Már közösségi autózással is elérhető a budaörsi Auchan Korzó

2021. 04. 16., 19:00

Az Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Services Hungary Kft. és a SHARE NOW Magyarország együttműködésének köszönhetően a vásárlók már közösségi autóval is ellátogathatnak a Budaörsi Auchan Korzóra.

Egyre népszerűbb Magyarországon az autómegosztás, ami a jövő egyik meghatározó trendje lehet a közösségi közlekedésben. A saját tulajdonban lévő autók élettartamuk nagy részét kihasználatlanul töltik, az autómegosztó szolgáltatás viszont csökkenti az utakon a zsúfoltságot, a környezetszennyezést, ráadásul nincsenek horribilis fenntartási költségek, és a gépkocsit mindenki csak akkor veszi igénybe, amikor szüksége van rá.

Az autómegosztás élhetőbbé teheti a fővárost, hiszen egy közösségi gépkocsival akár 4-6 saját tulajdonú autó is kiváltható, így kevesebb a dugó, és több a szabad parkolóhely is.

Ez a fenntartható közlekedési mód mostantól az Auchan Korzó vásárlói számára is elérhetővé válik. Az Auchan Korzók üzemeltetője és a SHARE NOW első körben a Budaörsi Auchan parkolójáig hoz létre ún. Külső Zónát a közösségi autók igénybevételére. A szolgáltatás 2021. április 16-tól egy két hónapos tesztidőszakkal indul. Bízva a projekt sikerében, a szolgáltatás várhatóan hosszú távon is elérhető lesz, és akár további Auchan Korzókra is kiterjeszthetővé válik.

A SHARE NOW számára kiemelten fontos, hogy a Budapesthez tartozó, de nem központi helyen elhelyezkedő városrészeket is bevonja az autómegosztás vérkeringésébe, így a fővárosi autómegosztó szolgáltatók közül elsőként a városközponttól távolabb eső területeken Külső Zónákat hoz létre. Az utak ezekből a zónákból – így a tesztidőszak ideje alatt a Budaörsi Auchan parkolójából is - bármikor indíthatóak, valamint egy egyszeri extra díj mellett bármelyik SHARE NOW autóbérlés le is zárható itt.

A SHARE NOW segítéségével a Budaörsi Auchan Korzó üzleteit már összesen tizenhárom fajta, köztük három különböző elektromos SHARE NOW modellel is megközelíthetik a vásárlók, ezek a MINI Cooper SE, a BMW i3, illetve a smart EQ fortwo.

Buday Bence, a SHARE NOW Magyarország ügyvezető igazgatója így nyilatkozott az együttműködéssel kapcsolatban: „A SHARE NOW célja a hétköznapi élethelyzetekben mobilitási alternatívát kínálni a Budapesten és környékén élők számára. Erre tökéletes példa a bevásárlás az Auchan Korzó üzleteiben, hiszen a vásárlók budaörsi útjukhoz, a saját autó fenntartási költségei nélkül 300 autó közül választhatnak egyetlen kattintással.”

Az autómegosztó szolgáltatóval kötött megállapodás az Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Services Hungary Kft. számára legalább olyan fontos. A vegyes ingatlanszolgáltatással foglalkozó vállalat ugyanis kiemelt hangsúlyt fektet a társadalmi és környezeti felelősségvállalás kérdéskörére is. A cég valamennyi tevékenységét a bolygó, az emberek és a profit hármas dimenziójának tükrében szemléli, és fejlesztései során tekintettel van működése környezeti, társadalmi és gazdaságai hatásaira. A vállalat munkatársai minden általuk üzemeltetett helyszínen arra törekednek, hogy fenntartható és felelősségteljes módon fejlesszék a környezetet a jövő generációi számára, ezért folyamatosan dolgoznak a környezettudatos megoldásokon az Auchan Korzók esetében is.

A SHARE NOW autómegosztóval kötött együttműködés lehetőséget teremt arra, hogy azok is ellátogassanak a Budaörsi Auchan Korzóra, akik eddig a távolság miatt nem tették. A bérelhető elektromos autók segítségével Budapest bármely pontjáról saját autó nélkül is könnyedén elérhető a Budaörsi Auchan áruház, ahol a vásárlók a nagybevásárlás mellett számos üzletet, köztük több ismert világmárkát is megtalálnak. Emellett az Auchan Korzó szolgáltatóinál gondoskodhatnak elintéznivalóikról, illetve az ételudvarban egy finom ebéd vagy desszert elfogyasztására is van lehetőség (egyelőre elvitelre).

Az együttműködéssel kapcsolatban Pascal Steens, az Auchan Korzókat üzemeltető Nhood Services Hungary Kft. ügyvezető igazgatója a követőket mondta: „2021-ben nem gondolkodhatunk olyan projektben, ami nem fenntartható. Számunka ezért is rendkívül vonzó ez az együttműködési lehetőség. Fontos számunkra, hogy tevékenységünkkel hozzájárulhassunk a károsanyag-kibocsátás csökkentéséhez, emellett pedig alapvető célunk, hogy az embereket közelebb hozzuk a szolgáltatásainkhoz. Azért dolgozunk, hogy jobbá tegyük környezetünket, a gazdasági teljesítmény és a fenntartható értékteremtés a NHOOD számára együtt jár, és a társadalmi és környezeti kérdéseket is figyelembe veszi. Amennyiben a budaörsi tesztidőszak sikeres lesz, tervezzük, hogy kiterjesztjük az együttműködést további Auchan Korzók vonzáskörzetére is.”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS