Erre költene a legtöbbet a Közért plusz

Erre költene a legtöbbet a Közért plusz
2021. 10. 25., 13:00

Jövőre óriási volumenekkel szeretné segíteni a termelői hálózatukat, és minél több háztartásba és partnerünkhöz szeretné eljuttatni a jó minőségű hazai élelmiszereket a Közért+.

„Sokat tanultunk az elmúlt időszakban és meggyőződtünk róla, hogy jelentős igény mutatkozik a magyar háztartásokban a magyar termékek iránt. Érdekelt minket az emberek véleménye, ezért minden építő kritikát beépítettünk a rendszerbe, hogy minél magasabb színvonalon tudjuk kielégíteni a vásárlóink igényeit” – fogalmazott Czermann János, a Közért+ vezérigazgatója.

Az Üzletem CÉGES LEGEK sorozatának 2. cikkében a Közért+ legjeiről számolunk be.

Az előző év legnagyobb tanulsága: Működésünket 2020-ban kezdtük meg. Néhány hónap előkészítés után megkezdődött a teszt üzem, amelybe bevontuk a vásárlóinkat is, hiszen az ő visszajelzéseik alapján fejlesztettük folyamatainkat és weblapunkat is a szeptemberi éles indulásra. A legnagyobb tanulság az, hogy a magyar lakosság keresi a hazai élelmiszereket és nyitottak egy új, fenntartható módon működő online élelmiszer szupermarketre.

Az idei év legnehezebb feladata: Idén egyik legnagyobb feladatunk a márkaismertségünk növelése. A márciusi sikeres tesztüzem után, a második negyedévtől indulóan a kommunikációs eszközök széles tárházát mozgósítjuk annak érdekében, hogy minél több emberhez elérjen az üzenet: megérkezett a Közért+ online szupermarket, ahol a kínálatban 95 százalékban hazai terméket találnak, ezáltal biztosított, hogy a termékek keveset utaznak, ún. rövid ellátási láncon keresztül jutnak el a termékek végfelhasználóhoz.

A jövő év legfontosabb célkitűzése: Reményeink szerint 2022-ben meghatározó piaci szereplőkké válunk mind a kiskereskedelmi, mind a nagykereskedelmi csatornákban, óriási volumenekkel szeretnénk segíteni a termelői hálózatunkat, és minél több háztartásba és partnerünkhöz szeretnénk eljuttatni a jó minőségű hazai élelmiszereket.

A vállalkozás eddigi legnagyobb dobása: Úgy gondoljuk, nagy dobásnak számít, hogy a pandémia alatt több száz olyan magyar termelőt, illetve előállítót tudtunk bevonni az online értékesítés világába, akik korábban termelői piacokon árultak, de a pandémia miatt nem tudták értékesíteni javaikat. A Közért+ segíti logisztikával, digitalizációval és marketinggel is ezeket a hazai előállítókat, amelyre egyre nagyobb a kereslet mind a fogyasztói, mind az előállítói oldalon.

A vállalkozás életében a legdrasztikusabb váltás/változtatás: Idén ősszel megkezdtük termékkínálatunk kiterjesztését: a termelői és kézműves termékek mellett az ikonikus magyar márkák termékei is megtalálhatóak lesznek portfóliónkban. Nemrégiben kerültek be például a Piszke papíráruk, a Bravos kávék a webshop kínálatába, de egyebek között a Pick, a Gallio vagy a Biopont termékei is hamarosan feltűnnek majd az oldalunkon.

Az eddigi legdrágább beruházásuk: Az online élelmiszer kiskereskedelemben magas a piacra lépés küszöbértéke, hiszen szükség van olyan fizikai infrastruktúrára, mint például a raktárak vagy a kisteherautók. Ezen felül a technológiai fejlesztések is költségesek, mind a saját fejlesztésű webshopunk vagy éppen a saját fejlesztésű készletgazdálkodási rendszerünk.

Erre kellene a jövőben a legtöbb pénzt fordítani: Online kiskereskedelmi szereplők révén főként az online marketing eszközökre szeretnénk koncentrálni, így erre a szegmensre nagy hangsúlyt fektetünk a költségvetésünk tervezésekor. Logisztikai rendszereink működését is folyamatosan fejlesztjük lépést tartva a modern technológiai trendekkel.

A legnagyobb konkurenst ezzel lehet legyőzni: Nagy előnyünk a többi piaci szereplővel szemben, hogy a Közért+-nál az online kiskereskedelem mellett a vállalatok, a HORECA, és a közétkeztetés számára is biztosítjuk szolgáltatásainkhoz való hozzáférést. Mindemellett a missziónkban is rejlik az egyik legnagyobb erősségünk: előtérbe helyezzük a magyar kézműves és termelői termékeket, illetve az ikonikus magyar márkákat, ezáltal rövid ellátási lánccal dolgozunk.

Ezzel a legnehezebb ma megbirkózni az üzleti életben: Látványos és folyamatos növekedést mutat az online kereskedelem az elmúlt időszakban, tehát nagy potenciál rejlik még ebben a piacban. Látni kell azonban, hogy rendkívül tőkeerős, nemzetközi hátterű vállalatok vannak már most is jelen, és meglátásunk szerint újabb piaci belépők várhatóak.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-03-02 15:10:41
Ugyanazon elbírálás alá esik a bányászat, a kereskedelem, a fogadás, a befektetés, valamint az ellenértékként történő szerzés is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS