Itt találod az összes cikket a „autómegosztás” témában!
Már évi 18 ezer kilométer megtétele mellett is megéri közös autót használni a saját helyett – állapítja meg a Jövő Mobilitása Szövetség.
A 2020-as távolság közel háromszorosára, összesen 4 millió kilométerre nőtt 2021-ben a SHARE NOW budapesti autói által megtett utak hossza. Miközben az autómegosztó ügyfélszáma átlépte az 55 ezer főt, az üzleti célú felhasználás is megkétszereződött.
Mivel a hibrid munkavégzés hosszabb távon is velünk marad, a munkahelyi mobilitás egyre fontosabb szemponttá válik – állapította meg a SHARE NOW és a HR Fest szeptemberi online felmérése.
Új autókkal és kedvezményekkel készült a tanévnyitóra a SHARE NOW.
Az indulás óta eltelt két év alatt a Föld és a Hold közötti távolság több mint hétszeresét „autózta össze" a SHARE NOW 40 ezer regisztrált felhasználója.
Az üzleti szereplők fele fontolgatja az autómegosztás igénybevételét vagy használ már most is ilyen mobilitási szolgáltatást – derül ki a SHARE NOW és a Wallis Motor közös kutatásából.
Az Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Services Hungary Kft. és a SHARE NOW Magyarország együttműködésének köszönhetően a vásárlók már közösségi autóval is ellátogathatnak a Budaörsi Auchan Korzóra.
A koronavírus-járvány második hullámának eldurvulásával sem állhat meg teljesen az élet Budapesten, ezért a pedagógusok és előfizetői számára kedvezményesen teszi hozzáférhetővé rendszeresen fertőtlenített járműveit a SHARE NOW autómegosztó.
Szerintem 2020 után mindenki újra gondolja majd, mit és hogyan akar a jövőben előre tervezni – mondta az Üzletemnek Buday Bence a SHARE NOW autómegosztó cég magyarországi ügyvezetője.
A teljesen elektromos flottát üzemeltető autómegosztó a közel egy éve indult kedvezményes parkolási zónáit a korlátozások feloldásával tovább bővíti, így mostantól több mint 40 helyen lesz már elérhető az alacsonyabb percdíjú parkolás Budapesten és környékén.
Sokféle projektet vezettem, kis cégnél, nagy cégnél egyaránt, de a legjobb saját projektet építeni – mondta az Üzletemnek Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezetője.
A GreenGo újításával május végétől gyorsabb és pontosabb rendszeren keresztül élvezhetik a carsharing előnyeit a felhasználók. A motor beindítása gombnyomásra történik, többé nem kell majd a slusszkulcs, és csökkennek a felszámolt díjak is.
Bár járványhelyzetben a közösségi autózás egy lehetséges megoldás az érintkezésmentes és biztonságos közlekedésre, mégis sokan még mindig nem hisznek az autómegosztókban. Pedig a számok azt igazolják, hogy ez jelenti a közlekedés jövőjét, legalábbis a nagyvárosokban.
A koronavírus miatti helyzetben a GreenGo autómegosztó elektromos autóflottájának egy részét felajánlotta a Fővárosi Rendészeti Igazgatóság részére, hogy segítse a munkájukat az idősek ellátásának megszervezésében.
Tavaly ősz óta tesztelték a rendszert és úgy tűnik, a csehek rákaptak: február 20-tól Prágában is élesben indult a GreenGo autómegosztó szolgáltatása.
Bősze Botond és három társa 2015-ben alapították a reptéri autómegosztó céget. Most e-mailben értesítették ügyfeleiket, hogy vége a történetnek.
Kiválósági díjat kapott a GreenGo az Oracle OpenWorld 2019 konferencián, a Fenntarthatósági Innováció kategóriában.
Az Autómentes Augusztus kihívás lényege, hogy minél kevesebbszer használjuk saját autónkat a mindennapos közlekedésben – erre reflektál Michaletzky Bálint, a GreenGo ügyvezető igazgatója az Üzletem „Mit szól hozzá?” sorozatában.
Július 1-jétől a Liszt Ferenc nemzetközi repülőtérre is el lehet jutni a DriveNow autómegosztó szolgáltatásával.
A kizárólag elektromos autókból álló flottával rendelkező GreenGo autómegosztó járműveivel is elérhető már a Liszt Ferenc Repülőtér is elérhető.
A tavaly januári indulás óta már hárommillió kilométert tettek meg a Mol Limo autói. Egy év alatt több mint 40 ezer felhasználó regisztrált a budapesti autómegosztó szolgáltatásra.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.