Vajdaság

Itt találod az összes cikket a „Vajdaság” témában!

A turizmus mint terület- és vidékfejlesztési tényező a Vajdaságban

A turizmus mint terület- és vidékfejlesztési tényező a Vajdaságban

A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége szeretettel meghívja az érdeklődő vállalkozásokat a vajdasági turizmus fejlesztési stratégiát bemutató workshopjára.
2021. 04. 13., 14:45
Japán cég szemelte ki a Vajdaságot

Szerbiában a járványügyi körülmények nem akadályozzák a külföldi beruházások folyamatosságát. Ana Brnabić szerb miniszterelnök nyilatkozott a japán Nidek cég újvidéki beruházási terve kapcsán.

2021. 02. 20., 13:45
Ő lett 2020 legsikeresebb üzletembere a Vajdaságban

Zsemberi János topolyai vállalkozó lett 2020 legsikeresebb vajdasági üzletembere. Az elismerést február elején, a Vajdasági Gazdasági Kamara 102 éves fennállása alkalmából megrendezett díszülésen adták át.

2019. 10. 24., 12:30
Őket is támogatják a Vajdaságban

Az idén a szeszes italok készítői számára két pályázatot írt ki a tartományi kormány Szerbiában: az egyik a bor- és pálinkagyártó berendezések, a másik pedig a sörgyártó eszközök beszerzésének a támogatását irányozta elő.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS