Infóközponttal erősítik a vajdasági turizmus népszerűsítését

2019. 01. 22., 17:45

Idegenforgalmi Információs Központot adtak át Újvidéken. A Vajdaság idegenfogalmi látványosságairól és legvonzóbb turisztikai kínálatáról tájékoztatnak.

A 16 millió dinár értékű központ célja, hogy népszerűsítse és egyesítse a tartomány összes városának és településének tevékenységét – írja a Magyar Szó.

A központ létrehozását a tartományi kormány finanszírozta, az Idegenforgalmi és Távközlési Minisztérium biztosított pénzt a felszerelésekhez.

A látogatóknak lehetőségük nyílik megismerkedni a Vajdaság gazdag kulturális örökségével és természeti szépségeivel, valamint a tartomány településein zajló aktuális rendezvényekről is tájékoztatást kaphatnak – mondta Nataša Pavlović, a Vajdasági Idegenforgalmi Szervezet igazgatója.

Az infóközpontban minden vajdasági idegenforgalmi szervezetnek lehetősége lesz bemutatni a kínálatát, ezenkívül a turizmus területén ténykedő vállalkozók előtt is nyitva áll majd.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS