendkívül tőkeerős, nemzetközi hátterű vállalatok vannak már most is jelen, és meglátásunk szerint újabb piaci belépők várhatóak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS