89 évesen a Mol Limóra szavazott a sofőr

2019. 01. 26., 11:00

A tavaly januári indulás óta már hárommillió kilométert tettek meg a Mol Limo autói. Egy év alatt több mint 40 ezer felhasználó regisztrált a budapesti autómegosztó szolgáltatásra – közölte a Mol.

A közösségi autómegosztó szolgáltatás flottája kezdetben 300 autóból állt, jelenleg már 450 autóból a felhasználók 100 elektromos, valamint 300 benzinüzemű Volkswagen up! és 50 újgenerációs Mercedes-Benz A-osztály járművet vehetnek igénybe.

A tájékoztatás szerint a tavaly szeptembertől elérhető prémium kategóriás Mercedes járművek különösen kedveltek a fővárosiak körében, kevesebb, mint 4 hónap alatt több mint 200 ezer kilométert tettek meg velük.

A Mol Limo nem csak a fiatalok körében népszerű, a legidősebb regisztrált felhasználó 89 éves. A közösség tagjai több mint 10 millió percet töltöttek a volán mögött, ami 19 teljes évet tesz ki.

A szolgáltatás indulása óta folyamatosan bővült a Limo-zóna is, a kezdeti 60 négyzetkilométeres terület mára 77,5 négyzetkilométerre nőtt. Egy négyzetkilométeren belül átlagosan hat autót találhatnak a felhasználók, ami azt jelenti, hogy sétatávolságban átlagosan 5 percen belül elérhetők az autók.

A Mol folyamatosan növelni kívánja a flottát, azon belül pedig az elektromos autók arányát. A szolgáltatási terület folyamatos bővítésével pedig szeretnék elérni, hogy még több ember számára legyen a Mol Limo elérhető közlekedési alternatíva, ezzel csökkenthető Budapest gépjármű-terheltsége és elősegíthető a város élhetőbbé tétele. (MTI)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 11. 30., 16:10
Küldetésünk alapja, hogy a létrehozott üzleti kultúra utánunk is fennmarad. Ezt bontjuk le 5 éves periódusokra, melyeket éves terveken keresztül valósítunk meg – mondta az Üzletemnek Avidor András nemzetközi franchise és networking szakértő, a BNI Magyarország vezetője.
2022. 11. 24., 16:35
További intézkedésekre is szükség lesz a turisztikai és vendéglátó szektor kilátástalannak tűnő helyzetének enyhítésére – mondja Duska Sándor, a VOSZ Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekciójának vezetője.
2022-12-03 15:12:57
Míg egyes vállalkozások mobil weboldalakat és alkalmazásokat is alkalmaznak, más cégek a kettő közül csak az egyiket választják. Ez a választás függ a költségektől, a használhatóságtól, a szükséges funkcióktól és a kiszolgált célközönségtől is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS