Szigorúbb higiéniai előírásokkal és kedvezményekkel indította a novembert a SHARE NOW

2020. 11. 07., 17:00

A koronavírus-járvány második hullámának eldurvulásával sem állhat meg teljesen az élet Budapesten, ezért a pedagógusok és előfizetői számára kedvezményesen teszi hozzáférhetővé rendszeresen fertőtlenített járműveit a SHARE NOW autómegosztó.

A legnehezebb körülmények között is adódhatnak halasztást nem tűrő ügyek, amelyek elintézéséhez a városi közlekedést kell használnunk. Mivel a tapasztalatok szerint messziről érdemes elkerülni azokat a helyeket, ahol sok ember zsúfolódhat össze, jó alternatívát jelenthet a helyváltoztatásra a SHARE NOW 270 autóból álló flottája.

Különösen érvényes ez a reggeli és a délutáni csúcsidőszakra, de a főváros nagy részét lefedő működési zónában fellelhető gépkocsik akkor is praktikus megoldást jelenthetnek, ha szeretnénk időben, az éjféltől érvényes kijárási korlátozás életbe lépéséig hazaérni. Az autókat akár néhány percre is elviheti bárki, aki elmúlt 18 éves, legalább egy éve van érvényes jogosítványa, rendelkezik érvényes e-mailcímmel és okostelefonnal, és utóbbira letölti a SHARE NOW applikációt.

„A gyalog is kényelmes távolságban lévő, könnyen elérhető gépkocsikra épülő, úgynevezett free-floating rendszerű autómegosztás a szükséges rugalmasságot kínálja a változó mobilitási igényekhez, akár saját autó nélkül is” – vélekedik Buday Bence, a SHARE NOW magyarországi ügyvezető igazgatója. (Az Üzletem Buday Bencével készített interjúját IDE KATTINTVA olvashatja.)

A szakember szerint a COVID-19 első hulláma az egész világon átírta a mobilitási szokásokat. A német Szövetségi Oktatási és Kutatási Minisztérium (BMBF) augusztusi tanulmányából az derül ki, hogy pandémia idején az emberek lényegesen nyitottabbá váltak a rugalmas, egyéni és biztonságos megoldásokra. Nem véletlen, hogy az első tavaszi sokkot követően Európa szerte 45 százalékkal többen használtak közösségi autókat, mint egy évvel korábban.

Tekintettel az ismételten romló járványhelyzetre, novemberben a SHARE NOW kedvezményekkel teszi még hozzáférhetőbbé a városon belüli közlekedés rugalmas, kényelmes és biztonságos alternatíváját: SHARE NOW Pass előfizetőinek felhasználható kreditben írja jóvá a befizetett havidíj összegét.

Az autómegosztócég apró figyelmességgel szeretné megkönnyíteni a tanárok életét: az elektronikus levélcímükön regisztráló budapesti pedagógusoknak egyszeri, négyezer forintos kreditjóváírást ajánl fel. „A tanárokra kiemelt felelősség hárul jelenleg, és bár tudjuk, hogy minden mobilitási igényt nem tudunk kiváltani, azt reméljük, hogy egyes helyzetekben megkönnyítjük számukra a biztonságos közlekedést” – tette hozzá Buday Bence.

A SHARE NOW természetesen az egészség megőrzésére is kiemelten figyel: a gépkocsikat rendszeresen fertőtlenítik a GraboSept Surface felületfertőtlenítővel, amely az autómegosztócég magyarországi üzemeltetője, a Wallis Csoport tulajdonában lévő Graboplast gyárában készül – hasonlóan a járművekben elhelyezett GraboSept kézfertőtlenítőkhöz. Ami pedig a maszkot illeti: annak viselését a SHARE NOW kifejezetten ajánlja az autókban az ügyfelek fokozott biztonsága érdekében.

A megosztott autók használatával nem csupán a fizikai kontaktusok száma csökkenthető: ezzel a megoldással mérsékeljük a dugókat és az elfoglalt parkolóhelyek számát, hiszen egy autómegosztó szolgáltatásaként használt gépjármű a tapasztalatok szerint akár 5-8 magántulajdonban állót vált ki a forgalomban. Ha pedig a SHARE NOW elektromos járműveibe szállunk be, azzal a károsanyagkibocsátást is csökkenthetjük.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-04-01 15:20:00
Mintegy 16 ezer kilométer távvezeték, 200 nagyfeszültségű kapcsolóberendezés és 50 generátoregység is alkotja a német vasúttársaság villamosenergiarendszerét. Ezt a kiterjedt rendszert korszerűsíti most a vonatok, vasúti létesítmények és ingatlanok energiaellátásáért felelős vállalat, a Deutsche Bahn Energie. Az új irányítási rendszer várhatóan 2028-ban lép üzembe.
2025-04-01 14:15:00
Végső bevezetési szakaszába lépett az Európai Unió importellenőrzési rendszere (Import Control System 2, ICS2), így 2025. április elsejétől az új vámkövetelmények kiterjednek a vasúti, közúti és tengeri, belvízi szállításra is. A figyelmetlen cégek a vámkezelés megtagadására és bírságokra is számíthatnak – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda.

  Rovathírek: HIPA

A globális értékláncok megroppanásához és teljes átszervezéséhez vezethet a vámok újabb korszakának beköszönte a világgazdaságban, azonban a beruházásösztönzésnek ebben az új helyzetben is bőven maradt mozgástere – írja friss bejegyzésében Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS